Loons پیروزی در ضربات پنالتی به ضرب و شتم خدمه پیشرفت در MLS برگشت مسابقات

تعقیب Gasper با آرامش ساخته شده نهایی پنالتی, مینه سوتا, ایالات outlasted Columbus Crew 5-3 در ضربات پنالتی به

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

تعقیب Gasper با آرامش ساخته شده نهایی پنالتی, مینه سوتا, ایالات outlasted Columbus Crew 5-3 در ضربات پنالتی به پیروزی در دور 16 matchup در MLS برگشت مسابقات در روز سه شنبه در فلوریدا, فلوریدا.

بسته 1-1 پس از 90 دقیقه Loons پیشرفت خواهد کرد و به صورت زلزله سن خوزه در یک چهارم نهایی در 7 p. m. روز شنبه.

Ozzie آلونسو, Jan Gregus هارون Schoenfeld و Raheem ادواردز ساخته شده چهار PKs برای راه اندازی Gasper.

Loons دروازه بان تایلر میلر را نجات داد کریس Cadden شات تلاش در سومین ضربه به مینه سوتا یک لبه بیش از مورد علاقه خدمه.

اعتیاد به مواد مخدره برای این رقابت آغاز شده و به زودی پس از مینه سوتا پیشرفته به مرحله حذفی در روز شنبه ، در اوایل postgame کنفرانس خبری آدریان هیت گفت: "هر کس تاج (کلمبوس) قهرمانان در حال حاضر" پس از خروش به یک 3-0 ضبط و 7-0 هدف حاشیه.

اما خدمه مربی کالیب پورتر دیدم از طریق هیت کلمات. "او دوست دارد به sandbag تیم خود را کمی و توجه کردن آنها و قرار دادن آن در تیم های دیگر" پورتر گفت. "مشکل با آن این است که همه می دانند آنها یک تیم خوب است."

رابین لاد نبود که احتمالا در بالای پورتر لیست بهترین بازیکنان. اما فین به مینه سوتا سرب در یک مجموعه قطعه در دقیقه 18.

زمانی که Lod مشبک آن او خود را بهترین رابین هود هدف این جشن است. Loons حامیان در حال حاضر امید لاد دارای فلش های بیشتر در تیردان قرار گرفتن.

قبل از سه شنبه لاد تا به حال یک هدف در 1,005 MLS دقیقه و یک هدف کلیدی در ایالات متحده باز نهایی جام حذفی. تعداد کسانی که آمدند در مقابل لاد را حدود 1 میلیون حقوق و دستمزد و امور مالی آورده بودند تا در حین پخش توسط ESPN Jon Champion که به اشتراک گذاشته مینه سوتا پرداخت قبلی خود باشگاه اسپورتینگ خیخون "نیم میلیون دلار" در یک هزینه نقل و انتقال.

یکی از بازیکنان برتر در همه لیست آیک Opara اما Loons موفقیت همچنان بدون لیگ 2019 دفاعی بازیکن سال.

این Loons' 1-0 شود که برگزار شد در دقیقه 18 برگزار شد تا دقیقه 79. به زودی پس از Opara نشان داده شد در یک خوراک از Loons مجازی سازمان دیده بان حزب در مانیتور در ESPN جهان گسترده ای از ورزش خود را جایگزین خوزه آجا حال بالا و دیر چالش در گوشه ای از 8-حیاط boxthat منجر به یک ضربه پنالتی.

Gyasi Zardes' اولین تلاش های ذخیره شده توسط Miller, اما او با حروف بزرگ در واکنش به کراوات بازی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب