دبستان گلف بازان لرزش زنگ تجدید دوستی در گردان کلاغ دبیرستان مسابقات - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

WORLEY آیداهو – آنها رقابت, شوخی با هم تیمی و قدردانی شرکای بازی پس از هدف قرار دادن یک شات با کیفیت. همه چیز

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

WORLEY آیداهو – آنها رقابت, شوخی با هم تیمی و قدردانی شرکای بازی پس از هدف قرار دادن یک شات با کیفیت.

همه چیز دبیرستان گلف بازان به طور معمول انجام هر بهار اما قادر به انجام کار از فصل خود را کنار گذاشته شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

هشتاد و سه بازیکن teed آن تا شنبه در گردان کلاغ دبیرستان قهرمانی یکی از اولین رقابتی, رویدادهای ورزشی, صحنه ها در منطقه دو به علاوه ماه. چهار بازیکن از افراتا ساخته شده از سه ساعت رانندگی به شرکت.

"این بسیار سرگرم کننده را به بود از اینجا دوباره گفت:" لوئیس و کلارک ارشد داربی Rickel که رهبری به کریقتن برای ادامه زندگی حرفه ای خود را. "این نوع از بمکد که من از دست رفته من ارشد نجومی, اما این خوب است و من به بازی با یکی از هم تیمی های من (خودارضایی).

"ما تا به حال سه سالمندان در تیم ما و آنها را در اینجا, بازی, بیش از حد. من مربی (میشل Grafos به عنوان یک تماشاگر) اینجا بود و آن را فقط احساس می کند مانند ما یک دبیرستان در مسابقات دوباره و من خیلی خدا را شکر گردان کلاغ سیاه مایل به انجام این کار است."

این رویداد نبود همسو با واشنگتن و یا Idaho state high school انجمن. بازیکنان پرداخت 40 دلار برای هزینه های سبز و ناهار و می تواند انتخاب کنید به بازی به عنوان افراد در سکته مغزی-بازی مسابقات و یا در یک یا دو فرد بهترین-ball با فرمت.

"هنگامی که من تو را دیدم فصل خود را کوتاه قطع شد و من می خواستم برای انجام کاری بچه ها می تواند شرکت در یک رقابت کمی" گفت: گردان کلاغ pro David Von که مربی پیگیری در فلک برای 18 سال و کمک به گلف, تیم در فلک و Mt. Spokane دو سال گذشته. "من یک دختر انجام پیگیری در دانشگاه و داشتن مربی کودکان و نوجوانان برای مدت طولانی است من می دانم که چگونه بهار, ورزشی برای آنها هستند."

Gonzaga دبستان ارشد Nate گچ است که معمولا بر روی خود سخت پس خیلی دور اما این مورد پس از او و هم تیمی خواهد ریوز ششم به پایان رسید در بهترین-مسابقه توپ.

"البته قطعا ضرب و شتم من امروز" گفت: گچ است که به عضویت واشنگتن را از این تیم قرار می گیرند. "اما من آن را دوست دارم در اینجا فقط این منطقه و این دوره است. من نه دیوانه. من می دانم که من معمولا کمی عصبانی بعد از من بازی بد اما من فقط به حال سرگرم کننده امروز.

"آن را سرگرم کننده است که ما را وادار به انجام چیزی شبیه به این در زمانی که همه چیز بسیار نامشخص است."

G-دبستان شده اند که یکی از مورد علاقه های شما در حالت مسابقات در اصل برنامه ریزی شده برای چهارشنبه و پنج شنبه در دریاچه آزادی. The Bulldogs قرار داده و دوم اول و دوم گذشته و سه فصل است.

اما وجود دارد بیشتر به G-آمادگی تیم از برنده شدن در دولت غنائم.

"مردم فکر می کنم یک تیم ورزشی به خصوص مانند گلف است که فقط یک دسته از تصادفی بچه ها با هم" گچ گفت. "برای ما این بود که ما بهترین دوستان است. این بود که کودکان و نوجوانان ما آویزان با هر روز در طول تعطیلات آخر هفته. چهار سال گذشته من چیزی را تغییر نمی دهد. بدیهی است که coronavirus داره ولی من قصد ندارم به لب ها می بخشد. من سپاسگزار برای آنچه که ما تا به حال."

G-دبستان ارشد مت McGann و تاریخ و تامی کیمل شات 5-تحت-par 67 به برنده بهترین توپ توسط یک سکته مغزی بیش از الکساندر کوک و متی Durkin. کیمل گفت: او نه از دست رفته یک روز تمرین "در ماه. من رفتم پایین به ققنوس, من می خواهم در ساعت 5 و بازی مانند 45 سوراخ است."

مید برادران مت و بن جونز قرار داده شده سوم در 3 تحت.

"در این فصل شده اند که ما اول بازی هم گفت:" مت ارشد که نمی تواند مقاومت در برابر سوزن خود را دانشجوی سال اول ، "من تا به حال به او را حمل وجود دارد. پشت من بود درد پس از حدود ششم سوراخ, اما آن را سرگرم کننده بود."

مید را Ty اندرسون شات 3-بیش از 75 به جای اول در سکته مغزی-بازی مسابقات.

Bonners Ferry را اوری بایر در زمان افتخارات بالا برای دختران با 78 یکی سکته مغزی پیش از مید را Taylor Mularski. مرکزی دره کامی ماکل و دریاچه شهر Kyla کوری cruised به بهترین توپ به عنوان یک 7-تحت 65.

سپاسگزار بازیکنان و پدر و مادر بارها و بارها تشکر فون برای برگزاری این مسابقات است. فون گفت: البته ممکن است نگه دارید یکی دیگر از دبستان رویداد در ماه ژوئن.

Rickel آخرین رقابتی دور بود و در واشنگتن Junior Golf Association رویداد در پاییز.

"آن بوده است تا زمانی," او گفت:. "من خیلی خوشحالم ما را در اینجا است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب