دیو Feschuk: ما دوست دارم به عنوان یک هاکی hub, NHL, اما انتظار نداریم که ما را به تغییر قواعد بازی به بازگشت

آن را شکستن اخبار است که کانادا بهترین بازیکنان هاکی باید همیشه تحت درمان خاص است. به عنوان شاهزادگان و پادشاه

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

آن را شکستن اخبار است که کانادا بهترین بازیکنان هاکی باید همیشه تحت درمان خاص است. به عنوان شاهزادگان و پادشاهان ملی ورزش در زمستان آنها شرکت با قدرت پردازش و اعتبار ورزشی خود را ایستاده از زمان آنها در حال بالا به ثمر رساند tykes تا سال پس از بازنشستگی به عنوان جوانب مثبت.

پس از آن تنها نقش به نوع که لیگ ملی هاکی است که به درخواست های خاص برای درمان در کانادا در تلاش خود را برای متوقف کردن بیماری همه گیر پلی آف جام در عین حال-به-می شود-تعیین جفت hub شهرستانها. NHL معاون کمیسر لایحه دالی گذاشته این هفته چه به مبلغ یک اولتیماتوم به مقامات کانادا: یا خیاط خود را COVID مربوط به محدودیت های مسافرتی برای بهتر متناسب با نیازهای جهان بهترین لیگ هاکی و یا اندیشیدن 24-تیم حذفی رقابت تنها در ایالات متحده که در آن مقامات هستند بیشتر قابل انعطاف است. وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از شهرهای ایالات متحده در NHL رادار, بعد از همه, در میان آنها, لاس وگاس, لس آنجلس, شیکاگو و کلمبوس.

و صحبت از انعطاف مقامات جمعه به ارمغان آورد کلمه ای که آلبرتا برتر جیسون کنی در فشار به ادمونتون ضرب و شتم از امثال تورنتو و ونکوور در تلاش برای تبدیل شدن به یک هاب به حال با ارسال نامه ای به نخست وزیر جاستین ترودو درخواست دولت فدرال برای معاف NHL بازیکنان و پرسنل از محدودیت های مسافرتی از جمله اجباری 14 روز در قرنطینه برای تازه واردان است.

کنی در این نامه به نظر می رسید به نحوی متقاعد شده است که NHL هاکی در ادمونتون در تابستان در حال رفتن به centrepiece از آلبرتا اقتصادی "relaunch." با توجه به ما در حال صحبت کردن در مورد یک ساخته شده برای تلویزیون مسابقات هاکی در عرصه بدون تماشاگر در میان جهانی مستند کنی را طرح کند به نظر می رسد دقیقا مانند یک یقین نقشه راه برای رونق.

اما در کنار این نقطه است. دالی منفعل-پرخاشگر و تقاضا کنی مسخره نامه — که در آن نخست وزیر پیشنهادی کانادا باید به دنبال ایالات متحده در اعلام ورزشکاران حرفه ای "ضروری" کارگران شد و خودت در بیش از یک سطح. در یک کشور تا حد زیادی با حکومت مطیع شهروندان طولانی با تغذیه coronavirus ناشی از محدودیت های آن ارسال خواهد بدجور ناقص پیام به دهقانان داده اگر دولت به طور ناگهانی ساخته شده یک استثنا به قوانین به نام NHL تلاش برای جبران برخی از هاکی مربوط به درآمد است که تبخیر در طول خاموش کردن.

این نیست که هر کسی که مراقبت در مورد ورزش نمی خواهید به آن را ببینید بازگشت. من بالا بردن دست من به عنوان کسی که با آشکار خود علاقه ای به دیدن بازی آغاز خواهد شد.

اما من آماده برای دریافت در هیئت مدیره با سیاستمداران کنی در میان آنها که در حال ساخت است که طرفدار ورزشی هستند و به نوعی بزرگتر از بهداشت عمومی و در نتیجه باید معاف از قوانین آن است. در یک لحظه مثل این هیچ کس نمی تواند مرا متقاعد کند که یک ستاره بزرگ مانند Maple Leafs کاپیتان جان توارث سزاوار درمان های مختلف از جان س ،

اگر شما از طرفداران از Maple Leafs, شما می توانید قلب که توارث به وضوح می شود این.

"با هاکی بودن بخش مهمی از فرهنگ ما با ما هستند (برگزاری پلی آف) خواهد بود واقعا خوب راه برای بازگرداندن برخی از عادی و واقعا نوع بالا بردن جوامع ما. اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم برای هر نوع استثنا و یا پارتی بازی" توارث گفت: صحبت کردن در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "من فکر می کنم ما فقط می خواهید برای ادامه به دنبال دستورالعمل که برای ما و انجام بهترین که ما می توانیم. امیدوارم همه چیز بهبود به یک نقطه که در آن (آرام قرنطینه قانون) می تواند نه فقط برای (ورزشکاران) اما برای همه جامعه است. این بدان معناست که ما می تواند در یک مکان بسیار بهتر در جوامع ما و در جهان ما, در کشور ما است."

که دقیقا چگونه NHL نیاز به نگاه در آن بازگشت-به-بازی, برنامه — و نه به عنوان یک نامردان طرح به فروشگاه برای مکانهای در مناطق حاضر به خم شدن قوانین خود را, اما به عنوان یک نقشه راه برای لحظه ای از قوانین مشروع و سست. افسوس هاکی قدرت کارگزاران از محل خرید. و به عادلانه باشد آنها نه تنها در لیگ که در کسب و کار. این تصادفی نیست که NBA zeroing در فلوریدا والت دیزنی جهان پیچیده به عنوان پایه برای فصل تابستان بازگشت. فلوریدا محل فراموش نکنید که در آن وزارت بهداشت دانشمند ادعا می کند او از کار اخراج شد در اوایل این ماه برای امتناع از دستکاری دولت coronavirus داده ها در یک مد است که پشتیبانی از بازگشایی.

UFC سعی کردم راه اندازی فروشگاه فلوریدا و متوسل شده به ساختمان خود را عجیب و غریب, مبارزه در جزیره است. شاید UFC honcho دانا سفید می توانید یک زن و شوهر از میدان بعدی به هشت ضلعی و اجازه NHL شرکت اب و تاب زیاد در جلال lawless جمهوری.

برای کسانی از ما که ترجیح می دهند ساکن در تمدن ما احتمالا باید به در نظر گرفتن راهنمایی از رهبران با بهداشت عمومی سوابق جای خود را علاقه مند به برنامه. بنابراین شایان ذکر است که فراتر از آلبرتا وجود دارد معتبر صدای ایم که ارائه شده بیشتر معقول پاسخ به این مفهوم NHL بازی در کانادا در تابستان امسال است.

"هر کس در تورنتو خودم گنجانده شده است هیجان زده در چشم انداز NHL آینده را به بازی" تورنتو شهردار John Tory در بیانیه ای گفت. "من می خواهم برای تشکر از Gary Bettman, NHL و بازیکنان NHL انجمن برای گرفتن یک اندازه گیری و رویکرد استراتژیک به برنامه ریزی برای بازگشت به بازی. این مهم خواهد بود برای ما به عنوان ما سعی می کنیم و بازگشت به حالت عادی نیز در حالی که اطمینان حاصل کرد که ما به دنبال دستورالعمل های بهداشتی است که هنوز هم در محل.

که کمی در مورد "پیروی از دستورالعمل های بهداشتی است که هنوز هم در محل" نیست وجود دارد قرار داده شده توسط حادثه. آن را آشکار ملامت به دلی تقاضا است. و خوب در بریتیش کلمبیا افسر بهداشت دکتر بانی هنری برای ارائه یک حتی بهتر.

"من دوست دارم که, هاکی, اما ما شده اند بسیار روشن و برتر شده است بسیار روشن است که ما هنوز در خم این قوانین در هر راه است که آنچه ما به دست آورد در اینجا در B. C. در معرض خطر" هنری گفت. "من خوشحالم برای دیدن آنچه که ما می توانید انجام دهید اما ما نمی تواند تغییر قوانین است که هر کسی در خطر خواهد بود و یا خنثیسازی خوب کاری که ما انجام داده ایم."

دقیقا. وجود دارد بدون هیچ دلیل منطقی برای تغییر کانادا قوانین در NHL هوی و هوس. NHL نمی شود خرناس اطراف کانادا اگر آنها را پیدا کند آن را جذاب برای آن 73 درصد, دلار, نه به ذکر است وضعیت خود را به عنوان اصلی موتور از لیگ درآمد و میهن از نزدیک به 50 درصد از نیروی کار خود را. اما بخشی از این خطر بالقوه البته همراه با مقدار زیادی از تست مورد نیاز خواهد بود که توسط NHL بازیکنان و پرسنل. در انتاریو که مدت طولانی است که یک تست شکاف ایده که NHL می رسند در تورنتو و خرید هزاران هزار tests — این زمانی که بر روی تقاضا آزمون نیست و در عین حال به نظر می رسد در دسترس گسترده مازاد — باید به غیر استارتر. و ادمونتون ادعا می کنند که, آلبرتا است در 30 تا 40 درصد از آن روزانه تست ظرفیت بسیار بهتر استدلال برای ساخت آن از یک hub شهرستان از آقای کنی نفس لب به لب بوسیدن.

حتی افرا برگها به نظر می رسد به درک که اپتیک در اینجا مهم است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"هیچ یک از ما همیشه می خواهید به درک شود و هیچ یک از ما موافق به یک وضعیت که در آن ما دور گرفتن تست از افرادی که به آن نیاز دارید" برگ جمهور برندان Shanahan گفت. "ما واقعا در یک موقعیت و ما در حال صحبت کردن در چند هفته از هم اکنون که در آن مراقبت های بهداشتی جامعه و دولت در جامعه و یا هر آنچه در کشور ما در هر شهر که ما در آن هستیم در مورد توافق دارند که این می تواند انجام شود ... در احترام وجدان."

شما شنیده ام ، هر کشور هر آنچه در شهر است. فروشگاه ها بسته هستند اما NHL است از محل خرید. راه آن را به دنبال برندگان خوش شانس نخواهد بود و مناسب ترین هاب اما مهمترین و قابل انعطاف هستند.

Dave Feschuk

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم ونکوور ادمونتون یا تورنتو باید hub شهرستانها ؟ به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن