لامپ کم مصرف ادمونتون اسکیموها به سطح شیب دار بالا نامزدی' با Inuit جوامع بیش از نام

ادمونتون—به ادمونتون اسکیموها "را تا سطح شیب دار" نامزدی خود را با Inuit جوامع به بررسی دیدگاه های خود را در C

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

ادمونتون—به ادمونتون اسکیموها "را تا سطح شیب دار" نامزدی خود را با Inuit جوامع به بررسی دیدگاه های خود را در CFL تیم نام.

اسکیموها ساخته شده اعلام جمعه.

"ما می دانیم که شده است وجود دارد افزایش توجه به نام به تازگی و ما را به سطح شیب دار تا ما تعامل مداوم با Inuit جوامع به ارزیابی دیدگاه های خود را به" لامپ کم مصرف, تیم, در بیانیه ای گفت.

در ماه فوریه اسکیموها اعلام کرد که نگه داشتن نام خود را. که به دنبال یک yearlong روند تحقیقات که درگیر Inuit رهبران و اعضای جامعه در سراسر کانادا است.

"این ادمونتون اسکیموها انجام تحقیقات گسترده و تعامل برنامه با کانادا Inuit جامعه در مورد تیم ما نام" تیم گفت: در آن بیانیه جمعه. "ما اعلام کرد یافته های این برنامه چند ماه پیش که شامل این واقعیت است که وجود دارد هیچ اجماع در میان مردم Inuit و حمایت قابل توجهی را برای اسکیموها نام در میان Inuit در نقاط مختلف کانادا است."

این نام استفاده شده است ادمونتون تیم های ورزشی از اواخر قرن 19.

همچنین در روز جمعه NFL را ردسکینز واشنگتن اعلام کرد که تحت یک "بررسی دقیق" از نام مستعار خود را. در بیانیه این باشگاه گفت: حوادث اخیر در ایالات متحده و بازخورد از جامعه باعث نقد و بررسی.

در ضمن لیگ اصلی بیس بال است Cleveland Indians گفت: آنها نظر خود را طولانی مورد بحث مستعار در روز جمعه.

توجه داشته باشید به خوانندگان: این تصحیح داستان. نسخه قبلی توسط The Canadian Press شامل اطلاعات قدیمی در مورد ادمونتون اسکیموها' نام تیم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب