دامین Cox: حداکثر Domi نیست به تنهایی در بدانم اگر NHL بازی برنامه به اندازه کافی امن است

حداکثر سلطه است آن حق است. برای همه بازیکنان هاکی مدیران و طرفداران.اجازه دهید فقط صبر کنید و ببینید.Domi که ب

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

حداکثر سلطه است آن حق است. برای همه بازیکنان هاکی مدیران و طرفداران.

اجازه دهید فقط صبر کنید و ببینید.

Domi که به ديابت نوع 1 در حال رفتن به توقف برای یک هفته یا بیشتر قبل از تصمیم گیری که آیا او می خواهد به بخشی از NHL بلند پروازانه راه اندازی مجدد تلاش کنید. این هوشمند است. آن را ممکن است برای کسب و کار پیام NHL می خواهد به بیرون رفتن به هاکی عمومی در زمانی که 24 لیگ 31 تیم دور تا عملیات جنوب مرز که در آن هیچ طرح ملی برای مبارزه با کروناویروس بیماری همه گیر.

اما این منطقی یکی.

شده است وجود دارد کمی بیش از حد جشن و تبریک برای این طرح که NHL و بازیکنان آن انجمن را پخته. هیچ چیز اشتباه است با تلاش و ذهن شما. اما هنگامی که شما یک طرح کسب و کار در وسط مرگبار بیماری همه گیر است که هدایت می شود با فشار دادن مالی ضرورت به جای پزشکی اولویت شما در حال رفتن به یک طرح کسب و کار با سوراخ.

اگر پول مهم نیست و تلویزیون قرارداد هم مهم نیست, وجود خواهد داشت هیچ دلیلی برای حتی تلاش برای تکمیل 2019-20 برگشتی. اما آن چیزهایی که مهم به ویژه تلویزیون تعهدات.

علاوه بر این — و این احتمالا نبوده است مورد بحث به اندازه کافی — NHL به عنوان یک کسب و کار است که تحت شدیدترین فشار. در نظر بگیرید که یک سال از هم اکنون تیم NHL هنوز هم به احتمال زیاد قادر به پر کردن عرصه خود را با مشتریان و شما شروع به درک که یک تخت حقوق و دستمزد کلاه به نوبه خود ممکن حداقل از پول نگرانی برای برخی از تیم ها.

بله NHL را به تلاش برای بازگشایی شده است. که قابل درک باشد. اما بازیکنان اصلا به شرکت و قطره ای از nhl on nbc اعضای در حال حاضر ساخته شده است که تصمیم گیری. Domi احتمالا در میان دیگران می خواهد به آن کمی زمان بیشتری را قبل از ساخت به بهترین شکل ممکن قضاوت در خطر سلامت است که کاملا معقول در بخشی خود را, اگر چه ممکن است آن را مونترال طرفداران مبارک. (از سوی دیگر حبس طرفداران امیدوار است که Canadiens از دست دادن در صلاحیت دور و سپس یک شات در اولین انتخاب در پیش نویس به احتمال زیاد الکسیس Lafrenière, ممکن است دیدن Domi غیاب به عنوان یک جایزه.)

وجود دلایل بسیار خوبی برای بازیکنان NHL به احتیاط, از جمله:

  • تمام 24 تیم در حال رفتن به قطار در شهرها برای دو هفته آینده. که 24 "حباب" و 24 مجموعه از متغیرهای. که ضرب 800 یا بیشتر افراد درگیر به همراه دوستان و خانواده و این بسیار روشن است بعد از دو هفته ممکن است تصمیم بگیرد که آیا NHL را راه اندازی مجدد حتی در خارج از زمین.
  • حباب نیست 100 درصد تضمین شده به ویروس رایگان. دور از آن. با کارش کارگران ترک محل و بازگشت شما نمی توانید کل یک مستند. شما می توانید تنها ساخت بهترین سناریو.
  • فردی شهرستانها ممکن است پیشرفت در نبرد علیه coronavirus اما NHL خواهد بود واردات ورزشکاران از برخی از جهان نقاط داغ به تورنتو ادمونتون زمانی که "hub" بخشی از این برنامه آغاز می شود. تورنتو میزبان ورزشکاران از فلوریدا است که احتمالا بدترین مکان در جهان بود و در حال حاضر اگر شما در حال وحشت زده از این ویروس است. که در آن رعد و برق و Panthers آموزش هستند. ادمونتون و در عین حال می خواهد در آوردن ستاره دالاس با تگزاس تقریبا به عنوان سخت ضربه به فلوریدا در حال حاضر.
  • ما واقعا نمی هر گونه ایده چگونه full-تماس هاکی و یا یک اردوگاه آموزشی خواهد شد واکنش نشان می دهند به حتی یک مورد مثبت. ما می دانیم که یک سالن ناخن می تواند آلوده صدها نفر در یک دوره بسیار کوتاه از زمان. با توجه به این که NHL و nhl on nbc کاهش یافته است به در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی از قبیل کامل ماسک های صورت برای همه بازیکنان و در مجموع مهلت قانونی برای مبارزه و scrums این یک سوال باز است که ادامه خواهد داد به رقابتی بخشی از این راه اندازی مجدد.
  • در بالای همه این وجود ناراحت کننده لایه پنهان کاری NHL و اتحادیه در حال اصرار بر. که آنها مجاز به استفاده از دو شهرهای کانادا برای کسب و کار خود را بدون اینکه کاملا باز و آینده در مورد عفونت های یک بی حرمتی است. و چرا ؟ چرا این امر می تواند مشکل ساز شناخته شده به عنوان کسی که آلوده توسط ویروس آنفولانزا? آن می آید با هیچ ننگ.

NHL فقط به نظر می رسد قصد کنترل جریان اطلاعات در عفونت. تصور کنید که خشم در تورنتو برای مثال اگر 10 بازیکن به طور ناگهانی تست مثبت در این توپی. با توجه به TSN گزارش NHL می خواهد به گزارش coronavirus موارد به عنوان بازیکن "مناسب نیست به بازی." که در آن است.

هنگامی که شما ترکیب این با فشار در لیگ به کسب و کار خود رفتن و این واقعیت لیگ و اتحادیه ندارد و خاص توافق در تعدادی از تست مثبت است که ممکن است نیروی تعویق و یا حتی لغو تمام, تلاش, زیادی وجود دارد, در اینجا در مخاطره.

جای تعجب نیست NHL می خواهد به محکم کنترل اطلاعات.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به عنوان ما را دیده ام با تورنتو FC در فلوریدا — که در آن باشگاه بازی افتتاحیه در MLS برگشت مسابقات به تعویق افتاد و برای بار دوم در روز یکشنبه — لیگ عملیات ممکن است توقف و شروع به زمانی که بازی آغاز خواهد شد. برنامه ممکن است برای تغییر سرعت. PGA امیدوار بود به طرفداران گلف برای اولین بار در یادبود مسابقات این هفته در اوهایو اما که تا به حال گیریم.

این فوق العاده نامشخص زمان که بدان معنی است که حتی با دقت بیشتر برنامه های درک آسیب پذیر هستند. Domi که به رسمیت می شناسد و آن را مفید است که Canadiens همچنین با بیان نگرانی های خود را برای سلامت خود را به طوری که او تصمیم نهایی را به عنوان یک تلاش مشترک بین بازیکن و تیم.

هاکی در واقع ممکن است بر روی صفحه تلویزیون در کمتر از سه هفته. اما به در سمت امن است, اجازه دهید فقط صبر کنید و ببینید.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن