واشنگتن میدارد تا سوم تعهد در چهار روز از Yakima linebacker Ryan Kershaw - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

برای سومین بار در چهار روز, واشنگتن, وزارت امور خارجه اضافه شده به آن 2021 استخدام در کلاس – و اضافه شدن یک قط

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

برای سومین بار در چهار روز, واشنگتن, وزارت امور خارجه اضافه شده به آن 2021 استخدام در کلاس – و اضافه شدن یک قطعه به جیک Dickert دفاع – وقتی خانمها بالغ snagged تعهد از Yakima linebacker Ryan Kershaw در روز پنج شنبه.

WSU را 2021 کلاس در حال حاضر دو برابر اندازه از زمان آغاز این هفته است. در Cougars اضافه شده تالاهاسی فلوریدا پایان دفاعی خاویر جوان در شب دوشنبه یک تعهد از اسناکوالمی پایان دفاعی اندرو Edson در روز چهارشنبه و اخیرا اضافه شده Kershaw دو ستاره راه ورود ارشد خود را در فصل واشنگتن 1A نیروگاه La Salle.

سه ستاره چشم انداز Kershaw تا به حال دو ارائه می دهد از FBS خدمات آکادمی نیروی هوایی و ارتش و تا به حال تعداد انگشت شماری از پیشنهادات از FCS مدارس در آسمان کنفرانس از جمله شرق واشنگتن و آیداهو پورتلند ایالت مونتانا و ایالتی مونتانا.

"کادر مربیگری در WSU اند باور نکردنی است و آنها به وضوح در مورد مراقبت از من به عنوان یک بازیکن و یک فرد و آنها با تمرکز بر ساختمان برنده برنامه" Kershaw نوشت: در یک توییت اعلام تعهد خود را.

Kershaw تعهد یکی دیگر از نماد تاکید Rolovich کارکنان قرار داده شده در استخدام در ایالت واشنگتن. پاشنه امضا فقط چهار بازیکن از همیشه سبز دولت در سال 2019 و '20 کلاس – یکی از کسانی که Kentwood cornerback آلفونس Oywak که امضا شده با کارکنان جدید – اما در حال حاضر دو تعهدات (از مجموع شش) از دبیرستان بازیکنان در واشنگتن است.

هر چند Kershaw که می ایستد 6-پا-2 و 220 پوند به عنوان یک خارج linebacker برای La Salle او پروژه های میانه به عنوان حامی در Dickert را 4-3 طرح. در تنها نه بازی فصل گذشته Kershaw تا به حال 14 پردازد-به-دست دادن با 8½, کیسه و کیسه و 11 کارفرمایی با عجله.

او همچنین مولد جرم در-سطح مدرسه و در مجموع به 1,467 همه منظوره متری – 1,081 عجله و 327 دریافت و ثبت نام 28 مجموع touchdowns. او در 24 touchdowns دریافت و چهار عجله.

به عنوان یک تیم کاپیتان Kershaw led La Salle به دور دوم از واشنگتن 1A برگشتی که در آن رعد و برق eventuallt از دست داد به لیندن مسیحی است. قبل از این که, La Salle برنده 11 مستقیم بازی و outscored مخالفان 558-76 نگه داشتن چهار shutouts در طول راه.

Kershaw برنده SCAC دفاعی MVP افتخارات و نامگذاری شد 1A همه دولت محترم ذکر است که در حال اجرا بازگشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب