هی جولای 1 — که به معنی بابی Bonilla فقط پرداخت شده توسط متس دوباره

متس نیویورک به شدت در تلاش برای بازگشت به پست فصل در لیگ اصلی بیس بال آینده 60-بازی فصل شلاق خود را chequebook

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

متس نیویورک به شدت در تلاش برای بازگشت به پست فصل در لیگ اصلی بیس بال آینده 60-بازی فصل شلاق خود را chequebook به دست آورد و سه جانباز رایگان عوامل در 24 ساعت گذشته.

آنها امضا سابق آبی جیز outfielder Melky Cabrera infielder گوردون بکهام و مسکن Jared هیوز. اگر آنها را متس بزرگ-لیگ فهرستی از آنها پرداخت می شود در مجموع $948,443 (ایالات متحده).

که $244,805 کمتر از 57 ساله که نیست شده یک روز برای متس در 21 سال خواهد بود هفتم بالاترین پرداخت موقعیت بازیکن در حقوق و دستمزد خود را در این سال است. بابی Bonilla.

فقط به عنوان آنها باید هر 1 جولای از 2011 متس نوشت: از یک چک به Bonilla روز چهارشنبه برای $1,193,248.20.

وجود دارد صدها نفر از بازیکنان که با دریافت حقوق معوق در طول سال اما هیچ قرارداد است بیشتر به افسانه ای از Bonilla معامله. او امضا پنج سال $29 میلیون قرارداد در سال 1991 بزرگترین در تاریخ بیس بال در آن زمان که در حال حاضر می پردازد او را از طریق 2035.

سابق عامل که هماهنگ معامله دنیس گیلبرت در حال حاضر یک Chicago White Sox اجرایی مذاکره هزاران بازیکن قرارداد از جمله کسانی که از اوراق قرضه Barry و جورج برت و فروش بیمه نامه های عمر به امثال مایکل جکسون و رابین ویلیامز, اما نه یک واحد تولید هر چیزی از راه دور و نزدیک به شیفتگی از Bonilla معامله.

"من همیشه بسیار حساس به بازیکنان از نظر مالی پایدار پس از بازنشستگی" گیلبرت گفت. "چه ballplayer روت در زندگی پس از مرگ ؟ آن را مانند یک پادشاه. این آموزش شما برای هیچ چیز دیگری. در بابی را در مورد من می خواستم مطمئن شوید بابی بود امن برای زندگی است."

Bonilla بزرگتر از زندگی در زمان. او تا به حال چهار تیم او ارائه حداقل 25 میلیون دلار در رایگان آژانس گیلبرت گفت. در شب اول خود را در نیویورک در طول مذاکرات Bonilla و گیلبرت خوردن در یک رستوران سه بلوک دورتر از هتل است.

"از آن زمان 45 دقیقه برای بازگشت" گیلبرت گفت. "همه نگه داشته و توقف بابی و درخواست برای عکس و امضا. بابی رو برگشت و گفت: "این خانه است!"

Bonilla بود در نیویورک به مدت سه سال به علاوه زمانی که او معامله به بالتیمور و بازگشت به متس در سال 1999. او منتشر شد و پس از آن فصل اما هنوز بود بدهکار $5.9 میلیون دلار در سال 2000 است. این متس مایل به آزاد کردن پول و اعتقاد آنها به راحتی می تواند تامین مالی پرداخت و با سرمایه آنها ساخته شده با برنی Madoff مذاکره یک معامله است که تسلیم Bonilla پرداخت در 8 درصد نرخ بهره در آغاز سال 2011.

Madoff بعد بود که محکوم به 150 سال زندان به عنوان معمار از بزرگترین طرح پونزی به ارزش $64.8 میلیارد دلار است. Bonilla, در ضمن, به پایان رسید تا با یک $29.8 میلیون اندوخته است که تبدیل به یک کابوس برای متس صاحبان فرد و جف Wilpon.

"بابی بود درگیر با این مذاکرات هر مرحله از راه" گیلبرت گفت. "بابی بود و با صرفه. او نمی نیاز به یک مقدار زیادی از پول را به زندگی می کنند. او زندگی می کردند هرگز اسراف همیشه زندگی می کردند در درون خود به این معنی است. بنابراین او همیشه باز به آن از آغاز به کار."

و این روزها با نرخ بهره فدرال 0.25% پیش بروید و سعی کنید برای پیدا کردن یک بهتر مالی رای در سراسر جهان است. این هدیه ای است که نگه می دارد در دادن.

"شما نگاه کنید در اطراف این بازی و ببینید چه چیزی اتفاق می افتد به بچه ها گفت:" گیلبرت. "شما نگاهی به اخراج. حقوق و دستمزد زیادی کاهش. آن را سخت برای زنده ماندن. خوشبختانه بابی هرگز به نگرانی در مورد آن."

در این سال Bonilla را نزدیک به پنج برابر مقدار متس ستاره پیت آلونسو که مجموعه یک تازه کار ضبط با 53 homers سال گذشته پرداخت خواهد شد $241,674 در نرم افزار تاریخ معامله.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آلونسو می تواند یک ستاره برای سال. اما فکر می کنم او همیشه پرداخت می شود نزدیک به 1.2 میلیون دلار از یک سال و تا سن 72?

"مطمئن نیستم" گیلبرت گفت: "ما تا به حال چیزی شبیه به آن را دوباره."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن