لورا McAloon: YWCA اسپوکن هیئت مدیره' بیانیه نژادی عدالت - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

از بین بردن نژاد پرستی توانمند سازی زنان و ترویج صلح و عدالت و آزادی و کرامت برای همه ماموریت YWCA. به عنوا

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

از بین بردن نژاد پرستی توانمند سازی زنان و ترویج صلح و عدالت و آزادی و کرامت برای همه ماموریت YWCA.

به عنوان ما شاهد درد و رنج در جامعه ما و ملت ما, ما در YWCA اسپوکن در ادامه به نوبه خود به ما ماموریت برای راهنمایی. در حالی که بسیاری با آن آشنا هستند این کار استثنایی که YWCA می کند برای خدمت به قربانیان خشونت خانگی و خانواده ها در فقر زندگی می کنند کمتر آشنا هستند با عدالت اجتماعی لنز از کار ما.

وجود سنگینی در سراسر جامعه ما و در سراسر کشور به عنوان همه ما دست به گریبان با نحوه پاسخ به اقدامات و تصاویر از بی عدالتی و خشونت است.

ما را تماشا خشم و ناامیدی ادامه به تشدید و ما در حال تماشای ناآرامی های رو به رشد در اینجا و در جوامع در سراسر کشور است.

ما دوستان و خانواده در سراسر کشور و جهان ما همکاران و همسایگان در اینجا در اسپوکن همه نهفته نژادپرستی و تبعیض و با استفاده از قدرت و کنترل به تحمیل خشونت و آسیب از جمله وحشتناک آسیب دیدهایم وارده توسط موارد خشونت پلیس.

آن را تا دو هفته پس از تظاهرات آغاز شد و در واکنش به گرافیک ویدئوها از شکنجه و مرگ جورج فلوید. معترضان استناد خود را نام و نام Breonna تیلور Dreasjon نی داود McAtee و دیگران بی شماری که درگذشت غم انگیز در دست افسران پلیس که تا به حال قسم به رعایت حقوق خود صرف نظر از نژاد و جنسیت و مذهب و یا هر عامل دیگر.

ما درود می فرستم و ما در حمایت از معترضان مسالمت آمیز سخن گفتن به نمایندگی از قربانیان بی عدالتی اجتماعی در همه جا. ما در کنار شما به شما به عنوان اعتراض علیه نژادپرستی و ترویج صلح و عدالت و آزادی و کرامت برای همه است.

ما همچنین تحسین محترم مأموران اجرای قانون که به زانو در همبستگی با معترضان و کسانی که کار برای محافظت از حقوق خود به ویژه حق شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز.

ما قویا محکوم کردن اقدامات کسانی که ترویج نژادپرستی و تعصب و نفرت به خصوص کسانی که خیانت ما اعتماد و ایمان در سیستم ما از قوانین که آیا نقض سوگند به رعایت قانون یا در نظر گرفتن قانون را در دست خود.

به عنوان یک سازمان قوی و متنوع زنان و متعهد به ساخت بهتر جوامع ما را از مسائل است که در حال آوردن ملت ما و جامعه ما جدی است.

حوادث هفته گذشته تأکید کرد که کار ما نسبت به پیشبرد برابری نژادی و عدالت به دور است از به پایان رسید. ما باید گام به چالش ماموریت ما برای آوردن صلح و عدالت و آزادی و کرامت را به خانه ما کسب و کار ما ما دوستی, محله های ما و در کل جامعه ما.

به عنوان رهبران مدنی ما متعهد به صحبت کردن در برابر نژادپرستی و بی عدالتی و خشونت از همه نوع درگیر شدن در بحث های سختی بالا بردن سطح آگاهی و یادگیری از یکدیگر و ساختمان جامعه است. به عنوان ما صحبت می کنند ما اذعان منحصر به فرد بار و امتیاز ما را در انجام این کار است. ما می تواند صحبت می کنند.

هر یک از ما حق دارند قدرت و فرصت و امکانات به صحبت کردن در برابر بی عدالتی نه فقط برای خودمان بلکه برای قربانیان خشونت که همان قدرت و کنترل بیش از صدای خود را.

ما باید همچنان به صحبت کردن برای هر قربانی بی عدالتی اما به خصوص در حال حاضر به نمایندگی از ما سیاه و سفید و قهوه ای برادران و خواهران.

YWCA اسپوکن لگد زدن ما 14 روز نژادی سهام عدالت اجتماعی و چالش های این ماه, و ما می خواهیم جامعه را به پیوستن به YWCA اسپوکن در ارتکاب به از بین بردن نژاد پرستی در همه موذی عمیقا ریشه دوانده راه آن را آلوده کشور ما است. شاید که به معنی پیوستن به تظاهرات مسالمت آمیز خواندن ادبیات چگونه از به رسمیت شناختن نژاد پرستی و بی عدالتی اقدام به جلوگیری و توقف نفرت و بی عدالتی داشتن رابطه جنسی خشن گفتگو با عزیزان و یا درگیر شدن با ما مقامات منتخب برای بهبود جامعه ما و قوانین ما.

ما با هم کار می تواند در ریشه کن کردن بی عدالتی تبدیل موسسات و ایجاد جامعه ای که زنان را می بیند و مردم از رنگ راه ما: برابر, قدرتمند غیر قابل توقف.

YWCA است در یک ماموریت برای از بین بردن نژاد پرستی و صدای خود را بسیار حیاتی است برای حصول اطمینان از ما زندگی می کنند تا این میراث در اسپوکن. هر آنچه که شما برای پیوستن به ما در ماموریت ما صحبت کردن برای عدالت است.

لورا McAloon است رئیس هیئت مدیره از YWCA Spokane.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب