هنرمندان و فعالان و نویسندگان کمک به مجموعه "یک لحظه سکوت"

در پاسخ به این قیام پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس و COVID-19 pandemic, 50 مینه سوتا پرکار ترین و شناخته ش

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

در پاسخ به این قیام پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس و COVID-19 pandemic, 50 مینه سوتا پرکار ترین و شناخته شده هنرمندان و نویسندگان بالا بردن صدای خود را در یک جدید مجموعه "یک لحظه سکوت."

گزیده ای از این مجموعه منتشر خواهد شد آنلاین در یکشنبه, جولای 1, در blackmnvoices.com. دسترسی رایگان و برای عموم آزاد است اما کمک های مالی به کمک هنرمندان هستند درخواست شده است.

سرپرستی و ویرایش توسط بازیگر کارگردان و نمایشنامه نویس شا قفس آن است که ارائه شده توسط نمایشنامه نویسان' مرکز و Tru Ruts, یک سازمان است که به تولید و افزایش BIPOC هنر و روایات در شهرهای دوقلو. (BIPOC به معنی سیاه بومی مردم از رنگ است.) پروژه شرکای هری واترز جونیور, مارلون جیمز Danez اسمیت و چشم قرمز همکاری.

"گلچین می درخشد نور را در غنی مینه سوتا ادبی جامعه از رهبران و فعالان و سیاستمداران مادران و محققان و جوانان و بزرگان که حقیقت و انعطاف پذیری در یک زمان هنگامی که آن را بیشتر مورد نیاز است می گوید:" قفس. "روزانه وجود ما به عنوان جسم سیاه در فضای سفید تهدید شده است. روزانه ما بلند شادی ما حقایق ما و صدای ما را به عنوان یک عمل از مقاومت است."

کمک به "یک لحظه سکوت" در حال هنری, مدیران, نویسان, عملکرد, هنرمندان, گوهای, نوازندگان, خوانندگان رپ, بازیگران و نویسندگان نوشتن در سراسر ژانرهای سبک های هویت فرهنگی و نسل است. در میان آنها توکی رایت Northando Zulu Alexs Pate, استیسی رز Sagirah شهید, مارلون جیمز Chaka Mkali Douglas, کارنی, والری Ddeus Harrison, رودخانه, سارا, سفید, Carlyle براون و دیگران.

موجود در قفس تولید تیم هستند اوتیس رمزی-زو Sonitha Tep, Adja Gildersleeve, Regina ویلیامز و E. G. بیلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب