WSU دانشجو با استفاده از چاپگر 3D به ماسک محافظ - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

یک دانشگاه و دانشجو تبدیل شده است شور و شوق خود را برای اختراع همه چیز را به یک سازمان است که با بهره گیری از

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

یک دانشگاه و دانشجو تبدیل شده است شور و شوق خود را برای اختراع همه چیز را به یک سازمان است که با بهره گیری از یک چاپگر 3D به صورت سپر برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.

کانر W. Weller, 21, ساختمان جدید شرکت زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس رسید. او در حال حاضر مشغول به کار برای پروژه های غیر انتفاعی از خانه اش در ونکوور واشنگتن به استفاده از چاپگر 3D به مد ماسک برای کارگران ضروری.

"من خواندن همه این داستان در مورد چگونه پزشکان و پرستاران ندارد, تجهیزات حفاظتی," او گفت:. "من فقط می خواهم برای کمک کردن چون من منابع است که اکثر مردم ندارد."

والر تاسیس MakerForce غیر انتفاعی مردمی اضطراری-پاسخ سازمان اجرا با کمک فردی سازان.

او مطرح شده در مورد $11,000 به پوشش هزینه های تولید. این سازمان بیش از 400 عضو کمک به تولید و آنها را تحویل بیش از 2000 چهره سپر در 11 روز.

ریموند شانه Weller مشاور در WSU گفت: دانش آموز ساخته شده و ماندنی است.

"زمانی که من او را ملاقات نمود در ونکوور او کمی از یک دانشمند دیوانه – ژولیده مو درایوهای یک ماشین است که من تعجب است که هنوز هم در حال اجرا" شانه گفت. "من یک مقدار زیادی از مخترع انواع و او قطعا یک مرد که می خواهد به آن را انجام دهد. او یک يافت."

در طول دبیرستان Weller مشغول به کار برای یک شرکت به نام 3D هاب که تولید شبکه است که در آن او با استفاده از یک چاپگر 3D به دستور قطعات.

"من علاقه مند شده است در 3D printers پس از آنها برای اولین بار بیرون آمد" والر گفت. "من در نهایت یکی از خود من در مدرسه بالا است. من دوست دارم تا همه چیز را, 3D چاپ شد یک راه جدید برای انجام این کار است."

والر بود که تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در WSU حتی تا به حال یک چاپگر 3D که نشسته در اتاق خوابگاه خود را از کمد در پولمن گفت: Weller دوست دختر Alix اولسن.

"هر زمان که او می یابد چیزی آزار دهنده در زندگی او تلاش می کند برای رفع آن" اولسن گفت. "او باعث می شود چیزهای خود را برای همه زمان ها است."

والر خواهد هر چیزی را برای اجتناب از نیاز به پرداخت هزینه برای آن, او گفت:.

"من به یاد داشته باشید او 3D-چاپ یک گوشی mount برای ماشین خود را" اولسن گفت. "اولین بار او با استفاده از اشتباه های پلاستیکی و در آن ذوب شده و از آنجا که از گرما و چکیده پایین داشبورد. او را دیدم که به عنوان یک تجربه یادگیری و تجدید چاپ آن با استفاده از های مختلف پلاستیکی."

به عنوان یک جوان Weller اختراع چه مادرش Kari Weller به عنوان یک "hoverboard." او متصل پرده حمام به تخته سه لا و باد آن را با یک برگ دمنده برای بالا بردن آن به خارج از زمین.

"او همه چیز را از هم جدا و آنها را به عقب با هم زمانی که او 10 سال" Kari Weller گفت.

به طوری که او نمی تواند پیدا کردن یک کوکی-برش شکل مانند WSU خانمها بالغ, لوگو او خواسته والر را به یکی. Kari Weller آن را دوست داشت خیلی او در آن نوشته شده در "مرگ Cougs" Facebook صفحه. و که شروع یک کسب و کار موفق.

"ما تا به حال بسیاری از سفارشات در آینده که من تا به حال برای خرید پنج پرینتر به نگه دارید تا" والر گفت.

در حال حاضر او توجه خود را به سمت کمک به پایان دادن به کمبود ماسک محافظ. شانه سرپرست گفت: Weller به شنود گذاشته به کلبه صنعت از تولید کنندگان با استفاده از 3D چاپ برای حل مشکلات است.

"این بهترین مثال آمریکایی, همه ما, تبادل, در, که من دیده ام در یک مدت زمان طولانی" شانه گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب