زندگی در NBA پردیس ممکن است کامل نباشد اما ما نیازی به شنیدن شکایات جزئی

پس رپتورز و 21 دیگر تیم های تعقیب یک قهرمانی هستند همه در حال حاضر در دانشگاه و تورنتو دور برای قفل همه امروز

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

پس رپتورز و 21 دیگر تیم های تعقیب یک قهرمانی هستند همه در حال حاضر در دانشگاه و تورنتو دور برای قفل همه امروز و نه برنامه ریزی شده را به خود را به عمل در دیزنی تا فردا بعد از ظهر.

دیدم برخی از رسانه های اجتماعی عکس و تصویری از آنها پس از رسیدن همه به نظر می رسید به خوبی اتاق نیست محل سکونت اندازه اما به نظر می رسد کاربردی, من می دانم که وجود دارد برخی از اولیه ناله از برخی محافل در مورد مواد غذایی اما هر تیم خود آشپزی کارکنان به طوری که یک شاه ماهی قرمز هیچ کس نباید در مورد مراقبت و تمرین و امکانات نیست به عنوان مجلل و یا به عنوان گسترده ای به عنوان بسیاری از جوخه استفاده می شود اما آنها تا به حال سبد متعدد بودند تنظیم اندازه تبلیغ به نظر می رسید کاملا قابل استفاده است.

من فکر می کنم این یک خطر همه ما باید برای محافظت در برابر – و من "ما" منظورم این است که کسانی از ما در تلاش برای گفتن داستان از پایین وجود دارد – این است که نه گرفتار شدن در گله کوچک بدون نتیجه.

آن را عادلانه می گویند که وجود خواسته از بازیکنان NBA برای چند ماه آینده است نه هر چیزی که آنها استفاده می شود. آنها نه هتل پنج ستاره مانند چهار فصل یا ریتز-Carltons آنها استفاده می شود برای زندگی در این مواد غذایی ممکن است از میچلین ستاره با کیفیت (این بچه ها که تمایل به ناهار خوردن در زنجیر مانند چیزاستیک, کارخانه, ذهن شما) و همه چیز ممکن است به مردن

اما آنها در فقر زندگی می کنند و یا به بردگی و اگر وجود دارد هر چیزی که آنها واقعا واقعا واقعا می خواهید کسی را به رفتن به آن را برای آنها را رفو به سرعت. این راه ورزشکاران زندگی می کنند و اگر وجود دارد به طور موقت و جزئی quibbles با تنظیم کردن در NBA دانشگاه به خوبی آنها مقابله با آنها را در خود و یا از طریق یکی از بسیاری از حمایت کارکنان وجود دارد به مراقبت از هر چه مطرح می شود.

بله داستان ما در شروع نیاز به شامل برخی از شرح زندگی آنها زندگی می کنند و هر خصلت است که ممکن است بوجود می آیند به دلیل از مردم می خواهم به دانستن است و این مهم حداقل حق کردن خفاش.

و مطمئن شوید که هر blips که بوجود می آیند -- و وجود دارد خواهد بود blips – تبدیل خواهد شد, اخبار, حداقل به طور خلاصه اما ما نمی توانیم و من نمی خواهد اجازه دهید جزئی قولنج تبدیل به چیزهای مشروع.

هیچ کس واقعا باید مراقبت.

-

ما راه را دوباره ارسالی برای کیسه مراسلات پستی و از آنجایی که من امیدوارم که برای به دست آوردن برخی از زمان بعد از امروز و یا فردا صبح شروع به کار بر روی آن نوع از ضروری شما را به بازی همراه.

شما که با کلیک کردن بر روی askdoug@thestar.ca و به من اجازه می دانم آنچه در ذهن شما.

-

به نظر می رسد وجود دارد یک بازی توپ را در پیر ballyard شب گذشته بود که مانند هر بازی توپ وجه به عنوان دوستان من روزی گزارش.

به آن استفاده می شود.
شاید نه برای بیس بال در اطراف این قطعات از آنجا که ما هنوز هیچ ایده که در آن جیز آبی در حال رفتن به بازی بازی های خانگی در این سال, اما برای سه بزرگ ورزش – بازی بیس بال, بازی بسکتبال و هاکی – که برنامه ریزی برای شروع و یا راه اندازی مجدد در ماه آینده و یا تا.

هیچ طرفداران.

هیچ سر و صدای محیط.

هیچ چیز.

شب گذشته بازی نبود در تلویزیون یا رادیو (من تو را دیدم چیزی از Arash Madani که یک زن و شوهر از بازی هفته آینده نیز ممکن است نشان داده شده است) و تنها "گزارش" که موضوع را به من شد و از این نوشته انواع.

و این که برای رفتن به یک بازی سرگرم کننده تلاش در هفته ها و ماه های پیش رو ما chroniclers تلاش برای انتقال آنچه که اتفاق افتاده است برای طرفداران که ممکن است احساس کمی عجیب و غریب تماشای بازی گناه خالی استادیوم.

من فکر نمی کنم آن را بسیار متفاوت از گذشته است اما آن ممکن است.

من, اما, گرفتن برخی از بازی فوتبال که در مونترال بازی در MLS مسابقات شد و تقریبا به آنچه که ما شده ایم با استفاده از طریق بوندسلیگا یا Preimier لیگ مشاهده.

عجیب و غریب بیش از حد آرام و کاملا یک چالش برای پخش و تحلیلگران که از لحاظ جسمی در بازی.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این تابستان ممکن است برای همیشه لطفا برای تغییر چگونه شبکه های تلویزیونی و لیگ های حاضر در بازی و آن را جالب برای دیدن آنچه که جنبه های جدید نشان می دهد مجبور بر روی آنها توسط قوانین همه گیر چوب را در دراز مدت.

چیزهایی که من را از دست ندهید:

بین چهارم مصاحبه با BNA مربیان است.

میان دوره, مصاحبه با بازیکنان.

پیاده کردن مصاحبه ها با بازیکنان.

بیس بال مدیران و یا تبادل مربیان بودن 9interveiwed در حالی که بازی در جریان است.

تمام ضایعات از زمان اضافه کردن در واقع هیچ چیز به پخش و هر آنچه که آنها می آیند تا با به عنوان یک جایگزین بهتر خواهد بود من شرط می بندم.

هر گونه ایده ها ؟

-

یک چیزی که من تایید خواندن از طریق داستان از جیز بازی شب گذشته این است:

من از نوع درک اعتیاد به مواد مخدره وجود داشت که در اطراف ولاد Guerrero قبل از او این رشته با پدر و بالقوه خود و blah, blah, blah, blah, blah.

اما کسی که برای رفتن به بهترین بازیکن و بزرگترین مورد علاقه در این دوران از بازیکنان بو❄.

و آن ain't gonna be نزدیک است.

-



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب