یانکی ها کاوبوی لیکرز در میان 1990s تیم شایسته 'آخرین رقص' مستند درمان

برخی از ورزش هستند. اما "ورزش" به عنوان ما می دانیم که آنها تا حد زیادی هنوز هم در مکث با توجه به کروناویروس ب

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

برخی از ورزش هستند. اما "ورزش" به عنوان ما می دانیم که آنها تا حد زیادی هنوز هم در مکث با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. امروز بعد از 70 بدون ورزش.

فقدان ورزشی ناشی از COVID-19 همه گیر شده بزرگترین بخش در "آخرین رقص" فراتر تلویزیون برای تبدیل شدن به یک اعتبار سر و صدا برای ESPN اگر نه آشکار پدیده بین المللی.

عامل دیگری بود که نشان می دهد توانایی طی 10 قسمت به شیر به یک حس قوی از نوستالژی برای بینندگان که شاهد Michael Jordan تسلط در طول 1990s. حتی برای کسانی که از سن آمد پس از پایان شیکاگو بولز' سلسله سری افروخت شاخه های بحث بر سر اینکه چگونه این دهه بهترین مقایسه با NBA بزرگترین ستاره حاضر.

آن را به عنوان معلوم 1990s رسیده برای مستند درمان است. آن ساخته شده است ما تعجب: چه تیم های دیگر از این دهه سراسر همه ورزشی هستند, شایسته بودن جدا سراسر چندین ساعت از برنامه نویسی? در اینجا چند ارزش سفر کردن خط حافظه.

1996-99 نیویورک یانکیز

نشان می دهد می توانید شروع با Seattle Mariners' برنده شدن در بازی 5 از سال 1995 در دستگاه های کمک شنیداری که رو یانکی ها' متعاقب آن سلسله. حق رای دادن خواهد کلاه دهه با جهان سری برنده سه بعدی چهار فصل با سال 1998 تیم برنده 114 بازی در طول فصل به طور منظم به ایجاد یک مورد برای بهترین بودن در تاریخ MLB.

Derek Jeter می تواند اردن-مانند لولا پیوست توسط مدیر جو تره و ستاره مانند Mariano ریورا راجر کلمنس و پل اونیل.

1990s Dallas Cowboys

کل دهه است که برای چیدن. ساخت و ساز از سلسله. خرید اینترنتی بین جیمی جانسون و جری جونز. سوپر باول در زیر بری Switzer. لنگش به 2000s تحت چان Gailey.

با جانسون جونز و Switzer پیوست رژه بالا مشخصات نام آماده ارائه تفسیر — Troy Aikman, Emmitt اسمیت Deion ساندرز و بیشتر — این ممکن است بازی "آخرین رقص" برای meme-آماده لحظات و صدا.

1990s Atlanta Braves

بریوز شد مظهر ثبات از سال 1991 تا پایان دهه است که باعث می شود برای جالب اگر نه به طور کامل جاذب موضوع برای تمدید مجموعه مستند. آب خواهد آمد از این دهه را شکست نسبتا صحبت کردن: آتلانتا برنده فقط یک سری جهانی در سال 1995 از پنج سفر در طول 1990s.

1990-92 دوک بسکتبال مردان

سابق دوک ستاره مسیحی up all night شده است موضوع خود را به "30 30" مستند — زیبا به نام "من نفرت مسیحی up all night" — اما داستان از شیاطین آبی' دو قهرمانی تیم تحت مایک شیشفسکی می تواند کل یک قسمت فقط به معروف اضافه کاری پیروزی در برابر کنتاکی در سال 1992 شرق و منطقه ای.

این تعریف تیم بسکتبال کالج از دهه back-to-back قهرمانان چپ یک میراث است که هنوز هم طنین انداز 30 سال بعد.

1995, نبراسکا, فوتبال

نبراسکا قهرمانی ملی نبود و بدون جنجال یعنی در midseason تعلیق و بازگشت از ستاره در حال اجرا پشت لارنس فیلیپس. که داستان و دیگران خواهد اضافه کردن درام و فتنه به داستان غالب تیم در نیم قرن یا بیشتر از فوتبال کالج است که outscored مخالفان به طور متوسط نزدیک به 39 امتیاز در هر بازی را در برنده شدن در آن عنوان دوم در یک ردیف.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

1996-99 لس آنجلس لیکرز

چیدن تا جایی که "آخرین رقص" در سمت چپ خاموش اواخر کوبه برایانت خواهد بود centrepiece از یک فیلم مستند است که می تواند جزئیات را humbling انتقال به NBA و توسعه به ستاره شدن در کنار هم تیمی شکیل اونیل.

به همراه قطعه مستند با تمرکز بر اردن سلسله این سری خواهد با برایانت و اونیل پایان 1990s و طلوع در 2000s با یک قهرمانی تحت سابق گاو مربی فیل جکسون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب