محلی حکم: محلی شاعر از Irv, Broughton جدید آخرین مجموعه شعر - Sat, 20 Jun 2020 PST

محلی نویسنده از Irv, Broughton آخرین مجموعه شعر "فیلدینگ کیپ Cod گذشته" و "آتش نارنگی" با پر از خاطرات خود نوی

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

محلی نویسنده از Irv, Broughton آخرین مجموعه شعر "فیلدینگ کیپ Cod گذشته" و "آتش نارنگی" با پر از خاطرات خود نویسنده East Coast دوران کودکی است.

"برداشت گذشته" Broughton به نظر می رسد در ماجراهای خود را شاعرانه دوران نوجوانی و نویسندگان او در طول راه ملاقات کرد. او اولین خاطرات از غیر عادی ، "-زمان جدید Englanders" که بعدها خود را در اشعار او.

نوشتن شد حضور ثابت در Broughton در اوایل زندگی است. اولین اشعار بودند تا حد زیادی تنظیم گرا اما به عنوان او ادامه داد: او شروع به تمرکز بیشتر بر روی شخصیت ها و داستان. پدر او – اگر چه هرگز یک نویسنده خودش را – عاشق خواندن شعر می خوانند و آن صفحه از حافظه است.

Broughton یافت او به سختی می تواند یک مایل راه رفتن بدون در حال اجرا به یک نویسنده مشهور و شاعران مختلف دیگر literati اغلب راه خود را به Wellfleet, ماساچوست نزدیک خانه دوران کودکی خود را. بنابراین قادر به فرار خود را تحت تاثیر قرار به نظر می رسید تنها طبیعی است که او باید تبدیل به یک عنوان خوب.

"هنگامی که شما در اطراف مردم می خواهم که آن را تحریک خلاقیت خود را" Broughton گفت: به خاطر سپردن چگونه او و دوستانش را گوش به beatniks قرائت شعر در مقصد provincetown چای مغازه ها. "آنها دمدمی و جالب است و آنها تلاش می شود; آنها فقط واقعا اصلی است."

در "فیلدینگ کیپ Cod گذشته" او می نویسد: در مورد دوستان و همسایگان. او به ویژه به خاطر یک مرد به نام "ادا و اصول برف" یک نوع خشن-قطع کننده کیپ Codder "تا ابد ییلاق خود را تحت پلیموت."

"حتی او نوشت: اشعار" Broughton گفت. او و دوستان خود را شگفت زده در ایده "است که او (دلگیر) یک نوع از گنجه شاعر نشسته در این صدف shacks در انتظار جزر و مد به نوبه خود."

در "آتش سوزی از نارنگی" Broughton می نویسد: در مورد بازدید از مادر بزرگ خود را در فلوریدا. مناظر و بزرگ تر از زندگی شخصیت او ملاقات وجود دارد را ترک مادام العمر تصور در او. گزیده ای از یکی از این اشعار "آتش سبز" می خواند:

"پس از دوم کلاس ما هرگز متوقف می شود / برای آتش نارنگی / روشن به عنوان مارس نخلستان و خون پرتقال / هر چند از زمین بازی تشکیل شده / ما هنوز هم تماشای کوچک / آرام زمینه رایت و زن و شوهر با باران. / برای همیشه-نارنگی سبز".

قبل از حرکت به Spokane, Broughton تاسیس آسیاب کوه مطبوعات در سیاتل. او در آنجا کشف شده فعلی "فرقه های مورد علاقه" شاعر فرانک استنفورد و شروع به انتشار کار خود را.

امروز Broughton می نویسد کمی از همه چیز – فیلمنامه, ترانه, شعر, داستان, غیرداستانی, یک موسیقی یا دو کار به طور منظم در سه یا چهار پروژه در یک بار. وقتی که او نیست, نوشتن او busies خود را درجه بندی ترم از خود به زبان انگلیسی و دانش آموزان فیلم در اسپوکن جامعه می افتد جایی که او آموخته است از سال 1976.

به مشتاق نویسندگان Broughton با تاکید بر اهمیت نوشتن پیش نویس و تجدید نظر:

"این ماده از تداوم. بدون توجه به سطح تجربه خود را از آن کار آسانی نیست برای نوشتن. فقط نگاه کردن از کاغذ," او گفت:.

"آیا بیش از حد صحبت در مورد آنچه شما انجام می دهند تا زمانی که شما واقعا کارهایی انجام داده و هرگز کسی را هنگامی که کتاب خود را در حال آمدن است اگر شما می توانید آن را کمک کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن