حریم خصوصی گروه: Infinite برنامه نقض حریم خصوصی فرزندان - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

یک ائتلاف از 20 گروه از جمله کمپین های تجاری رایگان دوران کودکی و مرکز دیجیتال دموکراسی شکایت پنج شنبه با کمیس

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

یک ائتلاف از 20 گروه از جمله کمپین های تجاری رایگان دوران کودکی و مرکز دیجیتال دموکراسی شکایت پنج شنبه با کمیسیون تجارت فدرال گفت که Infinite در حال جمع آوری اطلاعات شخصی از کودکان زیر 13 بدون رضایت پدر و مادر.

Infinite متعلق به شرکت چینی ByteDance است انفجار در محبوبیت با افراد جوان به لطف مسخره احساس نشاط و سهولت استفاده.

در همان زمان آن را کشیده موشکافی از مقامات ایالات متحده در مورد امنیت ملی و خطرات ناشی از آن چینی مالکیت و محبوبیت خود را با کودکان و نوجوانان.

Infinite پرداخت 5.7 میلیون دلار جریمه به FTC در سال 2019 بیش از جمع آوری اطلاعات شخصی از کودکان زیر 13 سال تخلف از فدرال کودکان حفاظت از حریم خصوصی آنلاین عمل می کنند. آن را بازنگری شده برنامه خود را با یک حالت محدود برای کاربران جوانتر.

اما حریم خصوصی گروه می گویند آن را آسان برای کودکان به استفاده از Infinite بدون رضایت والدین. بچه ها می توانند با ثبت نام جعلی تاریخ تولد برای استفاده کامل از نرم افزار "قرار دادن آنها در معرض خطر برای هر دو Infinite تجاری داده ها استفاده می کند و تماس نامناسب از بزرگسالان" این گروه گفت: در کنفرانس مشترک خبری با انتشار اخبار.

Infinite با استفاده از داده های جمع آوری شده از کاربران مانند محل سکونت خود را چه در پیام های خود را و آنچه فیلم را که دیده برای کشف کردن آنچه که جدید به آنها را نشان می دهد و برای تبلیغات هدفمند.

حریم خصوصی گروه خواسته FTC به بررسی و خوب Infinite. کمیسیون آن گفت: با دریافت این شکایت اما تا به حال هیچ اظهار نظر در آن است.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه Infinite گفت: در آن طول می کشد حفظ حریم خصوصی به طور جدی و متعهد به حصول اطمینان از این برنامه امن و سرگرم کننده جامعه برای کاربران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب