Elotes یک چوب اخراج مغازه خواربار یا مشروب فروشی به بیش بلوم در فضای

که نمی کند. یک هفته پس از در شکوفه اعلام کرد آن را خواهد دید به طور دائم برایان و سارا Ingram اعلام کرده اند ک

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

که نمی کند. یک هفته پس از در شکوفه اعلام کرد آن را خواهد دید به طور دائم برایان و سارا Ingram اعلام کرده اند که آنها را به یک چوب اخراج مغازه خواربار یا مشروب فروشی به نام Elotes به فضا در Keg و مورد غرب 7th بازار است.

همانطور که با گنوم یکی دیگر از پروژه های جدید این Ingrams استخدام سرآشپز مشهور جاستین ساترلند از خوش تیپ گراز به رستوران آشپزی مدیر. ساترلند به نوبه خود دارای snagged آشپز پاتریک o'hare قبلا از خاکستری اردک میخانه به راس ، ساترلند گفت که o'hare که کباب علاقه مندان است فرد مناسب برای این کار است.

"او می تواند در یک قطعه چوب به شما بگویم که چگونه آن را برای سوزاندن و چه عطر و طعم آن را به شما" ساترلند گفت.

غول, اجاق, است که محور این رستوران در حال حاضر خواهد شد مورد استفاده برای کباب گوشت و ماهی و سبزیجات به خدمت در کنار مواردی مانند مرطوب tacos (مرتب کردن بر اساس مانند فرانسه شیب از tacos) گدازه سنگ کاسه قلع می ی nachos ceviche و بیشتر.

"من خیلی هیجان زده برای دریافت در آن وجود دارد و کار با آن اجاق" ساترلند گفت.

علاوه بر مقرون به صرفه آیتم های منو رستوران ارائه خواهد شد بیشتر مجلل مزه منوها در آشپز شمارنده است که ارائه می دهد یک نمای اجاق و سرآشپزها استفاده از آن.

برایان اینگرام در امید نوار صبحانه. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

داخل فضا باقی خواهد ماند تا حد زیادی به عنوان-است, با چند ترفند طراحی مانند ایجاد یک دیوار سبز از succulents. بزرگترین تغییر خواهد بود در خارج از منزل با علاوه بر این از یک پاسیو خواهد شد که حلقه دار توسط قفسه های چوب مورد استفاده برای پخت و پز.

برایان اینگرام گفت: رستوران الهام گرفته شده است و زمان صرف شده در اوایل در حرفه خود در جنوب کالیفرنیا و مکزیک است. به عنوان با دیگر رستوران ها امید نوار صبحانه و Gnome Elotes را به حداقل 3 درصد به جامعه از طریق غیر انتفاعی امید.

این تیم امیدوار است که تا پایان ماه اوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن