معاملات و بسته بندی شده فهرست اسامی و به دنبال اطلاعات در تعطیلات آخر هفته, کیسه مراسلات پستی

نه کوتاه اما شیرین کیسه مراسلات پستی در این هفته است که خوب چون من فقط قدردانی از همه شما هنوز هم در از در نظر

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

نه کوتاه اما شیرین کیسه مراسلات پستی در این هفته است که خوب چون من فقط قدردانی از همه شما هنوز هم در از در نظر گرفتن بخشی در طول این زمان پایین.

اما اینها همه سوالات خوب و امیدوارم خوب پاسخ و پس از آن در اواسط 20s در زیر آفتاب درخشان دیروز من قادر به ور رفتن معمولا بر روی آن نشسته روی ایوان جلوی صورت داگ با بگیرید و یاد دهید استلا و آقای A. P. Urquell. تمرین های اجتماعی فاصله به یک نقطه ،

-

س: با تشکر از شما مریم کاتب خود را برای ادامه تلاش ها در طول این بسیار غیر معمول زمان.

چه آغاز شده که از چند هفته از بیماری همه گیر انزوا در حال حاضر تبدیل به 12 تا 18 ماه از خرد کردن آن را و ببینید چه اتفاقی می افتد پس از آن. خسته کننده, اما من می خواهم برای تشکر از همه کسانی که واقعا تلاش. به عنوان یک 60 چیزی با ضعیف ریه سلامت و کودک مبتلا به آسم من نمی دانم که چگونه ما می خواهم منصفانه اگر ما گرفتار این چیزی که من تحسین و قدردانی از همه کسانی که در حال مصرف این جدی است.

من به تماشای تکرار بازی 6 برابر رزمندگان در هفته گذشته بود و من لذت بردن از آن را با پسرم وقتی که او رو به من کرد و گفت: این Kawhi آخرین بازی به عنوان یک دزد.' به خوبی ساخته شده است که بقیه از این بازی تلخ و شیرین. او نگاه خوب در یک رپتور نیوجرسی.

من کنجکاو هستم. اگر/وقتی که فصل/حذفی, رزومه, چگونه آیا شما خودتان را پوشش بازی ؟ زندگی می کنند ؟ Casa داگ ؟

با تشکر از شما

استوارت

یک: مرد من 60 به علاوه با برخی از زمینه مسائل مربوط به سلامت بخشی از آن اما نه کودک مبتلا به آسم, افکار من با شما هستند. در امان ماندن ما از طریق آن دریافت کنید. هیچ جایگزین.

چگونه ما پوشش بازی است که در واقع چیزی است که در ذهن فرسوده چند روز گذشته آن را به عنوان احتمال بیشتری وجود خواهد داشت بازی. شناسه می گویند برای مرده خاصی که برای بقیه از این تقویم سال ما توان انجام آن را از فاصله دور و با تکیه بر ویدئو کنفرانس به سوال بپرسید در مورد آنچه که ما فقط دیدم. چگونه است که با این نسخهها کار در یک معنای عملی است که هنوز به تعیین خواهد شد - من ممکن است خط ناخوانا چند افکار فردا صبح بر روی آن – اما آن را به یک چالش است که برای مطمئن. من اعتماد است که های مختلف لیگ را از آن میگیرد اما از آن خواهد شد به مراتب پایین لیست به انجام در حال حاضر است.

-

س: سلام داگ

بسیار خوشحالم که آب و هوا به نظر می رسد که تبدیل به بهتر این هفته است. من کنجکاو به دانستن اگر شما شده است در تماس با هر یک از همکاران خود را به الهه شعر و موسیقی, در مورد تغییرات احتمالی چگونه رسانه ها را پوشش می دهد / تعامل با تیم هر زمان که آنها در حال بازی دوباره. من متوجه هیچ یک توپ کریستال اما چه محدودیت و یا تغییراتی را در شما تصور? با تشکر برای همه شما ما را مطلع!

اندرو

یک: من به صحبت بسیاری از بسکتبال همکاران در مورد آن وجود ندارد. اما ما تا به حال یک لحظهای کارکنان chinwag روز دیگر و طاقت فرسا احساس در میان بازی بسکتبال, بیس بال و هاکی نویسندگان این است که ما می تواند انجام بسیاری از کار از طریق ویدئو و یا فن آوری راههای حداقل برای بقیه این تقویم سال.

و من اشاره می کنند که هر دو ورزشی که در وسط فصل خود را – بسکتبال و هاکی – برداشته اتاق قفل دسترسی از معادله حتی قبل از آنها تعطیل خود را در فصل پایین به طوری که خواهد بود که نقطه پریدن.

-

س: امیدوارم که شما به خوبی انجام می دهند و در نظر گرفتن زمان به ماندن در آن راه.

نشده ارسال هر چیزی در در حالی که, بنابراین در اینجا یک آشفته بازار افکار است که امیدوارم نگاه ممکن است به اندازه کافی شبیه به یک سوال که پاسخ شما.

مثل همه گرسنگی برای ورزش من را تماشا MJ نشان می دهد. به نظر می رسید به من که استیو کر یکی از تعداد کمی از مردم برای دریافت زمان روی صفحه نمایش و ویرایش شد به نگاه خوب است. ممکن است MJ, صاحب, بود برنامه ریزی در ساخت یک پیشنهاد برای سر مربی اگر GSW شروع بازسازی? بیایید می گویند نلا نمی گسترش این ستاره جدید برای همیشه لطفا برای و هنگامی که زمان می آید که چگونه قدرتمند خواهد یک پیشنهاد بود که شامل کسی که تدریس می کوبه به کوبه می خواهد برای کمک به شما را بهتر است ؟

همانطور که در فصل جاری اگر تا کنون....

بیایید می گویند LBJ با استفاده از این استراحت برای بدن خود را برای پیدا کردن افسانه ای دنده بعدی در حذفی جهانی ویرانگر حالت و لیکرز پیروزی. همین کار را برای سال آینده. در نتیجه Giannis و Kawhi نه برنده شدن با تیم های فعلی خود را. ما می دانیم که برنده شدن مهم است که بازیکنان بزرگ. Kawhi می داند که او می تواند برنده در T. O. و نشانه ها در اینجا. Giannis می رود اگر شما نمی توانید ضرب و شتم em پیوستن به اونا و نشانه در اینجا بیش از حد. این قسمت بعدی است که در آن فانتزی جهش در. چه شانس شما را Raps به عنوان اولین تیم به برنده مسابقات قهرمانی بازی 4 در 5 کل فصل ؟ Pascal Kawhi, Giannis و شاید OG باعث پرش. روی نیمکت می تواند یکی از خود را در همه زمان مورد علاقه خط یو پی اس: کایل و پشتیبان گیری شما باعث می دانم که او می تواند آن را به کار.

سوال آخر چقدر خوب شما فکر می کنید اندرو ویگینز می تواند تبدیل به اگر او اقدام به خرید در به GSW برنامه ؟ من واقعا برای تشویق او در حال حاضر است که او را در یک وضعیت بهتر مشاهده فرم خرید.

(هوا آغوش),

دن

یک: برخی از ما یک مقدار زیادی از زمان در دست ما نمی کنیم ؟

من نمی دانم که چگونه پول و کلاه و مالیات در حال رفتن به محل کار هنگامی که ما آمده ایم از این همه گیر دیوانگی اما با این حال آثار آن را هنوز هم می تواند غیر ممکن است برای انجام خواهید شما می خواهم برای دیدن انجام می شود.

اما من می گویم که helluva تیم شما به خواب.

همانطور که برای Wiggins اگر حق رای دادن طوری غرق در سال های اخیر برنده و با بسیاری از بازیکنان نمایی موفق تر است که او تا کنون بوده است و مربی یکی از بهترین و موفق ترین مربیان تمام وقت نمی توانند بفهمند یک راه او را به رشد آن نمی توان انجام می شود.

-

س: سلام داگ

با تشکر از کار در حالی که شما هیچ واقعی بازی در مورد نوشتن و ما هیچ تیم برای تشویق. من می دانم که ما همه می خواهم برای دیدن های مختلف ورزشی در رقابت است. با توجه به این که ایمنی برترین خواهد بود برای همه آنها فکر می کنید چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که/اگر اولین بازیکن/مربی/نگهداری فرد آزمایش مثبت برای Covid?

همچنین - نظر شما در MLB بازیکنان که می گویند که آنها نمی خواهد بازی کمتر از حقوق و دستمزد ؟

جو Solway

یک: اول که تست مثبت –و من ترس آن را اجتناب ناپذیر خواهد بود و نگران. اما از آنجا که من نیز فرض وجود خواهد داشت چیزی شبیه یک آزمایش روزانه جزء به هر گونه بازگشت بنابراین من فکر نمی کنم آن را به معنای توقف کامل از همه چیز. اما آن است که قطعا یک عامل در هر گونه بحث در مورد از سرگیری بازی.

همانطور که برای بازیکنان بیس بال و صاحبان ؟ من به طور کامل درک که پیامدهای مالی کوتاه نجومی واقعی هستند و این مهم است که آنها را مورد بحث و بررسی در رابطه با بازگشت به بازی. من فکر می کنم هر کس به فداکاری و اگر حقوق باید به طور قطع برای یک فصل آنها نیاز به برش برای یک فصل و من به شما تضمین وجود ندارد اشتها در میان مردم به آنها را در.

باید بازیکنان پرداخت می شود حقوق آنها موافقت خود را برای یک 162-بازی فصل اگر این 80 بازی فصل ؟ هیچ.

-

س: سلام داگ

من شنیده جک آرمسترانگ به تازگی لیست 3 بهترین/مهم ترین معاملات در رپتورز حق رای دادن به عنوان Vince/Antawn Jamison, Kahwi/DeMar و آنتونیو دیویس/جاناتان بندر. در حالی که آن را سخت به استدلال می کنند با هر یک از آنها به نظر می رسد مانند رودی گی تجارت به ساکرامنتو را شامل می شود. اگر چه ما نمی گرفتن هر ستاره در بازگشت و آن را ممکن است به طور کاملا عمدی این حق رای دادن آغاز شده برنده مدت کوتاهی پس از آن تجارت و واقعا متوقف نشده پس. که در آن می کند که تجارت رتبه در چشم شما ؟ هر تجارت است که جک ممکن است از دست رفته?

فیل

یک: این خنده دار است من فقط مشغول به کار در یک داستان که در مورد همجنس تجارت – آن را بخشی از یک دوره ای سری در حال اجرا و من نمی دانم که آن را به نظر می رسد اما همه چیز در نظر گرفته, و چگونه آنها را در مورد من می خواهم آن را برای اولین بار به طور کلی تنها به این دلیل که کارتر/Jamison تجارت بود و از قبل چیده شده و به عنوان من درک می کنم این کتاب در آینده در مورد رپتورز ممکن است توضیح دهد.

-

س: سلام داگ

من هنوز هم به تماشای آخرین قسمت از آخرین رقص. من قطعا از آن لذت می برد و آن را در بر داشت و نه روشنگر. من لذت می برد پس زمینه داستان استیو کر در قسمت 9. من واقعا لذت بردن و احترام کر به عنوان یک فرد. یکی از چیزهایی که من پیدا کردم جالب است که احمد رشاد رابطه با اردن است. من اعتقاد دارم که در یک نقطه به آنها اشاره شده به او را به عنوان اردن ، همچنین دیدن او را حلق آویز با اردن با حلقه درونی خود را قبل از نهایی بازی گفتن بود.

در حال حاضر من درک می کنم که گزارش در اردن نیست همان پوشش رهبران جهان است که واقعا می تواند تاثیر خود را در زندگی روزانه وجود دارد اما باید اخلاقی خط است که یک خبرنگار باید دو. من درک خبرنگاران انسان هستند و نه روبات بنابراین وجود خواهد داشت برخی از رفاقت. بنابراین هنگامی که شما می گویند شما دوستان با کیسی من فرض کنیم که به معنی شما می توانید صمیمی شام با او کاملا ثبت و یا ارسال ایمیل را بررسی کنید و ببینید که چگونه او را انجام می دهند. من اصلا فرض کنیم این بدان معناست که شما بخشی از نزدیکترین خواص است. نظر شما چیست ؟ آیا رشاد عبور از آن خط فرضی?

Santino

یک: من در نظر Dwane دوستان به نظر من سام اچ شده اند و من دوستان با جی برای حدود 50 سال و به نظر من بچه ها مثل آلوین ویلیامز و DeMar و خوزه دوستان است. و بخش بزرگی از آن دوستی است که احترام و درک متقابل است که در برخی از نقطه ما ممکن است به مخالفت بر همه چیز و من را به نوشتن و یا گفتن چیزهایی که مهم است.

در حال حاضر رشاد-اردن چیزی که من فکر می کنم فقط کمی متفاوت است چرا که من فکر می کنم یک تفاوت وجود دارد میان یک خبرنگار و سرگرم کننده/مجری تلویزیون/مشهور است که آنچه که من در نظر رشاد و مردم در کار بود. وجود خطوط آنها خواهد شد و می تواند عبور و چیزهایی که آنها می گویند و یا نادیده گرفت که من احتمالا نمی خواهد.

من حدس می زنم جواب کوتاه این است که خط او متفاوت است از خط من و قابل مقایسه نیست با توجه به شغل و مسئولیت.

-

س: داگ

چگونه می تواند به روزنامه نگاران کمک به نگه دارید تا تورنتو/کانادا, روابط برگشتی در طول?

زوم اتاق ملاقات با شما/همکاران خود در طول بازی ؟
داستان در مورد کانادا Raps?
سیستم بنابراین ما می توانیم پیام تیم از کانادا ؟
افرا بستنی در اتاق قفل است ؟
ما نیاز به خلاق پاسخ به این منحصر به فرد فاصله چالش: چگونه می توانیم یک خانه برای تیم ما زمانی که وجود دارد هیچ صفحه اصلی بازی ؟
شناسایی یک خانه تیمی. زوم اتصال به کانادا طرفداران از خانه. غول صفحه نمایش نشان می دهد تیم در خانه Zoomers!

ما نیاز به خلاق پاسخ به این منحصر به فرد فاصله چالش: چگونه می توانیم یک خانه برای تیم ما زمانی که وجود دارد هیچ صفحه اصلی بازی ؟
چارلز N

یک: Whaddya کردم مردمی ؟

من تعجب می کنم اگر وجود دارد نمی تواند برخی از جمعی راه را برای ما و طرفداران برای تماشای هم پس فکر نمی کنم (a) وجود دارد که رفتن به بسیار اگر هر رسانه ای در بازی و (ب) نشستن بر روی مدفوع با بگیرید و یاد دهید ممکن است خردمندترین دوره از عمل است.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

-

س: من در کافی شاپ پسر با اشاره به روز دیگر است که در صورت عدم وجود barbering من رفته بود کامل "شاه لیر". با تشکر از the Globe and Mail, من قادر به پاسخ که لیر بود طاعون بازی تشکیل شده که شکسپیر قرنطینه.

بسیاری از تشکر برای نگه داشتن ما را سرگرم در طول این شب تاریک روح (به گزافه گویی همه چیز به درجه n ام). خود من اخیر بحران ساختگی درگیر آیا به دنبال بازپرداخت برای بلیط به بیش از حد خوب-به-می شود-درست FIBA مسابقات در ویکتوریا ماه آینده و یا به آنها اجازه سوار شدن برای یک سال است که همه چیز تضمین شده است به ... چه کسی می داند ؟ من نقد در یکی از سه در نظر گرفته شده برای بازدید کنندگان از دور نگه داشته و دیگران که باید پاس برای خوش بینی.

من عاشق این عکس از لوری و Ujiri در روز جمعه وبلاگ. چند سال قبل پس از یک رپتور حذفی خروج من به خاطر طعنه آمیز نقل قول از یک رقیب دیده بانی تحویل ناشناس البته به اثر است که تورنتو از دست داد چرا که لوری است که "کوتاه چاق و کند". تقریبا کامل شرح من به عنوان یک بازیکن بسکتبال این گیر در ذهن است. کایل لوری کوتاه برای یک بازیکن NBA اما این جایی است که دقت به پایان می رسد. این مهم نیست که آیا او کند است و (او را) چرا که او رعد و برق سریعاست و هیچ چیز سریعتر از ذهن خود را. این مهم نیست که آیا او چاق (او را) چرا که او قوی و چالاک ذهن به طور مداوم اهرم که قدرت در راه تعجب آور پست دفاع به صورت یکی در نظر گرفتن هزینه های دیگر. برای تماشای بازی شش برابر گلدن استیت یک زمان است برای دوباره شیفته لوری را رهایی بخش لحظه. به ندرت با یک بازیکن, سفر, پایان, شاید, خود شب تاریک روح شده است بیشتر رضایت بخش است. "ما می توانیم چیزهای زیادی در اینجا" او این گزارش گفت: به رودی گی سال پیش. و بنابراین او است.

با وجود چندین all-star انتخاب هر بازیکن از گذشته ده سال بیشتر شده است دستکمگرفتهشده? آنچه به شما می گویند?

James A., ویکتوریا

PS: برای پاسخ به سوال شما من 'd خوشحال بود برای دیدن برخی از مرتب کردن بر اساس از پایان به 2019-20 فصل – آن را همیشه یک ستاره – اما تنها در صورتی می توان آن را با خیال راحت برای همه نگران است. من اعتماد به نفس است که NBA می شود این در راه کاخ سفید نیست.

یک: من صادقانه هستم با داشتن یک زمان سخت به فکر یک. ترکیبی از همه ستاره انتخاب – توسط مربیان بیشتر از زمان است که به مراتب بهتر از یک فن رای من می خواهم بگویم – و تمام حذفی باعث موفقیت او به تنهایی.

اما من باید این را دوباره بگویم: در میان کسانی که نزدیک به بازی – بازیکنان و مربیان پیشاهنگی مدیران عامل بسیاری از big-time media – لوری است که به طور گسترده ای مورد احترام و ارزش و, واقعا, که که همه امور به او است.

--

س: در حال حاضر که سال 2020 آن را انجام داده دوباره با جری اسلوان آخرین مرگ یک افسانه NBA, من تعجب اگر شما باید یک داستان مورد علاقه برای به اشتراک گذاشتن.

من امیدوارم که شما و شما همچنان هست.

Sportschic

یک: یک shameless پلاگین برای نگاه دیگری چیزی من جمعه اما این چند چیز در آن است که متناسب با این لایحه.

-

س: Doug امید رسیدن تابستان است درمان شما هست. من برش چمن اولین چیزی که به خاطر من می تواند مقابله با گرما (23°C!) بعد از آن در روز.

من با شما موافقم کاملا با شما در مورد عدم امکان انتخاب بهترین از همه زمان. من فکر می کنم لیست خود را از اردن, جیمز, سحر و جادو, پژمرده, Kareem, راسل و رابرتسون تقریبا آن را پوشش می دهد. چند مشاهدات پس از من در زمان در دست من است.

بازی امروز کاملا متفاوت از آن در روز, هر روز شما می خواهید در نظر بگیرید. این امر می تواند جالب به تصور کنید که چگونه برخی از این پیشکسوت را بازی امروز. ساده ترین که ممکن است رابرتسون به دلیل مهارت های خود را تنظیم. همچنین پرنده و سحر و جادو.

در روزهای پیشین NBA بود و به ندرت بر روی لوله تا زمانی که برگشتی. من به نظر می رسد به یاد داشته باشید که تنها فینال تا به حال تمام بازی پخش. رابرتسون تیم نمی شد به طور معمول بزرگ پس از او دریافت tube زمان که سلتیکز و بازیکن لیکرز بود.

یکی از شگفتی چقدر بازیکن بزرگی می آید از فرد و چقدر از هم تیمی های خود و سیستم آنها بازی کرد ؟ جیمز به نظر می رسد قادر به تغییر تیم و آنها را بزرگ. راسل همچنین در درون یک سیستم است که عظمت خود را نشان داد. ما هیچ راهی برای دانستن اینکه چگونه او را ایفا کرده و در جاهای دیگر.

جالب چگونه بسیاری از bigs ساخته شده و چگونه چند پاسداران (فقط یک خالص گارد نقطه و رابرتسون بود 6' 5" بنابراین بسیار بزرگ PG). حتی بال مانند جیمز پرنده و سحر و جادو بودند ، آن است که یک بزرگ مرد می تواند انجام بیش از یک بزرگ مرد کوچک?

که بیشترین استعداد منحصر به فرد در لیست پژمردگی?

جالب است که برخی از بچه ها شناخته شده با نام خود و دیگران گذشته است. آن را فقط به خاطر نام ظهر.

آنچه را که خود را شروع صف بود از این گروه است ؟ من رابرتسون, Jordan James سحر و جادو و راسل. نیاز راسل برای بازگشت و لشکرکشی در طبقه تعداد زیادی از دیگر به ثمر رساند.

بروس

Oshawa

یک: که بسیار شگفت انگیز تیم بدون سوال.

و اگر شما می خواهید برای رفتن با آنچه که استفاده می شود به طور سنتی مواضع من با سحر و جادو, Jordan, LeBron دانکن و کریم و من به شانس ما.

و هیچ کس ذکر پژمردگی.

اما آن را به عنوان به شما می گویند ورزش در بیهودگی است که تمایل به کاهش عظمت از بازیکنان سمت چپ خاموش در ذهن برخی که فقط اشتباه است.

نباید آن را یک یا دیگر. باید آن را هر دو یا همه آنها را.

-

Q در اوایل دهه پنجاه در باغ را یک گروه بازی در یک پیست در طول intermissions. من 76 سال سن دارد و به نظر می رسد تنها کسی که فکر می کند این.

لطفا اجازه دهید من می دانم اگر رویای من این است. با تشکر از شما.

جری.

یک: شما چند سال بر من و من قطعا نمی یاد اما شاید کسی در خارج وجود دارد در نامنظم زمین می تواند کمک کند ؟

اگر من هر چیزی که ما به شما بازی شیر یا خط آن را در یکی از صبح ارائه شده این هفته است.

-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن