خانواده دریافت مزایای بیکاری پس از ماه ها از عدم قطعیت - Thu, 19 Jun 2020 PST

پس از نزدیک به سه ماه انتظار برای مزایای بیکاری یک اسپوکن خانواده در نهایت با دریافت این پول هفته گذشته است. خ

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

پس از نزدیک به سه ماه انتظار برای مزایای بیکاری یک اسپوکن خانواده در نهایت با دریافت این پول هفته گذشته است.

خود ماه انتظار بدون جواب بود سرند با نگرانی و اضطرابی که آنها ممکن است دوباره جای پای خود را از مشکلات مالی این بیماری همه گیر ناشی از آنها است.

"در حال حاضر آن را مانند وزن جهان شده بود از شانه های ما" جیمز قلاب گفت. "ما دیگر به نگرانی در مورد آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر ما کوسن بازگشت."

ایمیل آنها را دریافت و در ژوئن 9, اطلاع آنها که Emako Loran قلاب, همسر تصویب شد برای همه گیر بیکاری کمک یک نوع متفاوت از کمک از آنچه که او تا به حال در اصل کاربردی برای. روز بعد آنها را دریافت $235 پرداخت و 600 دلار از آنچه آنها بدهکار است.

اگر چه Loran دریافت مزایای وزارت امنیت اشتغال است که هنوز به روشنی در مورد 81,000 ادعا واصل بین 8 مارس و روز شنبه با توجه به اشتغال و امنیت وزارت اطلاعات.

بخش کارکنان اولویت 33,000 ادعا واصل بین 8 مارس و آوریل 1 گفت: ESD comissioner سوزی لوین طی یک کنفرانس خبری پنج شنبه. آنها در حال برنامه ریزی برای آن برنامهریزی در پایان ممکن است اما آنها در پشت و در حال برنامه ریزی در داشتن آن پاک اواسط ماه جولای او اضافه شده است.

متقاضیان واجد شرایط دریافت مزایای این هفته به آنها بدهکار هستند اگر آنها ظ هفتگی خود ادعا لوین گفت: در یک کنفرانس خبری در ژوئن 4, اما قادر به ارائه یک جدول زمانی برای زمانی که مردم می توانند انتظار برای تایید و ببینید که پول در می آیند.

قبل از پرداخت در آمد برای Loran خانواده تا کنون افتاده بود در اجاره برای خود Hillyard محله خانه و لوایح دیگر که آنها تا به حال به خود را قطع اینترنت و تلفن پرداخت قلاب گفت. اگر آن را تا به حال شده است برای یک آشنایی که پرداخت شده برای تلفن خود را در این ماه اتصال خود را به دنیا می اید قطع شده است.

نمی دانستند چه اتفاقی خواهد افتاد سخت بود و جاده به گرفتن وجود دارد دشوار و گیج کننده یک قلاب, گفت:.

خانواده در اصل از اوکلاهما کرده و زندگی در اسپوکن برای حدود یک سال است که این بیماری همه گیر رسید. آنها برای ثبت Loran مزایای در مارس 16. در مه 9, سخنگوی-نقد و بررسی اول مشترک قلاب و Loran مبارزات مرور از طریق وزارت امنیت اشتغال برای دریافت مزایای.

Loran مشغول به کار بود در دونپورت هتل به عنوان یک خانه دار بود که زن و شوهر تنها منبع درآمد زمانی که آنها تصمیم قلاب خواهد ماندن در خانه و مراقبت از دو فرزند خود را چندین قرار ملاقات دکتر و عمل جراحی برنامه ریزی شده. قلاب گفت: این به نظر می رسید مانند رویکرد منطقی به آنها کار می کرد به صرفه جویی تا از او بیشتر مسلط به زبان انگلیسی از Loran شد.

اما زن و شوهر خود را از دست داده و تنها منبع درآمد در هنگام اقامت-صفحه اصلی سفارش اثر در زمان و کسب و کار تلقی غیر ضروری را بسته بودند.

آنها بلافاصله کاربردی برای مزایای بیکاری شدند و با ارسال نامه ای مارس 19 انکار درخواست .

چهار روز بعد از دریافت نامه اطلاع آنها که آنها مورد تایید قرار گرفت اما آنها قادر به دسترسی به هر گونه مزایای. قلاب و گفت: این اضافه شده به سردرگمی آنها در حال حاضر در جهت روند درخواست.

آنها قادر بودند برای به دست آوردن یک امنیت اشتغال بخش کارمند در خط که به آنها گفت که آیا واجد شرایط در حال حاضر به دلیل Loran ندارد ساعت به اندازه کافی انباشته شده اما این شرایط تغییر خواهد کرد در مارس 6, بنابراین برای تماس و سپس قلاب, گفت:. اما زمانی که او را هیچ کس پاسخ او تماس های متعدد با وجود اینکه روز نگه دارید برای ساعت. آنها همچنان به فایل هفتگی مدعیان بیکاری به امید دریافت چیزی.

لوین گفت: در تاریخ 21 مه در کنفرانس خبری که آنها را استخدام کرده بود و صدها نفر دیگر کارکنان بنابراین این گروه می تواند در مقابله با حجم بالای تماس های آنها دریافت می کردند. اما هزاران نفر از مردم گزارش کرده اند که در انتظار نگه داشته تا شش ساعت و تماس قطع شود هنگامی که کسب و کار در روز است.

"واقعیت این است که آنها مانند استخدام 500 نفر در حالی که به عقب و ما هنوز در انتظار برای ساعت و هیچ چیز را از طریق" قلاب گفت. "این نا امید کننده است."

خانواده دریافت کمک های موقت به خانواده های نیازمند مزایای به پرداخت هزینه برای مواد غذایی و اسپوکن محله اقدام برنامه های مزایای به پرداخت برای برخی از صورتحساب ابزار خود را. اما حتی این کمک نیست به اندازه کافی برای پوشش تمام هزینه های خود را در حالی که آنها منتظر منافع خود به در آمده قلاب گفت.

آنها تا به حال شده تصمیم گیری چه صورتحساب برای جلوگیری از پرداخت در دسترس نباشد به طوری که آنها می شده اند به اندازه کافی برای پوشش نیازهای اساسی قلاب, گفت:.

در حالی که آنها منتظر دریافت یک نامه چند هفته پیش از اپل سلامت حسابداری و مدیریت آنها 1500 $برای یکی از فرزندان خود را جراحی دندان که بیمه پوشش نمی ستون به لیست خود را از نگرانی ها و لوایح, قلاب, گفت:.

"این وضعیت بود به خصوص برای کودکان و نوجوانان چرا که آنها درک نمی کنند که چرا ما نمی توانیم فراموش چیزهای قلاب" گفت.

خانواده نبود عادت کرده اند به یک شیوه زندگی, اما ماه انتظار با درآمد قرار داده و آنها را زیر نرمال است.

"ما به طور متوسط آمریکایی خانواده" قلاب گفت. "ما زنده به چک چک."

قلاب گفت که او نگران است که زمانی که مهلت قانونی برای جمع آوری بدهی و مستاجر اخراج برداشته خانواده خود را ممکن است از دست دادن خانه خود را, چرا که آنها لازم نیست که پول برای مقابله با تمام صورتحسابها در یک بار.

این زن و شوهر در حال برنامه ریزی برای آوردن وسایل خود را به Spokane هنگامی که آنها حل و فصل شد و حال پس انداز قبل از همه گیر آنها را ضربه سخت, قلاب, گفت:. آنها هنوز هم ساخت پرداخت برای یک واحد ذخیره سازی در اوکلاهما.

"این یک برکت و رحمت است بدانید که ما دیگر زندگی در یک stressed-out زندگی" قلاب گفت.

هزاران نفر از مردم هنوز در انتظار دریافت مزایای بیکاری. خانواده هایی که به پشت بر اجاره و یا نرم افزار می توانید برای درخواست اجاره کمک و کمک های دیگر از سازمان های غیر انتفاعی است که بی خانمان انحراف و برنامه های پیشگیری است.

مردم می توانند با دریافت کمک از طریق اجاره برنامه کمک و برای مواد غذایی و یا آب و برق از طریق برخی برنامه ها مانند ضربه محکم و ناگهانی و Spokane-بر اساس خیریه کاتولیک شرقی واشنگتن است.

کاتولیک های خیریه برنامه های متعددی برای کمک به خانواده دچار بی خانمانی و یا خانواده های در معرض خطر گفت: سارا Yerden مدیر بازاریابی و ارتباطات برای سازمان است.

انحراف دفتر برنامه کمک خواهد کرد متقاضیانی که نیاز به اجاره مساعدت و کمک های اضطراری برنامه کمک خواهد کرد که با آب و برق, او گفت:.

اگر آنها نمی, آنها واجد شرایط خواهید بود با مراجعه به منابع دیگر به طوری که آنها می توانید دریافت کمک آنها نیاز Yerden اضافه شده است.

فراتر از خود را اجاره برنامه کمک این دفتر همچنین کمک می کند تا مستاجران درک حقوق خود و کمک می کند تا آنها را با کار جستجوهای او گفت:.

اسپوکن نیروی کار شورای نظارت یک برنامه که در آن مردم می توانند برای اجاره و یا آب و برق کمک گفت: تیم کراولی مسکن و توسعه جامعه در بخش مدیریت برای Spokane County است.

"این می تواند یک بار و یا دو بار کمک," او گفت:. "که همه آن طول می کشد به نگه داشتن آن شخص را از تبدیل شدن به بی خانمان."

اما نگرانی را احاطه کرده و در دسترس بودن منابع برای کمک به همه خانواده ها در تلاش برای پایان می رسد دیدار در طول همه گیر تعطیلی و بیکاری کارهای عقب افتاده.

غیر انتفاعی و صاحبخانه انجمن رهبران گفته سخنگوی-نقد و بررسی هفته گذشته آنها می ترسید وجود دارد نمی تواند به اندازه کافی منابع بدون بودجه اضافی.

Spokane County, کمیسیون اظهار داشت, آنها را در نظر افزایش برنامه های کمک مالی زمانی که آنها دریافت پیشنهاد رسمی از شهرستان رهبران قبلی و بودجه صرف شده است.

دیگر منابع ممکن است برای خانواده هایی که افتاده اند در زمان های سخت می توان در یافت onspokesman.com/stories/2020/apr/01/covid-19-spokane-community-resources/.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب