شیکاگو ممکن است میزبان 2 NBA حباب برای هشت noncontending تیم گزارش می گوید

شیکاگو — شیکاگو گزارش ممکن است به بازی میزبان هشت تیم NBA دعوت به رقابت این هفته در لیگ به اصطلاح حباب در اورل

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

شیکاگو — شیکاگو گزارش ممکن است به بازی میزبان هشت تیم NBA دعوت به رقابت این هفته در لیگ به اصطلاح حباب در اورلاندو فلوریدا., تا حد زیادی مهر و موم شده از مردم در تلاش برای محدود کردن خطر COVID-19 قرار گرفتن در معرض.

شیکاگو حباب اجازه می دهد که گاو نر و هفت نفر دیگر نیز اجرا می شود به مرحله مینی اردوگاه های آموزشی و پس از آن بازی در برابر هر یک از دیگر با توجه به ESPN که گزارش یک هدف تاریخ سپتامبر.

چنین یک فرمت که نیاز به پاک نه تنها در لیگ برتر بلکه بازیکنان NBA انجمن. این امر ترکیب روزانه تست از بازیکنان برای coronavirus.

برخی از این هشت تیم در حال هل دادن برای نگه داشتن خود را کوچک اردوگاه در بازارهای خود و پس از آن بازی در منطقه ای hd ESPN جکی MacMullan گزارش شده است. اما یک سایت مانند شیکاگو خواهد بهتر اجازه می دهد تا به صورت یکنواخت اقدامات احتیاطی از قبیل آزمایش روزانه.

همه بازیکنان می توانند در یک ثانیه حباب.

ESPN گفت: وجود برخی از احساسات است که آن ممکن است عاقلانه به نگه داشتن در یک تصمیم در یک دوم حباب برای حداقل دو هفته برای دیدن چگونه موثر اولین حباب ثابت می شود.

اگر شیکاگو انتخاب شده است Wintrust عرصه در نزدیکی مک کورمیک محل دیده می شود به عنوان به احتمال زیاد سایت برای در نظر گرفتن به دلیل آن است که متصل به یک هتل با توجه به NBC Sports شیکاگو K. C. Johnson.

علاوه بر بولز تیم های دیگر نمی فلوریدا محدود هستند Atlanta Hawks, Charlotte Hornets, کلیولند کاوالیرز, دیترویت پیستونز, Golden State Warriors, مینه سوتا تیمبرولوز و نیویورک نیکز.

شیکاگو شد فینالیست به یکی از دو مرکز شهرستانها برای از سرگیری NHL اما لیگ گزارش تصمیم گرفته است در تورنتو ادمونتون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب