سابق تنیس استار جیمز بلیک هنوز متزلزل 2015 برخورد با پلیس

تقریبا پنج سال بعد, سابق تنیس استار جیمز بلیک می گوید: او هرگز مشکوک این مرد بزرگ در حال اجرا نسبت به او یک لب

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

تقریبا پنج سال بعد, سابق تنیس استار جیمز بلیک می گوید: او هرگز مشکوک این مرد بزرگ در حال اجرا نسبت به او یک لباس شخصی افسر پلیس شهر نیویورک.

بلیک در شهر بود که روز به ایالات متحده باز و ایستاده در خارج از هتل منهتن.

"من فکر می کردم کسی که در حال اجرا بود در من بود که یک فن کسی بود که رفتن به می گویند "هی من دیدم شما بازی پس و بنابراین من در این مسابقه بچه من نقش تنیس'" بلیک به یاد می آورد. "من لبخند با من دست پایین."

اما بلیک که سیاه شده بود به اشتباه شناسایی و به عنوان مظنون در یک کارت اعتباری طرح تقلب. تصویری را نشان داد undercover افسر گرفتن او توسط بازو و پرتاب او را به پیاده رو رو به پایین و جوراب توری, جوراب او.

همه از آن تشدید بلیک واکنش به تصویری از جورج فلوید مرگ مدت کوتاهی پس از بازداشت توسط پلیس مینیاپولیس هفته گذشته است.

"من به رختخواب رفت بسیار غمگین و بسیار deflated, دیدن این بارها و بارها" بلیک گفت: از خانه اش در سن دیگو. "من از خواب بیدار در وسط شب و نمی تواند متوقف ذهن من از مسابقه فکر کردن در مورد اتفاقاتی که صورت گرفت این وقایع که با من در سال 2015 است.

"این باعث تاسف من برای دیدن این نوع از پلیس است که هنوز هم در جریان این نوع از خشونت به خصوص چگونه اغلب آن را با هدف سیاه و قهوه ای جامعه است."

بلیک یک دانشگاه هاروارد زاج سفید که به یک حرفه ای-رتبه بندی بالا از شماره 4 است و در حال حاضر مدیر مسابقات Miami باز گفت: 2015 قسمت تبدیل شده او را به یک "اتفاقی فعال." او شروع به خود را با استفاده از افراد مشهور به صحبت می کنند آشکارا بیشتر در مورد نژاد پرستی و خشونت پلیس.

رای گیری یکی از راه های به جلو او گفت: از جمله در انتخابات محلی است. او از اعتراض مسالمت آمیز و گفت: این امکان وجود دارد هیچ دستگیری در Floyd مورد ساخته شده اند که بدون تظاهرات اخیر در مینیاپولیس و جاهای دیگر.

او همچنین سوغات پلیس اصلاحات از جمله پرداخت بالاتر بهتر آموزش و مستقل از بدن به منظور بررسی تخلف توسط ماموران. به عنوان مجازات در بلیک مورد افسر پلیس که در پنجه او را بود لنگر انداخت پنج روز تعطیلات.

"من فکر نمی کنم کسی که باید نشان" بلیک گفت.

او گفت: این زخم از تجربه خود را احتمالا نمی تواند پاک شود و او فکر می کند در مورد آن اغلب.

"من دوست دارم به این تغییر اما برای بقیه زندگی من, من احتمالا رفتن به عصبی تر در مورد هر برخورد من با یک افسر پلیس" او گفت:.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بلیک گفت: فلوید مرگ تأکید چگونه خوش شانس او به راه رفتن به دور از خود مصیبت. سپاسگزار او بود و هیچ کس با او در آن زمان از جمله دختر خود را در حال حاضر شش و هفت.

"من به آنها نشان داد که تصویری از من است چرا که من نمی دانم اگر آنها آن را درک نشده" بلیک گفت. "با چه شده است در اخبار هفته گذشته, من و همسرم باید شروع به فکر کردن در مورد زمانی که ما در حال رفتن به شروع به صحبت کردن با آنها در مورد بسیاری از این مسائل — خشونت پلیس و نژادپرستی و آنچه که در این کشور است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب