MLB بازیکنان ارائه 114 بازی بیشتر کاهش پرداخت

نیویورک — لیگ اصلی بیس بال بازیکنان پیشنهاد 114-بازی فصل به طور منظم یکشنبه از 82 در مدیریت را ارائه می دهند ا

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

نیویورک — لیگ اصلی بیس بال بازیکنان پیشنهاد 114-بازی فصل به طور منظم یکشنبه از 82 در مدیریت را ارائه می دهند اما هیچ اضافی پرداخت کاهش فراتر از یکی از آنها به توافق در ماه مارس یک فرد آشنا با این طرح گفت: آسوشیتد پرس.

این فرد صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ جزئیات اعلام شد.

روز افتتاحیه در coronavirus-تاخیر نجومی خواهد بود 30 ژوئن و فصل به طور منظم خواهد اکتبر به پایان رسید. 31 نزدیک به پنج هفته پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 27 نتیجه رسیدند که MLB پیشنهاد گیر از فصل اصلی برنامه. اتحادیه ارائه برنامه ریزی انعطاف پذیری شامل بیشتر doubleheaders.

بازیکنان مانند MLB افزایش خواهد postseason تیم از 10 به 14. در حالی که مدیریت پیشنهاد گسترش postseason برای سال 2020 تنها اتحادیه ارائه آن برای امسال و سال آینده.

یک بازیکن را دریافت خواهید کرد در مورد حدود 70 ٪ از حقوق و دستمزد خود را تحت این اتحادیه طرح است. MLB را ارائه سهشنبه شامل یک مقیاس کشویی که در آن کسانی که در $563,500 حداقل خواهد حدود 47 درصد و کسانی که در بالا به رهبری مایک ماهی قزل آلا و Gerrit کول در $36 میلیون — دریافت کمتر از 23 درصد است.

همه بازیکنان می توانست حق انتخاب کردن از این فصل تحت این اتحادیه طرح است. کسانی که واجد شرایط برای ریسک بالا و یا اقامت با کسی که واجد شرایط به عنوان خطر بالا خواهد حقوق و دستمزد دریافت و سرویس لیگ.

دیگران که انتخاب کردن را دریافت سرویس لیگ زمان اما هیچ حقوق و دستمزد.

اگر postseason است برگزار شود به دلیل موج دوم اپیدمی اتحادیه طرح خواستار 100 میلیون دلار از حدود 2.8 میلیارد دلار حقوق به تعویق افتاده با بهره قابل پرداخت در ماه نوامبر سال 2021 و 2022 نوامبر. تنها بازیکنان که اصلی 2020 حقوق شد و 10 میلیون دلار یا بیشتر خواهد بود منوط به داشتن پول به تعویق افتاده.

اتحادیه برآورد بالا-حقوق و دستمزد تیم را تا 7 میلیون دلار در حقوق و دستمزد تسکین فرد گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب