رالف والتر: هیچ مرطوب پوست سگ مسابقات گلف باز در این سال, اما این هیچ دلیلی برای teed خاموش - Sun, 07 Jun 2020 PST

من هنوز هم به یاد داشته باشید نهایی سوراخ در اولین مرطوب پوست سگ مسابقات گلف باز. آن سال 1989 در دریاچه آزادی

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

من هنوز هم به یاد داشته باشید نهایی سوراخ در اولین مرطوب پوست سگ مسابقات گلف باز.

آن سال 1989 در دریاچه آزادی گلف و ما چهار مرد تقلا تیم – کاپیتان سابق سخنگوی-نقد و بررسی گلف نویسنده استیو Bergum – نشسته با خیال راحت در fairway با یک شات رهبری, یک گالری کوچک جمع شده در پشت 18th سبز به عنوان برادر جس صف کمی ساده رویکرد شات.

هیچ مشکل. ضربه سبز در مقررات دو زدن توپ را جشن می گیرند.

که اتفاق نمی افتد ، او yanked آن را به چپ و شکست خود را ترقوه به جای.

این مرطوب پوست سگ ،

برای 35 سال S-R ورزشی بخش های غیر مجاز مسابقات گلف به ندرت به دنبال اسکریپت در حالی که تولید به اندازه کافی شرم آور لحظات را حتی جان دالی سرخ.

رقص در fairways. چرخ دستی گلف کج رفته است. توپ واشر جادویی در ابتلا به آتش. مرطوب پوست سگ را در اوایل سال بودند به گلف چه Velveeta بود برای fondue.

در سال 1984 آغاز شده توسط دیرین سخنگوی-نقد و بررسی ورزشی, ویرایشگر, جف, اردن, مسابقات توسط الهام گرفته شده بود عصبانی خوان گفتن او خود را در بخش ورزش مانند بوی مرطوب پوست سگ.

و ما stunk آن زمان. ده ها تن از فعلی و سابق S-R کارکنان – و بسیاری دیگر از جمله دوستان و حتی غریبه ها – بازی کرده اند در طول سال.

همیشه برنامه ریزی شده برای دومین جمعه از ماه ژوئن مرطوب پوست سگ است دور در بسیاری از تقویمهای ما مانند کریسمس.

تا این سال است.

مانند بسیاری از هر چیز دیگری در این بهار ما مسابقات کنار گذاشته شد توسط COVID-19. در حالی که دقیقا یک غم لحظه (در مقیاس 1 به 100 مرطوب پوست سگ به سختی ثبت یک جلو!), این یک دلتنگ یکی با این وجود.

بنابراین به جای teeing روز دوشنبه ما به دنبال بازگشت.

—به سالن Famers. سابق S-R خبرنگار جیم DeFedeکه بی پروا نوسان و سبد رانندگی در اواخر 1980s پرسشگری دارد ترس دور بالقوه بیشتر گلف بازان از یک طوفان رعد و برق; Steve Bergumبازیکن هر کس می خواهد خود را در نوجوانی و در حال حاضر گلف نویسنده جیم Meehanبازیکن دیگر هر کس می خواهد خود را در چهار. بچه ها سرگرم کننده که در واقع می دانید که چگونه به گلف. به شکل; جان Blanchette و توانایی غیر طبیعی به تلاوت هر کلمه از "Caddyshack" در حالی که در آینده با دقیقا سه خوب دیسک در هر دور; ان Letourneauیک ویرایشگر کپی که شکست جنسیتی سد نشان می دهد که زنان کارکنان می تواند پیش فرض گلف بازان بیش از حد و البته جف اردنکه در آن آغاز شده که هنوز هم امروزه به عنوان ورزش وزارت پدرخوانده است.

—به خودی. رسانههای دنیس Patchin ریک Lukens کیت Osso, سام آدامز جوانه Nameck و بسیاری دیگر تمام شده. ما تا به حال مربیان (سابق اسپوکن شوک مربی آدم Shackleford و سابق EWU مربی تیم بسکتبال کرک Earlywine.) حتی گاه به گاه گلف حرفه ای اتحاد پیوست و در, اگر چه من مطمئن هستم که Gary Lindeblad نمی خواهم نام خود را همراه با این رنگارنگ دسته. اوه.

—به ژاکت. آه مطمئن مسابقات بالغ شده است به اندازه کافی به پاداش برنده با یک کت سبز در حال حاضر, اما این همیشه صدق نمی. برای سال کاپیتان تیم برنده خواهد بود مجبور به پوشیدن یک فروشگاه صرفه جویی ژاکت کت و شلوار فقط برای دریافت ریخته در خردل و سس گوجه فرنگی را در یک پست-مسابقات مراسم اعطای جوایز. این کاپیتان وظیفه و سپس به فروشگاه کت را در یک کیسه زباله تا سال بعد که ما آن را همه را دوباره و دوباره. من مطمئن هستم که که اصلی قنتد, ژاکت در نهایت پرتاب اما من نسبتا خاص آن را تا حدودی به سرزنش برای افزایش سطح دریا است.

—به موسیقی. قبل از اپل و آیپاد, ما تا به حال 8-پیگیری پیستون و بوم و جعبه. (شما سعی در خشنود کردن یک ضربه زننده چهار نفری با یک نوار مخلوط شامل زمین باد و آتش فرانک سیناترا the Bee Gees و جان Prine.)

—به Swag: از سابق S-R کاریکاتوریست اسپرم Priggee به هنرمندان Ann, واشنگتن, Bridget Sawicki و مولی کوین برخی از بهترین تصویرگران در روزنامه صنعت ایجاد برخی واقعا به یاد ماندنی, مرطوب, سگ خز تی شرت. (از سابق S-R ویرایشگر گرافیکی وینس Grippi گرچه بسیار است.)

—به ارواح: در آن طول می کشد یک نوع خاص از گلف باز به مته سوراخ کردن یک ال Czervik-اندازه کیسه های گلف به ساخت در یک نوار قابل حمل. (توجه داشته باشید: Gatorade باعث می شود جذاب میکسر.)

من در سال چهارم در حال حاضر به عنوان ورزشی, ویرایشگر, که همچنین من نیاز به سازماندهی مسابقات و انتخاب تیم. من انباشته 2019 تیم شامل دو عهد بوق دوستان و برادر من. (من در واقع برداشت bartenders برای دلایل آشکار ... می دانستند که آنها می تواند گلف بیش از حد!)

به نحوی جس و من برنده برای اولین بار از زمانی که اولین بار 30 سال پیش.

سه شنبه, ژوئن 12, 1989, هنوز هم به نظر می رسد مثل دیروز.

"من فکر می کنم شما نیاز به من را به بیمارستان" من به یاد داشته باشید جس آرامش به من گفتن در مدت کوتاهی پس از اجرای کامل, Chevy Chase-مانند pratfall پس از فاجعه رویکرد شات.

"نه تا زمانی که شما بچه ها زدن توپ" Bergum فریاد زد از سبد خرید خود را.

پیروزی در نهایت در دست و جس' ترقوه چسبیده از پیراهن خود Bergum ما متقاعد شده به آویزان در اطراف به اندازه کافی بلند برای جمع آوری سگ ما غنائم. دو ساعت بعد ما هنوز وجود دارد هنوز هم در جشن ما به عنوان تمام دارو برای کمک به جس طریق درد.

آن لطمه می زند به رفتن را از طریق این ماه بدون ما معمول مورد علاقه های شما. Bloomsday. Hoopfest. مرد آهنین.

اما همه چیز خواهد بود در نهایت. حتی ما کمی مرطوب پوست سگ باز است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب