جیمز بنت استعفا داد به عنوان نیویورک تایمز نظر سردبیر

جیمز بنت استعفا داد و در روز یکشنبه از کار خود را به عنوان صفحه سرمقاله سردبیر نیویورک تایمز روز پس از این روز

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

جیمز بنت استعفا داد و در روز یکشنبه از کار خود را به عنوان صفحه سرمقاله سردبیر نیویورک تایمز روز پس از این روزنامه نظر بخش که او نظارت منتشر شده بسیار مورد انتقاد قرار op-ed توسط یک سناتور ایالات متحده خواستار یک نظامی واکنش به ناآرامی های مدنی در شهرهای آمریکا.

"هفته گذشته ما شاهد قابل تفکیک در ویرایش فرآیندهای اول نیست ما تجربه کرده ایم در سال های اخیر گفت:" A. G. Sulzberger ناشر در یک توجه داشته باشید به کارکنان روز یکشنبه اعلام بنت خروج.

در خلاصه مصاحبه Sulzberger افزود: "هر دوی ما به این نتیجه رسیدند که جیمز نمی خواهد بود قادر به رهبری این تیم از طریق پا بعد از تغییر است که مورد نیاز است."

در تمام کارکنان مجازی جلسه روز جمعه بنت 54, عذرخواهی برای op-ed و گفت که آن را نمی باید منتشر شده و در حال ویرایش بوده است با دقت کافی است. یک ویراستاران' توجه داشته باشید ارسال شده در اواخر جمعه اشاره کرد واقعی اشتباهی و "دلیلی خشن" تن. "مقاله سقوط کوتاه از استانداردهای ما و نه منتشر شده است" توجه داشته باشید گفت.

Op-ed, توسط سناتور. تام پنبه R-ارک., تا به حال "ارسال در نیروهای نظامی" را به عنوان تیتر آن. "یک چیز بالاتر از همه چیز خواهد بازگرداندن نظم به خیابان های ما: قریب به اتفاق نشان می دهد از زور برای متفرق کردن بازداشت و در نهایت جلوگیری از lawbreakers," او نوشت. قطعه منتشر شده در چهارشنبه, درو خشم از خوانندگان و بار روزنامه نگاران. بنت کاهش یافته است به نظر.

بنت را سویفت سقوط از یکی از قدرتمند ترین موقعیت در آمریکا روزنامه نگاری می آید به عنوان صدها نفر از هزاران نفر از مردم در راهپیمایی, در هفته های اخیر در اعتراض به نژادپرستی در اجرای قانون و جامعه است. این تظاهرات به مجموعه ای در حرکت زمانی که جورج فلوید, سیاه, مینیاپولیس, درگذشت آخرین ماه پس از دستبند و دوخته شده به زمین توسط یک افسر پلیس به زانو.

از دامن زدن رسیده است و دیگر اتاق های خبر. شنبه شب استن Wischnowski استعفا داد و به عنوان سردبیر در Philadelphia Inquirer روز پس از یک مقاله در روزنامه در مورد اثرات تظاهرات در چشم انداز شهری انجام تیتر "ساختمان ماده بیش از حد." این تیتر باعث عذرخواهی منتشر شده در پى گرم در دیدار با کارکنان و یک "sickout" توسط ده ها تن از روزنامه نگاران در این مقاله است.

بنت زمان تصدی به عنوان سرمقاله در صفحه ویرایشگر است که آغاز شده و در سال 2016 مشخص شده بود چندین اشتباه. در بهار گذشته, این بار برای عذرخواهی یک ضد سامی کارتون به نظر می رسد که در این صفحات از نسخه بین المللی آن.

در ماه اوت گذشته یک دادگاه استیناف فدرال در بر داشت که سارا پیلین معاون سابق ریاست جمهوری نامزد می تواند ادامه با افترا طرح دعوی در دادگاه در برابر بار بیش از یک سرمقاله ویرایش شده توسط بنت که نادرست مرتبط اظهارات او را به 2011 عکسبرداری از یک نماینده کنگره.

در طول بنت سال اول در این کار دو بار امنیت ملی خبرنگاران علنا اعتراض به یک op-ed روزنامه نگار, Louise Mensch که ذکر خود گزارش در ایالات متحده در اجرای قانون را ادعا نظارت بر مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات ریاست جمهوری است. بار خبرنگاران که تا به حال تحت پوشش همان داستان همراه با خبرنگاران در رسانه های دیگر شد و شک و تردید از خود را ادعا می کنند.

بنت کار کرده و برگزار کلیدی مشاغل در برابر newsroom از سال 1991 تا سال 2006 زمانی که او در سمت چپ این روزنامه برای تبدیل شدن به ویرایشگر اقیانوس اطلس. پس از بازگشت او تا به حال به طور گسترده ای در نظر گرفته شده است ممکن است جانشین دین Baquet است که مسئول اتاق خبر برای شش سال.

در مدت چهار سال به عنوان سرمقاله در صفحه ویرایشگر بنت به دنبال گسترش افکار محدوده ساخت آن را بیشتر پاسخگو به اخبار و بهتر به پوشش صنعت فن آوری. در حالی که او به استخدام چندین مترقی روزنامه و همکاران او همچنین اضافه محافظه کار و صداها به طور سنتی لیبرال بخش.

او کاهش تعداد unsigned سرمقاله و تشویق اعضای هیئت تحریریه به نوشتن بیشتر امضا نظر قطعات; یک عضو هیئت تحریریه برنت کالاهای اساسی, برنده جایزه پولیتزر برای نوشتن سرمقاله در سال گذشته برای یک سری از نظر ستون در مسابقه در امریکا است.

تحت بنت نظر بخش نیز منتشر شده روزنامه نگاری تحقیقی, توسعه خبرنامه ها و پادکست. آن را نیز منتشر کرد که بسیار مورد بحث op-ed by ناشناس تهمت رسمی دولت که توصیف یک "آرام" مقاومت در درون دولت فدرال است.

برجسته ترین محافظه کار مقاله نویس استخدام بنت برت استفنز خشم بسیاری از خوانندگان با مراسم تحلیف خود را بار ستون که در آن او متنبه از "برتری اخلاقی" از کسانی که نگاه کردن در تغییر آب و هوا منتقدان. در اواخر سال گذشته منتشر شده است. یکی دیگر از ستون با عنوان "اسرار یهودی نابغه" که منجر به گسترده انتقاد. پس از یک بررسی سردبیران اضافه و یک تبصره به ستون و reedited آن را به حذف یک مرجع به یک مطالعه ذکر شده در نسخه اصلی پس از آن آشکار شد که یکی از نویسندگان این مطالعه تا به حال ترویج نژادپرستانه views.

بنت برادر مایکل بنت یک سناتور ایالات متحده از ایالت کلرادو و او recused خود را از مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری پوشش در طول برادر خود را اجرا ناموفق برای این سال را به نامزدی حزب دموکرات.

کتی Kingsbury, یک معاون سرمقاله ویرایشگر صفحه خواهد بود که اقدام سرمقاله صفحه ویرایشگر از طریق انتخابات نوامبر Sulzberger گفت: در یادداشت خود به کارکنان. جیم دائو معاون سرمقاله صفحه ویرایشگر که نظارت op-eds, پله پایین از سمت خود بود که در زمان magazine, و گرفتن یک کار جدید در اتاق خبر. Baquet اجرایی ویرایشگر روز یکشنبه گفت که او و دائو آغاز شده بود بحث مشاغل ممکن است برای دائو. دائو نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

جیمز بنت صفحه تحریریه سردبیر نیویورک تایمز, بالا, center, به نظر می رسد به عنوان کتی Kingsbury, یک معاون سرمقاله صفحه ویرایشگر, آدرس اتاق خبر در اعلام جایزه پولیتزر برای سرمقاله نوشتن برای برنت کالاهای اساسی (در عکس) در 15 آوریل 2019 در نیویورک است. AG Sulzberger ناشر نیویورک تایمز اعلام کرد در 7 ژوئن سال 2020 که بنت استعفا کرده بود و Kingsbury خواهد بود بازیگری, سرمقاله, صفحه ویرایشگر از طریق انتخابات ماه نوامبر. در سمت چپ است دین Baquet اجرایی سردبیر بار. (Hiroko Masuike/نیویورک تایمز)

Kingsbury, 41, استخدام شد در سال 2017. وی قبلا در بوستون گلوب هیئت تحریریه جایی که او برنده پولیتزر برای سرمقاله نوشتن و ویرایش دیگری پولیتزر برنده سری.

در یک توجه داشته باشید به نظر کارکنان یکشنبه, Kingsbury که کاهش یافته است به نظر این مقاله گفت که تا زمانی که یک مطلب "ویژگی های راه حل" در جایی است که هر کسی که می بیند "هر قطعه از نظر روزنامه نگاری — از جمله سرفصل های اجتماعی یا پست ها یا عکس ها و یا شما نام آن را — که به شما می دهد کوچکترین مکث لطفا تماس بگیرید و یا متن من بلافاصله."

پنبه op-ed باعث انتقاد در رسانه های اجتماعی از بار بسیاری از کارکنان از بخش های مختلف آنلاین در اعتراض به, بود که به رهبری آفریقایی-آمریکایی و عضو هیات. بسیاری از مخالفان شامل توییتهایی که گفت: op-ed "قرار می دهد سیاه @NYTimes کارکنان در معرض خطر است." بار اعتراض کارکنان با وجود سیاست های شرکت آموزش آنها را به پست های حزبی نظرات به social media و یا طرف در مورد مسائل عمومی انجمن.

علاوه بر این بیش از 800 کارکنان در حال امضای نامه ای توسط پنج شنبه شب در اعتراض به op-ed انتشار. در این نامه خطاب به بالا رتبه بندی سردبیران در نظر و اخبار بخش و همچنین شرکت نیویورک تایمز. مدیران استدلال کرد که پنبه مقاله شامل اطلاعات غلط مانند او تصویر از نقش "antifa" در تظاهرات.

Sulzberger گفت: در روز جمعه تاون هال نشست و در خود توجه داشته باشید در روز یکشنبه که یک تجدید نظر لازم بود برای دورانی که در آن خوانندگان به احتمال زیاد برای آمدن بر, op-eds, در رسانه های اجتماعی پست های طلاق از چاپ متن در کنار سرمقاله صفحه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن