دامین Cox: تیم حفره یا سوراخ? بیایید اعتراف NHL پیش نویس شده است و یک حفره یا سوراخ و آمد تا با چیزی بهتر مانند یک بازار آزاد

برای سال, NHL پیش نویس نشده ساخته شده حس بسیار.این چیزی است که ساخته شده و یا کپی شده از دیگر لیگ های حرفه ای

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

برای سال, NHL پیش نویس نشده ساخته شده حس بسیار.

این چیزی است که ساخته شده و یا کپی شده از دیگر لیگ های حرفه ای که NHL صاحبان خواستم مصنوعی به معنی کنترل چشم انداز و هزینه های. در طول سال مردم را به این باور رسیده در داستان پری است که این پیش نویس این است که در مورد عادلانه بودن رقابت در مورد اجازه دادن به تیم های ضعیف تر به رقابت با تیم های قوی تر.

آن را عادلانه می گویند هفته گذشته, خنده دار, NHL, قرعه کشی درفت تخریب هر گونه اعتقاد برای همیشه لطفا برای.

اگر پاداش شپشو به طوری که آنها در نهایت می تواند نمی شود به طوری شپشو است که هدف از طرح NHL کاملا تضعیف این مفهوم در یک قرعه کشی فرایند است که جایزه اول را کلی انتخاب کنید به یک و در عین حال-به-نام تیم ما می دانیم که نیست نزدیک به یکی از بدترین باشگاه در لیگ.

"تیم حفره یا سوراخ" را به عنوان یکی از sillier قسمت در تاریخ Bettman دولت. به عنوان NHL تلاش می کند برای مقابله با کروناویروس بحران و نگرانی بیش از نژادپرستی و تنوع در ورزش اختراع نوعی از مشروع روند که با آن به این نتیجه 2019-20 فصل مذاکره بازگشت-به-بازی بازی های برخورد با بازیکنان و تمدید به توافق مذاکرات دسته جمعی آماده برای جدید سیاتل تیم توسعه و پیدا کردن دو آمریکای شمالی شهرستانها جونگ به اندازه کافی با خود به محلی که آنها در حال حاضر به "هاب" شهرستانها/شهرداری خوکچه هندی در تابستان امسال آن است که احتمالا قابل درک است که کسی نمی به طور کامل فکر می کنم از طریق تمام نتایج ممکن از ناقص عجله ساخته پیش نویس قرعه کشی طرح.

تنها چیزی که خنده دار تر از تیم حفره یا سوراخ برد بالا انتخاب کنید این است که اگر NHL نمی تواند آن عمل را با هم در هفته های آینده با آن عجیب و غریب تابستان هاکی آزمایش پیش نویس قرعه کشی برنده حساب نمی آوریم و ما را به برخی دیگر از نتیجه. به طور جدی.

خبر خوب در مورد botched قرعه کشی است که, با این لیگ به طور کامل سرمایه گذاری در کسب و کار ساخت این قوانین به عنوان آن می رود همراه وجود دارد یک فرصت جدید برای خلاص شدن از این پیش نویس در دسترس نباشد و موسسه مدرن تر روند.

این واقعیت است که در سال 2020 یک بازیکن جوان و با استعداد مثل الکسیس Lafrenière دریافت نمی کند به فروش خدمات خود را به شرکت انتخابی خود را مانند بهترین وکیل جوان در تورنتو یا بهترین رقص چشم انداز در برادوی نشان می دهد که شما چقدر در گذشته گیر کرده NHL است, به ذکر است بازیکنان NHL' Association.

مطمئن NBA, NFL و لیگ اصلی بیس بال با استفاده از شبیه پیش نویس سیستم. اما این بدان معنا نیست که آن هوشمند است. آن را فقط در آمریکای شمالی به برتری چیزی. مانند تماس قهرمانان سوپر باول "جهان" لیگ قهرمانان.

پیش نویس این مفهوم است که اساسا هر دو ضد آزادی فردی و ضد رقابتی است. بدترین-اجرای تیم داده می شود یک جایزه یعنی دسترسی به بهترین چشم انداز. چرا ؟ Detroit Red Wings فقط به پایان رسید یکی از بدترین فصل در تیم تاریخ ارائه کاملا subpar محصول را به مشتریان خود. بنابراین بال پاداش برای چنین بی کفایتی? افرا برگها "سزاوار" Auston ماتیوز?

اریک Lindros در ضمن تا به حال آن را درست 30 سال پیش زمانی که او حاضر به پیش نویس به NHL توسط یک تیم (کبک) نه خود را انتخاب. NHL فشرده از آن مخمصه پس از Lindros نشسته یک فصل اجازه می دهد Nordiques به تجارت او که به چک و چانه زدن مارسل Aubut به معنای تجارت Lindros به دو تیم در یک بار.

که ارائه شده لیگ و اتحادیه اروپا با یک شانس دوباره به کل مفهوم پیش نویس. اما آنها تصمیم به انجام این کار و به جای آن ما تا به حال سال ها و سال ها از بد تیم گرفتن دسترسی ترجیحی به جوان و با استعداد بازیکنان هاکی. دو شماره 1 میدارد در سه سال بود که بسیار برای آتلانتا Thrashers آنها نقل مکان کرد به وینیپگ.

وجود دارد فقط کمی شواهد پیش نویس این روند را تقویت می کند ضعیف است. در اکثر موارد آنها ضعیف است چرا که آنها به شدت اجرا شود.

پس Lindros یکی دیگر از 28 بازیکن انتخاب شده اند برای اولین بار انتخاب کنید و فقط پنج باید برنده جام استنلی با این تیم که پیش نویس آنها. برای هر Pittsburgh Penguins سازمان است که با استفاده از پیش نویس برای به دست آوردن بازیکنان مانند Marc-André فلوری (شماره 1 در سال 2003) اوگنی Malkin (شماره 2 در سال 2004) و سیدنی کرازبی (شماره 1 در سال 2005) هستند که تیمهایی مانند فلوریدا, the New York Islanders, Ottawa, کلمب و ادمونتون که dined در پیش نویس سال در حالی که برنده هیچ چیز نیست.

آنچه شما نیاز دارید یک سیستم است که در آن تیم ها انگیزه خود را برای بهبود عملیات به عنوان یک وسیله wooing بهترین استعداد جوان. نمی بهتر چشم انداز سیل به بهترین تیم و بزرگترین شهرستانها اگر تمام چشم انداز نمایندگی رایگان زمانی که آنها رسیدن به تولد 18 خود را? درپوش حقوق سیستم را محدود می کند که. به یاد داشته باشید, بالا متحده دانشگاهی رایگان عوامل هر بهار ثبت نام با بدترین تیم به دلیل آنها به دنبال فرصت است. اگر مجاز به انتخاب Lafrenière را به خوبی ممکن است انتخاب کنید برای پیوستن به شپشو لس آنجلس به جای دفاع از قهرمان جام St. Louis Blues چرا که او دوست دارد آفتاب کالیفرنیا و بلافاصله دریافت مقدار زیادی از زمان بازی در یک تیم ضعیف تر.

بله بازیکنان ممکن است جلوگیری از بوفالو مانند طاعون. اما که ممکن است بی درنگ تغییر معنی دار وجود دارد.

پیش نویس معمولا بحرانی تعیین کننده تیم سرنوشت. تورنتو رپتورز ثابت کرد که فراتر از سایه شک در بهار گذشته زمانی که آنها موفق به کسب یک عنوان NBA بدون بالا 10 انتخاب در فهرست.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

با اعطای بالا انتخاب در آینده NHL پیش نویس به تیم حفره یا سوراخ, NHL نشان داده است واقعا معتقدند این تصور که پیش نویس یک آرمان گرا ورزش در رقابتی انصاف.

بنابراین در این دوران هرج و مرج که اساسا هر گونه ایده در یک جلسه در حال حاضر خواهد بود زمان مناسب برای ایجاد یک سیستم معقول برای پذیرش استعداد های جدید به لیگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن