Spokane با هدف بالا به پایین جریان - Mon, 27 Jul 2020 PST

آن ممکن است دشوار برای شنیدن بیش از تف-تف-تف از آبپاش پاشش آب بر با شکوه سبز, چمن, در یک خشک و تابستان گرم در

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

آن ممکن است دشوار برای شنیدن بیش از تف-تف-تف از آبپاش پاشش آب بر با شکوه سبز, چمن, در یک خشک و تابستان گرم در روز است.

اما اسپوکن شورای شهر به اتفاق آرا به نام پنج شنبه برای این شهر کسب و کار ساکنان و موسسات خود را به کاهش مصرف آب در یک پیشنهاد برای محافظت از تامین آب نهفته است که در زیر و زیرساخت است که پمپ آن را به هزاران نفر از اسپوکن خانه.

شورای شهر به تصویب رسید جدید حفاظت از آب طرح جامع است که با هدف به ساقه افزایش در مصرف آب حتی به عنوان شهر رشد جمعیت و کاهش مصرف آب در اوج فصل تابستان است.

تا سال 2030 این طرح خواستار 5 درصد سرانه کاهش در استفاده از آب که صرفه جویی در این شهرستان 500 میلیون گالن آب در دهه آینده.

این طرح فاقد amibition به نام برخی از طرفداران محیط زیست یک روحیۀ که با اعضای شورای همدردی.

"این رفتن نیست تقریبا به اندازه کافی دور و هر کس موافق است" گفت: رئیس شورای شهر Breean Beggs.

حفاظت برنامه در روز دوشنبه تصویب شد اوج بیش از یک سال از برنامه ریزی توسط آب در شهرستان و بخش و قاب توسط اعضای شورا روز دوشنبه به عنوان یک "گام اول است."

"ما باید خیلی بیشتر انجام دهد. به عنوان یک شهرستان ما نیاز داریم به عنوان مثال مجموعه" گفت: Councilwoman لری پرده برود.

این شورا اقدام شامل تشکیل منابع آب همکاری گروه را که یک سری از توصیه ها برای یک به روز رسانی طرح جامع. این طرح بررسی خواهد شد و پس از تنظیم آن برای اولین بار در سال و هر پنج سال حرکت رو به جلو.

Beggs گفت: نسخه اصلاح شده باید آدرس شرایط خشکسالی و تنظیم بیشتر اهداف بلند پروازانه برای یک کاهش در آبیاری است.

این اولین بار است که این شهر گذاشته است اهداف برای حفاظت از آب, اما این طرح نشان دهنده یک نقشه گسترده برای عمل است.

شهرستان اسپوکن پمپ آب آن عرضه از Spokane Valley-Rathdrum دشت آبخوان 10 تریلیون گالن آب عرضه نهفته است که در حدود 370 مایل مربع از زمین در واشنگتن و آیداهو.

هر چند از آن است که در درجه اول پر اسپوکن رودخانه باقی می ماند و فراوان این طرح اشاره می کند که سفره نیست "پایان ناپذیر."

با توجه به سروی جیولوجی ایالات متحده امریکا متوسط آمریکایی فرد با استفاده از بین 80 و 100 گالن آب در هر روز نسبت به 202 گالن متوسط Spokanite.

اگر جمعیت این شهر با استفاده از آب سریع تر و بیشتر voluminously از شهرستان پمپ می تواند آن را اسپوکن را به سرمایه گذاری در هزینه زیرساخت های جدید.

طرح جامع جدید امید به کاهش استفاده از آب در طول سال به ویژه در بالا و تقاضا در ماه های تابستان که می تواند فشار آب در شهرستان زیرساخت ها است.

اما رهبران شهر انتظار نداریم که مردم به تغییر رفتار خود و بدون فشار کمی.

کارکنان شهرستان انتظار می رود به تعامل با کمترین آب کاربران و ارائه کمک های فنی به افرادی که به دنبال کاهش.

شهر انتظار دارد به موضوع هزاران نفر از تخفیف در هر سال به آب کاربرانی که سرمایه گذاری در اقدامات خود را به منظور کاهش استفاده از آب مانند خرید یک کم جریان سر دوش و یا با راندمان بالا بارانی نازل است.

جایگزینی 1,100 توالت با راندمان بالا – مدل های پشتیبانی شده توسط شهر تخفیف – صرفه جویی خواهد بود حدود 2 میلیون گالن آب در هر سال با توجه به طرح.

کریستن زیمر شهر را حفاظت هماهنگ کننده گفت: این شورا در روز دوشنبه است که در این شهرستان آماده شده است به اعلام تخفیف بر اساس طرح تصویب. یک لیست از تخفیف در دسترس را می توان در وب سایت شهر که در آن مسکونی و چند صاحب خانه می تواند اعمال می شود.

تخفیف برنامه بودجه به هزینه های شهر $214,000 در هر یک از آن پنج سال است.

Councilwoman کیت برک رای به نفع این طرح اما وجود دارد گفت: تا به حال شده است یک "جامع گفتگو در اطراف آن" که شامل ذینفعان کلیدی.

"وجود دارد بسیاری از بیشتر ما می تواند انجام دهد در این طرح" برک گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن