'دزد گره' نویسنده کیت میلفورد به یاد مایل به جاسوس و حل رمز و راز - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

"به عنوان یک بچه من زیادی مانند Marzana گفت:" کیت میلفورد شخصیت اصلی در رمان "دزد گره." "من می خواستم برای حل

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

"به عنوان یک بچه من زیادی مانند Marzana گفت:" کیت میلفورد شخصیت اصلی در رمان "دزد گره." "من می خواستم برای حل رمز و راز بدی. دوست من و من استفاده می شود برای سوار شدن دوچرخه های ما از طریق این محله به دنبال هر چیزی مشکوک است."

در ابتدای کتاب Marzana مطمئن است که هیچ چیز جالب اتفاق می افتد در بخشی از داستانی به نام شهر Nagspeake. اما به زودی او را درگیر یک رمز و راز عجیب و غریب – یک مربوط به یک دختر ربوده شده یک مشکوک معلم, اب زیر کاه گره ها و تونل های مخفی.

در زندگی واقعی میلفورد هرگز تصادفا در چنین رمز و راز – بنابراین او تصمیم گرفت برای ایجاد خود را. اوایل تلاش های ستاره دار حیوان خانگی خرگوش به عنوان کارآگاه. سپس به عنوان یک فرد بالغ در حدود 13 سال پیش Milford, شروع یک پروژه سرگرم کننده است. او شروع به ساخت تا تاریخ و جغرافیا از شهرستان های او به نام Nagspeake. در او پیشنهاد او ایجاد یک وب سایت تا دیگران می تواند لذت بردن از تظاهر شهرستان.

Nagspeake الهام گرفته شده بود آب نما اماکن او می خواهم شناخته شده همه زندگی خود را. میلفورد مجموعه شهرستان در خلیج شبیه به خلیج چساپیک. او به خود جلب کرد از دوران کودکی خود را در ریوا مریلند نزدیک به آناپولیس و از ملاقات با مادر بزرگ خود زندگی می کردند که در چساپیک در نزدیکی Sandy Point.

نام شهر ترکیبی است از "چساپیک" و "Nags سر" که در آن میلفورد اغلب vacationed در کارولینای شمالی با پدر و مادر و سه خواهر و برادر. "من عاشق ایجاد این جهان" او گفت: توسط تلفن. "من تا به حال بسیاری از خاطرات را به منظور جلب از: قدم زدن در ساحل به عنوان یک بچه گرفتن قایق کوچک."

میلفورد به زودی شروع به نوشتن کتاب مجموعه در Nagspeake. در این داستان چیزی است که آن را به عنوان ممکن است به نظر می رسد. وجود دارد هویت پنهان پنهان اتاق قاچاقچیان و یک روح است. "دزد گره" به شرح زیر است دو زودتر رمان در میلفورد متوسط درجه مجموعه: "Greenglass خانه" و "ارواح از Greenglass خانه." او نوشته است دیگر, رمان برای کودکان و نوجوانان سنین 12 تا 14.

هر کتاب لذت می برد می تواند در خود را دارد. "دزد گره" دولایه آن جوان کارآگاه Marzana در suspenseful ماجراجویی. میلفورد همیشه کشیده شده است برای ایجاد دنیای تخیلی او گفت:. به عنوان یک بچه او دوست داشت به راست توضیح قلعه برای او مجموعه ای از حیوانات کوچک آمار و ارقام.

او در حال حاضر می توانید ببینید این شور و شوق در او دو فرزند جوان است. در خانه خود در بروکلین نیویورک در طول شیوع کروناویروس "ما در حال ساخت بسیاری از قلعه ها," او گفت: با خنده.

"دزد گره" است که پر از پازل و تاب تعجب آور. آن را بسیار شبیه میلفورد مورد علاقه دوران کودکی کتاب "Westing بازی" توسط الن راسکین و داستان پدر او گفت در خانواده سفرهای ماشین.

علاوه بر عشق از رمز Marzana و میلفورد به اشتراک گذاری یکی دیگر از صفت است. آنها اغلب احساس اضطراب در موقعیت های اجتماعی میلفورد گفت. برای پیدا کردن دختر ربوده شده, Marzana باید مقابله با اضطراب است. او نیاز به قرار دادن با هم و رهبری یک تیم از بچه ها با مهارت بسیار متفاوت از خود از جمله یک شعبده باز یک کد متخصص و یک روح است.

معمول رهبر در بچه ها کتاب برونگرا و اعتماد به نفس را شارژ نوع. آرام Marzana دوست دارد به برنامه ریزی و استراتژی. "من می خواستم برای ایجاد فضا برای یک نوع متفاوت از رهبر" میلفورد گفت. "و نشان می دهد که چرا خدمه او ممکن است بخواهید به دنبال او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن