رفتار خانم 7/10 - Thu, 10 Jul 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند عزیز از دست رفتار: هنگام خروج از خان

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

عزیز از دست رفتار: هنگام خروج از خانه من تحت یک تعهد به "نگاه خوب"?

من تا به حال خانواده به من بگویید برای پوشش سر من در طول یک روز مو بد از آنجا که "شما نمی توانید بیرون رفتن با موهای خود را مانند این که" یا به پرتاب کردن لباس با نقص جزئی. چرا که "این راهی است که شما قرار است به انجام آن است."

پیدا کنم به جای توهین آمیز این ایده که من باید پوشیدن کلاه به طوری که افراد در خیابان ندارد و به نگاه من "مدل موی زشت" و آن را بسیار بی فایده است به دور انداختن لباس صرفا به دلیل یک موضوع در چیزی و آن ایجاد یک سوراخ کوچک. (بودجه من نیز نمی خواهد اجازه می دهد برای این است.)

من تحت یک تعهد به غریبه ها چیزی خوب به نگاهی وقتی که من در حال اجرا errands یا من مجاز به چوب به استانداردهای "من لباس مناسب و معقول است و daywear" و "من شسته و براق مو"?

آرام خواننده: استاندارد کاهش قابل ملاحظه ای به ویژه از اواخر سال و چه در نظر گرفته شده است قابل قبول به طور چشمگیری تغییر کرده. شک و تردید در مورد شلوار پوشیدن در تماس های تصویری ساخته شده است که سوء ظن شایع است. پوشیدن آنها را در یک حداقل.

رفتار خانم شخصا دوست دارد به انجام بهتر اما او نیز موافق است که به عنوان طولانی به عنوان اساسی بهداشت است که مشاهده شده و برخی از قسمتهای بدن را تحت پوشش خود خانواده باید پشت کردن. نظرات ذهنی در مورد آنچه به منزله یک مدل موی جذاب هستند مضر و به احتمال زیاد هرگز راضی به هر حال.

عزیز از دست رفتار: در حالی که جدا کردن عکس پس از طلاق از همسر من, من اجرا در سراسر برخی از تصاویر از بستگان و دوستان' مراسم عروسی. وجود دارد هر گونه پروتکل برای چه ربطی به این عکس ؟

در برخی از موارد ازدواج های شکسته شده, بنابراین من فرض کنیم که من فقط می تواند به دور از این عکس ها درست است ؟ من خواهد شد ارسال من همسر سابق هر عکس شامل او و خانواده اش اما چیزی که شامل عکس هایی از خانواده من است.

این است راه راست را بروید ؟ ما زندگی نمی کنند در همان منطقه دیگر و خانواده های ما بودند هرگز.

من هم علاقه مند به شنیدن آنچه که شما فکر می کنید باید انجام شود با عکس های خانوادگی که شامل من و همسر سابق و فرزندان ما. باید آنها فقط رفتن به بچه ها ؟ من در یک رابطه متعهد و من نمی خواهید به هر گونه عکس از سابق من به هر دلیلی.

آرام خواننده: سکس ناخواسته عکس ها باید مربوط به هر طرف که آنها را استقبال و با آنها به آنها دور نمی خواهد شروع یک مبارزه و یا بازگشایی احساسات صدمه دیده است.

روش های خود را خوب هستند. درخواست خود را همسر سابق و فرزند اگر که می خواهید تصاویر خود را. بدون هیچ توضیحی لازم است – واضح خواهد بود چرا – و یا فقط می گویند که شما را از طریق رفتن همه چیز است. و از دوستان و بستگان خود را با آنها به شما نزدیک هستند اگر آنها را مانند ایشان.

مرتب کردن خانه و متخلف اعضای آن دو ارزشمند حرفه. رفتار خانم فقط شما خواستار دقت و توجه است که شما نمی متخلف هر گونه تمدید اعضا در این فرآیند است.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت خود را missmanners.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب