آسیا کاهش ارزش سهام پس از وال استریت تار و مار به عنوان ویروس موارد افزایش

توسط یوری KAGEYAMAسهام آسیا داشتند نسبتا پایین جمعه پس از یک شب تار و مار در وال استریت به عنوان سرمایه گذاران

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

توسط یوری KAGEYAMA

سهام آسیا داشتند نسبتا پایین جمعه پس از یک شب تار و مار در وال استریت به عنوان سرمایه گذاران spooked با گزارش افزایش coronavirus موارد در ایالات متحده آمریکا

ترس که یک به اصطلاح "موج دوم" است که در حال حاضر در حال آمدن است سوراخ متلاطم خوش بینی که بهبود سریع اقتصادی در حال حاضر در جریان است. تحت فشار قرار دادند که میانگین صنعتی داو جونز پایین تقریبا 7 درصد در روز پنج شنبه.

اما وال استریت آتی با اشاره به ثابت باز در روز جمعه با قرارداد S&P 500 تا 1% و برای داو صنعتی تا 1.1%.

ژاپن معیار شاخص نیکی 225 در ژاپن نیز با کاهش 2.2% اما معامله شد 1.5 درصد کاهش در 22,131.14 توسط midmorning.

کره جنوبی Kospi از دست 2.5% به 2,122.62. استرالیا S&P/ASX 200 skidded 1.8% به 5,851.90. هانگ سنگ در هنگ کنگ ریختن 1.2% به 24,195.52 در حالی که شاخص ترکیبی شانگهای در چین نیز با کاهش 0.7% به 2,899.16.

ضرر و زیان شدند خفیف تر در آسیا در ایالات متحده تا حدودی به دلیل بازار در منطقه دیده نمی شود دستاوردهای عظیم در هفته های اخیر: شیوع این ویروس در سفر اختلالات و کسب و کار خاموش شدن ناگهانی باقی می ماند آشکار و امیدوار است برای یک جهش سریع تر و معمولی تر.

اگر چه روزانه به تازگی تایید موارد در ژاپن کاهش یافته است به دو رقمی سطوح کارگران در حال بازگشت به محل کار و فروشگاه در حال بازگشایی بدون قوی ایالات متحده بازیابی وجود دارد اندک انتظارات برای فرار از رکود تحلیلگران می گویند.

"به نظر می رسد که نگرانی ها در مورد 'موج دوم' از عفونت آمار با تورم در تعدادی از موارد در ایالات آریزونا و تگزاس به علت نگرانی" گفت: Riki اگوا در Mizuho بانک آسیا و اقیانوسیه وزارت خزانه داری اشاره کرد وزیر خزانه داری ایالات متحده استیون Mnuchin گفته است که ایالات متحده نمی تواند یکی دیگر از مستند.

"گزارش از موارد مثبت از جهانی تظاهرات احتمالا نیز کشف ترس است که یک " موج دوم ممکن است هدر دادن هزینه منحنی مسطح تلاش های گرفته شده قبلا" اگوا گفت.

میانگین صنعتی داو جونز غرق 6.9% یا 1,861.82 امتیاز به 25,128.17. S&P 500 با کاهش 5.9 درصد به 3,002.10 آن روز بدترین از اواسط ماه مارس زمانی که سهام را از طریق رفت تکرار دلخراش سقوط به عنوان ویروس مستندات آغاز شد.

شاخص Nasdaq composite که بالای 10000 برای اولین بار یک روز زودتر از دست 527.62 امتیاز یا 5.3% به 9,492.73.

S&P 500 بسیج 44.5% بین اواخر ماه مارس و جمعه پاک کردن بسیاری از ضرر و زیان خود را به همه گیر. منتقدان شده اند گفت: این تجمع در حد بسیار بالایی بود.

به عنوان کسب و کار بازگشایی و مردم از ظهور اقامت در خانه, سفارشات, موارد, در حال کوهنوردی در تقریبا نیمی از این ایالت با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل.

"جای تعجب نیست که کمبود پیشگیرانه رفتار است منجر به تجدید حیات در COVID-19 نفر از سراسر کشور و بازار سهام است که با داشتن یکی دیگر از روده بررسی" گفت: Chris Zaccarelli chief investment officer به صورت مستقل مشاور داد.

خوش بینی سرمایه گذاران به بهبود سریع نیز کاهش نیافته توسط فدرال رزرو که شنبه هشدار داد که جاده به بازیابی از بدترین رکود در دهه خواهد بود و متعهد به نگه داشتن نرخ بهره برای آینده قابل پیش بینی. آن را تخمین زده است که اقتصاد را کوچک 6.5% در این سال, در خط با سایر پیش بینی های قبل از گسترش 5% در سال 2021. همچنین انتظار دارد که نرخ بیکاری در 9.3% در نزدیکی قله از آخرین رکود تا پایان این سال است. آن را در حال حاضر 13.3%.

این عوامل به همراه اخیر در قیمت سهام تنظیم صحنه برای موج فروش پنج شنبه.

کوچک سهام شرکت در حال تحمل فشار از فروش یک سیگنال است که سرمایه گذاران در حال تبدیل شدن بیشتر بدبینانه در مورد گسترده بهبود در اقتصاد است. این شاخص راسل 2000 کاهش یافت 111.17 امتیاز یا 7.6% به 1,356.22. اروپا و بازارهای آسیایی نیز کاهش یافت.

بازده اوراق قرضه و همچنین کاهش نشانه ای از افزایش احتیاط در میان سرمایه گذاران که منتقل کردن پول بیشتر به اوراق قرضه دولتی.

عملکرد 10 ساله وزارت خزانه داری در 0.68% جمعه پس از کشویی به 0.66% از 0.74% اواخر روز چهارشنبه یک حرکت بزرگ است. جمعه گذشته آن را به طور خلاصه افزایش فوق 0.90%. آن را در آغاز سال در 1.92%.

نجات اضطراری تلاش های فدرال رزرو و کنگره کمک کرد بازداشت بازار متناوب 34% ترمز در فوریه و مارس.

سرمایه گذاران هنوز هم در حال انتظار برای اطلاعات بیشتر به ببینید که آیا موج سنبله در COVID-19 موارد سیگنال موج دوم ممکن است از عفونت و گفت: Charlie ریپلی ارشد سرمایه گذاری برای استراتژیست آلیانز مدیریت سرمایه گذاری.

"ما فکر می کنیم که بهبودی تا حد زیادی در جریان است اما هنوز هم وجود دارد برخی از قطعیت قابل ملاحظه در این راه ما را در پیش رو" ریپلی گفت.

وزارت کار ایالات متحده روز پنجشنبه گفت که حدود 1.5 میلیون نفر کاربردی برای مزایای بیکاری در ایالات متحده در هفته گذشته نشانه دیگری است که بسیاری از آمریکایی ها هنوز هم از دست دادن شغل خود را حتی به عنوان اقتصاد به تدریج شروع به بازگشایی شده است. آخرین رقم مشخص شده 10th, مستقیم, هفتگی کاهش در برنامه های کاربردی برای بیکاری کمک از آنجایی که آنها در اوج خود در اواسط ماه مارس زمانی که coronavirus ضربه سخت است. هنوز هم سرعت اخراج می ماند در طول تاریخ ،

در دیگر معاملات معیار آمریکا نفت خام کاهش یافت $1.32 دلار 35.02 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک. آن کاهش یافت $3.26 به حل و فصل در $36.34 هر بشکه پنج شنبه. قیمت نفت خام برنت کاهش یافت $1.07 دلار 37.48 در هر بشکه رسید.

دلار تقریبا بدون تغییر در 106.86 ین ژاپن. یورو افزایش یافت به $1.1296 از $1.1294.

___

AP کسب و کار نویسندگان الکس Veiga و دامیان J. Troise کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب