هیچ توپ فوتبال در چشم: سری آ تیم های قطار به صورت جداگانه

رم — بدون توپ فوتبال است. بدون تماس با هم تیمی. و بدون ورود به اتاق قفل است.یک به یک سری از بازیکنان در حال با

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

رم — بدون توپ فوتبال است. بدون تماس با هم تیمی. و بدون ورود به اتاق قفل است.

یک به یک سری از بازیکنان در حال بازگشت به آموزش زمینه در این هفته سخت مجموعه ای از دستورالعمل های میان coronavirus بیماری همه گیر.

ده سسولو بازیکنان اولین کسانی بودند که آنهایی که پشت دوشنبه با هر بازیکن کار خود را در باشگاه امکانات آموزشی است. بازیکنان به گسترش بیش از زمینه های مختلف — برخی از آنان در تمام زمینه ها به خود انجام شده و تنها نور در حال اجرا تمرینات بدون توپ درگیر است.

یکی دیگر از 10 سسولو بازیکن شد و با توجه به تمرینات در روز سه شنبه زمانی که لیگ-رهبر یوونتوس آتالانتا بولونیا و اودینزه نیز راه اندازی مجدد.

بسیاری از ایتالیایی دیگر باشگاه های لیگ نیز انتظار می رود برای از سرگیری آموزش به صورت فردی در این هفته قبل از تیم کامل آموزش است که میله میله به راه اندازی مجدد در مارس 18.

"بزرگ وجود دارد تمایل به ادامه بازی و بازگشت به آموزش حتی به صورت جداگانه قطعا مثبت چون کم کم بازیکنان در حال بازگشت به شغل خود را — که آیا یا نه فصل رزومه" گفت: دامیانو Tommasi, رئیس, ایتالیایی, بازیکنان فوتبال' association.

در حال حاضر تست شده برای این ویروس پاک بازیکنان در حال نشان دادن تا در مراکز آموزشی در حال حاضر برای تمرین و سپس ترک بلافاصله پس از آن به حمام در خانه است.

کریستیانو رونالدو وارد در تورین در اواخر روز دوشنبه پس از صرف بسیاری از مستند در خانه در مادیرا, پرتغال, معنی او در حال حاضر شما مجبور به صرف 14 روز در انزوا قبل از گزارش به یوونتوس برای آموزش.

آث میلان بوده است و تنها عمده holdout تا کنون به دنبال روشن شدن بیشتر از سلامت و مقامات دولتی قبل از فراخوانی بازیکنان خود را به قطار.

در حالی که مقامات فوتبال امید به سر فصل در ماه ژوئن بدون طرفداران, ایتالیایی, دولت داده نشده است متهور و در عین حال برای باقی مانده 124 بازی.

دولت در انتظار فوتبال مسئولان به تجدید نظر در پروتکل برای چه باید بکنید اگر یک بازیکن یا اعضای تیم می شود آلوده پس از بازگشت به آموزش: قرنطینه کل تیم است که می تواند کاملا احتمالا نتیجه در فصل معلق بودن دوباره — و یا تنها بازیکن مثبت یا عضو تیم.

"تمرینات تیم از سر گرفته خواهد مارس 18 اگر پروتکل تایید شده است" گفت: Vincenzo Spadafora ایتالیا با وزیر ورزش. "ما باید یک پاسخ تا پایان هفته است."

دولت ایتالیا است که به احتمال زیاد برای دیدن آنچه که آلمان تصمیم می گیرد چهارشنبه در شروع مجدد بوندسلیگا.

"من همه چیز را من می توانم تا آ سر می تواند با خیال راحت" Spadafora گفت. "در همان زمان, اما من می توانم به شما بگویم که در حال حاضر اگر آن را می توانید راه اندازی مجدد یک ماه از هم اکنون و یا در اواسط ماه ژوئن است."

حداقل 15 سری آ, بازیکنان باید آزمایش مثبت برای این ویروس پس از لیگ برتر به حالت تعلیق در آمد در مارس 9, زمانی که دولت دستور داد در سراسر کشور مستند. یوونتوس standout پائولو Dybala و آتالانتا رزرو دروازه بان مارکو Sportiello شد بنا به گزارش ها هنوز مثبت پس از چند هفته از آزمایشات است.

حدود 4.4 میلیون ایتالیایی بودند مجاز به بازگشت به کار دوشنبه و بیشتر مردم جرأت را پس از اعمال محدودیت بر جنبش کاسته و برای اولین بار در نزدیک به دو ماه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

وجود دارد 12 دور باقی مانده در سری آ به همراه چهار بازی است که به تعویق افتاد از 25 دور. همچنین جام حذفی نیمه نهایی قطع شد بعد از اولین پا منطبق است.

"تنها چیز قطعی است که هیچ کس پاسخ" Tommasi گفت: "و به همین دلیل آن را حتی بیشتر پیچیده برای تصمیم گیری و می دانید چه چیزی درست به انجام است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن