دامین Cox: مردم باید بدانند که یک نرم افزار ورزشکار COVID-19. آن را امن تر و بدون هیچ شرم در آن

خبر آمد از گریگور دیمیترو خود را. نه حاکم بر نهادهای بین المللی تنیس. نه از تهاجمی خبرگزاری کار منابع آن است.د

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

خبر آمد از گریگور دیمیترو خود را. نه حاکم بر نهادهای بین المللی تنیس. نه از تهاجمی خبرگزاری کار منابع آن است.

در روز یکشنبه, پلاک 19-رتبه بندی بازیکن در جهان نشان داد که او دارای آزمایش مثبت برای coronavirus که مجبور به لغو یک موسسه خیریه تنیس رویداد در کرواسی. دیمیترو گفت: در Instagram صفحه که او ساخت خود را تشخیص عمومی برای "مطمئن شوید که هر کسی که شده است در تماس با من در این روز می شود."

رقابت بخشی از چهار پا آدریا تور سازمان یافته توسط ستاره, نواک جوکوویچ, که همچنین بسکتبال با دیمیترو در روز پنج شنبه. هفته گذشته حوادث بودند در صربستان است که آرام ترین آن coronavirus محدودیت. وجود دارد تصاویری از بازیکنان ایستاده بازو در بازو و طرفداران جمع آوری اجتماعی بدون فاصله. دیگر ستاره تنیس از جمله Marin Cilic دومینیک Thiem و الکساندر Zverev نیز شرکت کنندگان است.

دیمیترو یک بلغاری در صربستان در هفته گذشته پس از آن مواجه برنا Coric در کرواسی در روز شنبه اما انصراف پس از احساس ناخوشی در طول مسابقه. دیمیترو گفت که او در واقع آزمایش مثبت به تازگی در موناکو.

"من با عرض پوزش برای هر گونه آسیب من ممکن است ناشی از" او گفت:.

این یک ضربه جدی برای این ورزش است که در وقفه از ماه مارس و امیدوار به بازگشت در ماه اوت است. مقامات دو کشور برای برگزاری آمریکا باز به عنوان برنامه ریزی شده شروع Aug. 24 اما دیمیترو اخبار خدمت کرده است توجه کنید که چگونه به سرعت یک رویداد می تواند کاملا مختل فقط یک ورزشکار تست مثبت است.

مسائل دیگر وجود دارد.

این بود نمونه ای از یک ورزشکار گرفتن مسئولیت شخصی برای ساخت خود را از وضعیت سلامت شناخته شده به طوری که دیگران می توانند از خود محافظت کنند همان چیزی است که همه ما نیاز به انجام این روز است. پس از همه, این بیماری تنفسی است که بسیار آسان برای انتقال ندانسته. وجود دارد چیزی برای خجالت در مورد ،

اما نه هر کس در ورزش جهان احساس می کند مانند این در حال حاضر.

گزارش اخیر که Maple Leafs ستاره مرکز Auston ماتیوز تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 دنبال شد تا با استرن آزادی از این تیم بیان کرد که در آن در نظر گرفته شده به شدت محافظت از حریم خصوصی متیوز و سایر برگها.

"یک فرد اطلاعات پزشکی در این زمینه خصوصی است" برگها در بیانیه ای گفت:. "باشگاه را به تاخیر NHL سیاست در دست زدن به افشای مثبت نتایج آزمون."

تا کنون که سیاست شده است به تعداد مثبت انجام شد و تیم های درگیر اما نه هویت یک بازیکن منحصر به فرد. این مطابق با لیگ اولویت برای پنهان کاری بیش از باز بودن در تمام اوقات هنگامی که می آید به آسیب ها و بیماری ها. NHL همچنین تایید کرد که سه نفر از اعضای Tampa Bay Lightning آزمایش مثبت اما فاش کردن هویت خود است.

شایان ذکر NHL بازیکنان ارتباط به نظر نمی رسد به یک شرکت کننده در هر دو داستان اخبار. به تاریخ لیگ و بازیکنان اتحادیه توافق کرده اند که در یک برنامه برای NHL برای بازگشایی, اما نه شرایطی که در آن بازیکن خواهد شد بازگشت به کار.

بزرگتر سوال در اینجا این است که: آنچه که طول می کشد تا اولویت زمانی که ورزشکاران حرفه ای تست مثبت — بهداشت و ایمنی و حفظ حریم خصوصی و یا کسب و کار نیاز این ورزش به عنوان آنها به شدت سعی می کنید برای شروع ؟

هفته گذشته گلف باز نیک Watney آزمایش مثبت در دور دوم یک PGA رویداد. اطلاعات به سرعت گردش در میان دیگر شرکت کنندگان و پس از آن ساخته شده است. Watney خود تماس گرفته شماره 1 جهانی Rory McIlroy پس از آنها تا به حال شده دور هم.

دو گلف بازان دیگر که تا به حال با Watney لوقا لیست و Vaughan تیلور ادامه داد: در این مسابقات ترک بسیاری را به تعجب دقیقا چه پروتکل برای اطلاع رسانی به بازیکنان باید بود و چگونه به مسئولیت رسیدگی به دیگران که در مجاورت نزدیک به آلوده بازیکن.

این سوال دشوار است. ما سفر یک راه طولانی از داشتن یوتا جاز به سرعت شناسایی رودی Gobert به عنوان عضو تیم که تست مثبت در نهایت ثابت می شود که انگیزه برای به تعویق افتادن از NBA فصل است. اگر NBA ری استارت ماه آینده آن مشخص نیست که آیا این لیگ خواهد بود بنابراین سریع برای شناسایی بازیکنان آلوده.

اما ماهیت این بیماری همه گیر و ضرورت است که با ورزش های مختلف در حال تلاش برای بازگشت به کسب و کار نشان می دهد که لیبرال تر پروتکل می تواند نه تنها مفید بلکه لازم است.

چندین شهرهای کانادا در حال رقابت برای تبدیل شدن به "هاب" برای بازی NHL اگر بازی رزومه و دولت کانادا به نظر می رسد حاضر به چشم پوشیدن از 14 روز دوره قرنطینه برای NHLers. اما اگر آن را در تورنتو و یا ونکوور یا ادمونتون می توان گفت چنین درمان ترجیحی می آید با مسئولیت تامین اطلاعات خاص اگر و هنگامی که بازیکنان و مربیان و یا تیم های دیگر پرسنل تست مثبت برای coronavirus.

در حالی که تنیس و گلف در برخورد با نیازهای خاص خود را به آمریکای شمالی ورزش جهان به زودی می تواند در برخورد با تعداد بسیار بیشتری در هاکی و بسکتبال و بیس بال و فوتبال. فوتبال کالج در ایالات متحده در حال حاضر تحت تاثیر قرار با 23 نفر از اعضای Clemson تیم تست مثبت در حالی که LSU اعلام کرد این 30 بازیکن در قرنطینه.

همه این ورزشکاران برای رفتن به فراهم پتو حریم خصوصی دارند ؟ و یا به عنوان در مورد دیمیترو باید تعهد شود فردی ورزشکاران به مسئولیت ساخت وضعیت سلامت خود را در دسترس دیگران که ممکن است در تماس با آنها ؟

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

برای مقامات بهداشت عمومی برای انجام کارهای خود را به درستی با موثر تماس ردیابی نگرانی های حریم خصوصی ورزشکاران حرفه ای ممکن است به صندلی عقب.

آن را بسیار مفید بیشتر در این زمینه به دیمیترو گام رو به جلو خود را نسبت به NHL و عضو آن تیم به شدت مسدود کردن هویت آلوده ورزشکاران است.

بیشتر بودن نه پنهان کاری تر به نظر می رسد که جواب نهایی در اینجا.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن