پارک میدان whodunit به سرنخ ها و شخصیت های حاضر در چهار اقساط

یک راز برای مرحله تبدیل به یک تابستان سنت در پارک میدان تئاتر.اما COVID-19 shutdown به معنی مرکز شهر St. Paul

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

یک راز برای مرحله تبدیل به یک تابستان سنت در پارک میدان تئاتر.

اما COVID-19 shutdown به معنی مرکز شهر St. Paul تئاتر خواهد بود بدون کاراگاه سرنخ و whodunit این سال است.

و یا آن را ...

آن را یک crackerjack کارآگاه به شکل تئاتر برنامه ریزی تولید "هولمز و واتسون" تا به حال به تعویق افتاد. اما بازی رمز و راز است که هنوز هم در جریان!

آن را به سادگی رد پای دیجیتال.

پارک مربع راه اندازی "معما پازل طرح" در جولای 24. آنلاین تعاملی رمز و راز خواهد بود سرهمی و اجرای بیش از چهار هفته در زوم با سرنخ نشان داد به عنوان داستان گستراند. نمایشنامه نویس Jeffrey Hatcher (که همچنین نوشت: "هولمز و واتسون" که قرار بود در مرحله در حال حاضر) است که ایجاد "معما پازل توطئه است."

درست است. ایجاد. "من به سختی یک پا به آن" هچر گفت: در اوایل جولای مصاحبه تلفنی. "از هر راهی که من می توانم, من شامل مخاطبان در نظر مشارکت."

در اینجا طرح: یک گروه از بازیگران معمولا با هم برای یک شکار روبنده اما به دلیل همه گیر در این سال "به جای استفاده از رومینگ در اطراف شهر" آنها را مجبور به انجام شکار مجازی. وجود دارد سرنخ ها و معماهای طول زوم چت "و پس از آن چیزی اتفاق می افتد" هچر می گوید.

و آن اتفاق می افتد دوباره. ...

پرکار نمایشنامه نویس هچر – که شامل اعتبار برادوی و خارج از برادوی و تولیدات محلی از جمله تاریخچه تئاتر محبوب "Glensheen" (همچنین به تعویق افتاد این تابستان) – او می داند هلمز. او نوشته است "شرلوک هولمز و ماجرای خودکشی باشگاه" و "شرلوک هلمز و قصر یخ قتل است." و او فیلمنامه برای 2015 فیلم "آقای هلمز."

نمایشنامه نویس Jeffrey Hatcher (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

هچر می گوید زوم تولید است که به نوعی ترکیبی از صحنه و صفحه نمایش اما احساس می کند نزدیک به روزهای اولیه از تلویزیون است. هر چند آن ثبت خواهد شد "این باید که عجیب و غریب زندگی می کنند, با کیفیت که در آن همه چیز می تواند به اشتباه و انجام اشتباه" هچر می گوید. "باید آن را احساس مانند آن را زندگی می کنند."

مربع از یک زوم جعبه هر لباسهای بازیگر مجموعه. شخصیت ها آرکه تایپ از murder mysteries — میزبان این لوچ کلبی معمول مشکوک این دختر ساده, The Femme Fatale های شیک پوش سخت آب پز Dame با قلبی از طلا.

یکی 30 دلار بلیط را پوشش می دهد تمام چهار قسمت است. بینندگان می تواند صبر و شراب خواری آنها را همه در یک بار, اما هچر توصیه تماشای هر یک و با استفاده از زمان بین به پازل از سرنخ. "این ویدئو برای پخش در سرعت آن طراحی شده بود دیده می شود" هچر می گوید.

"معما پازل طرح" خواهد بود از پیش ضبط شده اما باید زندگی می کنند معرفی و مخاطبان تعاملات در روزهای جمعه و شنبه گفت: Michael-jon, نخود, مدیر اجرایی پارک میدان تئاتر.

زنده تعامل در روز جمعه و شنبه خواهد مرتب سازی مخاطبان به طور تصادفی به برک آوت اتاق برای گروه کوچکتر تعامل با شخصیت مجزا از نخود می گوید. "و یک زن و شوهر از مخاطبان شرکت کننده انتخاب خواهد شد به طور تصادفی به ویژه در بالای قسمت بعدی به عنوان بخشی از پیش نشان می دهد مقدمه."

مخاطبان به تماشای خود به خود پس از بارگیری در این هفته قسمت را ببینید ضبط جمعه نشان می دهد از جمله مخاطبان تعامل است.

کلاسیک رمان رمز و راز بودند اغلب سریال در مجلات و روزنامه ها, نخود می گوید. و طرفداران "شاهکار رمز و راز" در PBS تماشای داستان گشوده هفته به هفته.

نخود می گوید: تئاتر هسته مخاطبان گرسنه است برای تئاتر زندگی می کنند و در حالی که آنلاین نمی تواند جایگزین آن می دهد تئاتر یک چالش: "آنچه که این رسانه های جدید و چگونه ما می تواند حداکثر رساندن آن؟"

در پارک میدان منتشر زوم-ایجاد تولید "خاطرات آن فرانک" که این مراحل برای گروه های مدرسه در طول فصل. تولید دریافت 476,000 برداشت – از جمله 16,000 در اسرائیل و حتی چند در توباگو, نخود می گوید.

"این چیزی است که ما داریم و این چیزی است که ما نیاز به در حال حاضر" نخود می گوید. تئاتر نیز بود و ماهانه اقامت با "مرموز قدیمی رادیو گوش دادن جامعه" است که نشان می دهد رادیو قدیمی و انتقال به آنلاین.

نخود می گوید برخی از "رادیو" بینندگان حتی پانسمان در لباس های به بخشی از نشان می دهد در زوم.

سابقه با رمز و راز

نخود می گوید: پارک میدان تولید می شود اول آن رمز و راز در آن فصل اول ("Dial M For Murder," 1975) اما تولید نمی کند یکی دوباره تا سال 1993 با آگاتا کریستی "تله موش."

پارک مربع اجاره ای تاریخی هام ساختمان تئاتر (در حال حاضر آن زمان Proscenium مرحله) که برای تابستان به تست کردن محل و تابستان در بازار است. "این نشان می دهد یک ضربه تمدید شد, شکستن تمام قبلی پارک مربع دفتر جعبه و سوابق آن برگزار شد و این رکورد تا سال 1996 است."

زمانی که پارک میدان بازگشت و به رمز و راز نوع در سال 2008 با "شرلوک هولمز: آخرین ماجراجویی" توسط استیون Dietz نشان می دهد یک رکورد جدید. و تابستان رمز و راز راه اندازی شد.

به جز برای سال 2012 زمانی که پارک مربع تولید کمدی "خنده در طبقه 23" توسط نیل سایمون, رمز و راز (معمولا در تابستان بوده است بخشی از هر یک از این گذشته 11 فصل نخود می گوید.

رمز و راز نوع نیز الهام گرفته از پنج کمیسیون پارک مربع: "جعبه قرمز" و "ممکن است به عنوان به خوبی می شود مرده" – هر دو نرو ولف سازگاری توسط جوزف Goodrich; "شرلوک هلمز و قصر یخ قتل" توسط هچر اقتباس از لری Millett رمان در مورد شرلوک در مینه سوتا; یک اقتباس جدید از آگاتا کریستی "The Mysterious Affair at Styles" (آینده توسط 2022) و در حال حاضر "معما پازل توطئه است."

"تا کنون حدود 80,000 مردم را دیده اند و راز در پارک مربع و آنها را قطعا تبدیل به پاسخ ما به اکلاهما تئاتر محبوب سالانه کمدي) 'A Christmas Carol' – سرگرم کننده بین نسلی جمع آوری برای خانواده ها و رمز و راز طرفداران" نخود می گوید.

او اذعان می کند او را تبدیل به "پس از آلوده" توسط رمز و راز در پارک مربع است که زمانی که او یک ماشین جدید با یک بازگشت به بالا, دوربین او تعجب "چگونه خواهد بود این بازی در رمز و راز قتل?"

"هر رمز و راز-watcher است یک صندلی کاراگاه" نخود می گوید.

هچر می گوید مردم باید مشاهده شده است بسیاری از جرم و جنایت و قتل رمز و راز در تلویزیون در حالی که این بیماری همه گیر است و نگهداری از آنها در خانه. وقتی که می آید به داستان سرایی "قتل است که همیشه سرگرم کننده است."

"معما پازل طرح' جزئیات

  • وقتی که: هفتگی قسمت جولای 24-Aug. 14; 7:30 p. m.; جمعه سری جولای 24, 31, Aug. 7 و 14; شنبه سری ژوئیه 25 Aug 1, 8 و 15. جریان آنلاین از طریق Aug. 16.
  • بلیط: 30 دلار برای هر چهار قسمت; parksquaretheatre.org
  • این برنامه شامل: Aimee K. برایانت Alessandra Bongiardina, پیرس پارچه سست بافت پرچمی, Shanan Custer, رودولفو Nieto, E. J. Subkoviak خورشید Mee Chomet
  • کارگردان: Warren C. Bowles


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن