سو پرنده بازده با تجدید تمرکز به عنوان طوفان سیاتل طول می کشد هدف در عنوان دیگری - Sun, 12 Jul 2020 PST

سیاتل – برای 4-5 سال گذشته در شروع هر WNBA فصل کسی که همواره می پرسد سو پرنده لیگ پیرترین بازیکنی که نوبت 40 د

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

سیاتل – برای 4-5 سال گذشته در شروع هر WNBA فصل کسی که همواره می پرسد سو پرنده لیگ پیرترین بازیکنی که نوبت 40 در اکتبر, اگر این سال را آخرین.

شکستن از سنت طوفان ستاره گارد نقطه به طور داوطلبانه به ارمغان آورد تا بازنشستگی در طول یک شنبه مصاحبه از طریق زوم به توضیح دهد که چرا او از سرگیری یک سالن از شهرت محدود حرفه ای در میان یک بیماری همه گیر کوروناویروس پس از از دست رفته در سال گذشته به دلیل مصدومیت.

"اگر من بازی بسکتبال در این تابستان, من نمی دانم, من ممکن است انجام شده است" گفت: پرنده که نشسته در فصل گذشته زیر آرتروسکوپی جراحی بر روی زانوی چپ در مارس 2019. "این فقط یک واقعیت است. این نیست من مایل به بازنشستگی. این است که من مایل به توقف بازی.

"من بسیار با انگیزه به بازی. من فکر نمی کنم که ابری من قضاوت از نظر من چشم انداز ویروس و فلان چیز."

اگر هر چیزی, پرنده, که وارد او 17th WBNA فصل است متمرکز تر از همیشه قبل از. COVID-19 انجام دادیم.

در شروع همه گیری این ویروس مجبور مستندات در سراسر کشور و پرنده پناه در آپارتمان او در گرینویچ کانکتیکات, با سوپراستار فوتبال دختر مگان Rapinoe.

"سخت ترین قسمت با همه ما در طول همه گیر شد و دسترسی به دادگاه های بسکتبال گفت: پرنده که میزبان یک سری از خانه را نشان می دهد به نام "شراب" را با Rapinoe به تصویب زمان. "خوشبختانه من به برخی از دوستان در برخی از مکان های بالا که خود را در دادگاه در خانه های خود.

"احتمالا برخی از زمان در اوایل ماه ژوئن, من قادر به لمس بسکتبال و شروع به شلیک یک کمی. و سپس اواسط ماه ژوئن من در سیاتل و این زمانی است که ما تا به حال دسترسی به تسهیلات است."

طوفان تمرین در IMG آکادمی در برادنتون فلوریدا جمعه شب اولین بار بود که پرنده بود در دادگاه با او سیاتل پس از هم تیمی های گسترده واشنگتن عرفا به ادعای WNBA عنوان در ماه سپتامبر سال 2018 است.

"(آن) بود که اولین بار من تا به حال کسی مرا لمس در دادگاه به طوری که نوع عجیب و غریب" پرنده گفت:. "من فکر می کنم ما همه نوع در همان قایق بنابراین ما فقط از طریق گرفتن آن و گرفتن استفاده می شود به تماس بگیرید, چرا که آن را کاملا متفاوت وحش هنگامی که مردم شروع به هدف قرار دادن هر یک از دیگر."

هنوز پرنده بازگشت از مدتها قبل از اخراج.

در سال 2013 او کیست با جراحی برداشته شده از سمت چپ زانو که او را مجبور به از دست ندهید همین فصل. آن را در زمان 11-زمان WNBA All-Star تقریبا دو سال به بازگشت به رفیع استاندارد در حالی که طوفان از دست رفته برگشتی در سال 2014 و '15.

جای تعجب نیست که پرنده احیای همزمان با ورود Breanna استوارت به WNBA شماره 1 به طور کلی پیش نویس انتخاب در سال 2016 و دو بار لیگ همه ستاره.

زمانی که استوارت دستگیر WNBA MVP افتخارات در سال 2018 پرنده, بازگشت به بالای بازی خود را در حالی که به طور متوسط یک شخصی-بهترین 7.1 کمک و تیراندازی حرفه ای-بالا 46.6 درصد از زمینه و 44.8 درصد در سه اشاره گر.

با وجود بازی حرفه ای-کم 26.5 دقیقه در هر بازی به طور متوسط 10.1 امتیاز 1.7 ریباند و 1.1 دزد در حالی که شروع 31 بازی به عنوان طوفان وارد یک لیگ-بهترین 26-8 ضبط و اسیر شماره 1 حذفی دانه.

طوفان است که از نزدیک نظارت بر پرنده و استوارت که از دست رفته 2019 فصل با توجه به آشیل آسیب با برنامه های به آرامی به سهولت آنها را به اردوگاه های آموزشی پیش از کوتاه 22-بازی فصل به طور منظم است که مجموعه ای برای شروع در اواخر ماه جولای.

"ما تنها یک عمل, اما از آنچه که من دیدم دیروز سو به نظر می رسد بسیار خوب و بسیار سالم" گفت: Jordin کانادا که پر پرنده در سال گذشته و اندکی اوج حرفه ای امتیاز (9.8), قیمت (2.4) و کمک (5.2) در حالی که منجر به WNBA با 2.3 دزد. "او در حال حرکت بزرگ است. او بسیار همراه است.

"من فقط هیجان زده به بازی در برابر او در عمل و از او یاد بگیرند و حتی بیشتر و به بازی با او در یک بار شروع می کنیم."

مربی گری Kloppenburg پیش بینی کانادا که تحت عمل جراحی آرتروسکوپی در هر دو زانو اکتبر گذشته را بازگشت به نیمکت. طوفان همچنین انتظار می رود برای استفاده از ترکیب اولیه با کانادا پیشرو جرم و پرنده در حال حرکت کردن توپ.

پرنده محیط عکسبرداری باید تقویت یک تیم بود که ششم در 12 تیم لیگ سال گذشته در حالی که تیراندازی 33.6 درصد در سه اشاره گر.

علاوه بر این پرنده تجربه ارزشمند است در زمانی که مربی دن هیوز که هدایت طوفان به 2018 WNBA عنوان است ماندن در منزل و با توجه به نگرانی های بهداشتی.

"او مانند یک مربی در خارج وجود دارد" Kloppenburg گفت. "من صحبت خود را تمام وقت و من همیشه می خواهید دریافت ورودی بر روی نبض از این تیم است.

"او را آرام کرد. او هوشمند است. او تا به یک تفاهم در مورد او. بزرگ مهارت های ارتباطی با ما به عنوان کارکنان و با هم تیمی های او. این یک لوکس است که تعداد بسیار کمی از مربیان در هر سطح که به کسی بود که به عنوان رهبر خود را خارج وجود دارد."

پرنده که WNBA بازیکنان ارتباط معاون رئیس جمهور تاکید شده به هم تیمی اهمیت پیوستن به پروتکل های ایمنی در داخل حباب است.

"شکایت شده است واقعا سخت در قرنطینه و ما تلاش کردیم که به دنبال قوانین" تازه وارد Epiphanny شاهزاده گفت. "شکایت شده است به طوری صوتی و آموزنده در مورد کل این فرایند است."

پرنده اذعان می کند او را به شدت سرمایه گذاری در این فصل به دلایل آشکار است.

طوفان که بازده بالای آن بازیکنان از یک تیم به پایان رسید که 18-16 فصل گذشته در نظر گرفته شده است یکی از فصل های مورد علاقه و این می تواند پرنده را ساده ترین و شاید آخرین فرصت در یک چهارم WNBA عنوان.

"این است که همه در یک بازی بزرگ از اعتماد" پرنده گفت. "من فکر می کنم (حباب) تنظیم شده است برای موفقیت. آن را برای ما به خوبی انجام و تکمیل شود. با این وجود یک ویروس است که هیچ کس هیچ کنترل بیش از است. اما این که در آن می آید و به اعتماد.

"آمدن به این تجربه من احساس راحت است که ما قادر خواهد بود به اعتماد به یکدیگر است. بدیهی است که همه چیز را تغییر دهید و شما می توانید همه چیز را کنترل نمی, اما برای من که سطح راحتی وجود دارد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب