کار استراتژی: حرفه ای (re) ساختمان در پست-همه گیر عصر

بخش 1 از 3: تبدیل برای تبدیل شدن به یک مبتنی بر خانه کارگرچیزی که ما در حال یادگیری از این بیماری همه گیر است

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

بخش 1 از 3: تبدیل برای تبدیل شدن به یک مبتنی بر خانه کارگر

چیزی که ما در حال یادگیری از این بیماری همه گیر است ظریف بین ارتباط بین جهانی/رویدادهای محلی و اقتصاد ما. و هنگامی که اقتصاد ما تحت تاثیر قرار است ما شغل در معرض خطر هستند.

امی لیندگرن

بسته به کار شما انجام, شما ممکن است در حال حاضر ارسال شد صفحه اصلی و یا به انجام این کار و یا منتظر بدترین ویروس گسترش یافته است. و یا شما ممکن است کار در خط مقدم در هر تعداد از نقش ضروری است که نمی توان انجام از راه دور.

هر فعلی خود و وضعیت امروز سوال ساده: آیا شما آماده برای یک آینده که ممکن است تقاضا فواصل و یا حتی بلند مدت نانامی به بازی از صفحه اصلی بر اساس کار می کند ؟

حتی اگر شما نمی خواهید به خصوص به ارتباط از راه دور آن را تنها حس می کند برای آماده شدن برای این احتمال به ویژه به عنوان کسب و کار هستند گفت: انتظار می رود یک ماه روند بازگشت به کامل در سایت ظرفیت.

اما اگر شما کار نمی کند و به راحتی تبدیل به صفحه اصلی بر اساس بهره وری ؟ که همه به این دلیل بیشتر برای آماده سازی. بیشتر از کارگران بر اساس معاملات مردم و کسانی که در صنعت خدمات هستند به احتمال زیاد خود را در کشف این نکته است.

مراحل زیر ممکن است در مفید آمده است در حالی که اعطا خود را با زمان رئیس در مورد پست های خود را-گزینه های همه گیر. و یا آنها ممکن است به شما کمک کند پیش بینی یک حرفه ای است که اجازه می دهد تا برای خود انزوا در حالی که هنوز درآمد چک.

1. تجزیه و تحلیل شغل خود را. شروع با بررسی های فعلی خود را در زمینه کار می کنند. کارهای که انجام می شود می تواند از راه دور و چه امکانات رفاهی مورد نیاز خواهد بود? برای مثال یک مشتری-خدمات کارگر می تواند حداقل برخی از مسائل از طریق تلفن و ایمیل اما نیاز به دسترسی امن به سوابق مشتری.

به همین ترتیب کارگران که نیاز به شروع از روز جلسات تیم می تواند به "جمع آوری" ویدئو و آمد به محل کار بعد از رفتن به طور مستقیم به ایستگاه های کاری برای جلوگیری از گروه فعل و انفعالات. و برخی از مشاغل مانند حسابداری یا فروش می تواند انجام شود تقریبا به طور کامل از خانه های محدود و یا زمان صرف شده در سایت در هر هفته.

انجام این تجزیه و تحلیل به شما اجازه می در وزن به عنوان رهبران خود را از ایجاد تغییرات در آن نیز ممکن است موقعیت شما را به عنوان یک رهبر خود را — شاید به عنوان یکی از اولین کسی که می پرسد این را امتحان کنید و یا به عنوان یک خانه مشاور یا مربی برای کمک به دیگران انتقال.

2. پژوهش. برای کمک به خود را با تجزیه و تحلیل جستجو در اینترنت با عنوان شغلی خود را به همراه "کار از خانه." شما ممکن است دریابید که دیگران در حال حاضر به حل برخی از مشکلات شما را پیش بینی می کنند. به عنوان بخشی از این تحقیقات به یاد داشته باشید برای چک کردن سایت های خاص صنعت از جمله انجمن های حرفه ای برای یادگیری توصیه های خود را.

3. شناسایی مسیرهای جدید. اگر شما نگه داشتن یک سایت وابسته به کار در آن زمان به تصور کنید که دیگر کار شما می تواند انجام دهد — در حالت ایده آل برای همان کارفرما و یا حداقل در همان صنعت برای انتقال آسان تر به پیاده سازی.

به عنوان مثال واضح است که بیش از جاده راننده کامیون است که نمی تواند "ارائه" محموله های الکترونیکی. اما می تواند این فرد parlay دانش حمل و نقل مربوط به یک حرفه ای — شاید به عنوان یک توزیع کننده? فرض کنید بله, سپس این کار است که می تواند تبدیل به یک راه دور روند.

اگر شما یک رستوران سرور و یا یک tradesperson و یا هر نوع دست در تولید کارگر ؟ در حالی که شما ممکن است پیدا کردن بسیاری از جنبه های کار فعلی خود را که می تواند انجام شود از منزل تفکر به طور گسترده تر در مورد این زمینه کمک خواهد کرد. برای مثال هر یک از این مناطق است که توسط اداره بازرسی و صدور مجوز و یا تخصصی بیمه. اگر شما بودند به کار در یکی از این زمینه های وابسته حداقل برخی از جنبه های کار امکان پذیر خواهد بود از خانه مانند مستندات و گزارش.

یا شاید شما تجارت است که شما می توانید در شرکت به عنوان یک اساس خانه کارگر ارائه شده شما ایجاد یک مربوط به استودیوی خانگی برای خودتان. فکر می کنم: نجار که باعث می شود سفارشی millwork, به عنوان مثال.

نه از جهت نیاز به ارتباط مستقیم خود را با زمان زمینه است. اگر شما آموخته حسابداری یا طراحی گرافیک? کسانی که مهارت های شما می توانید استفاده کنید برای کارفرمای فعلی شما و یا برای راه اندازی در یک مسیر کاملا جدید. آنها همچنین به خوبی مناسب برای خود اشتغالی.

4. دریافت آموزش دیده است. اگر شما تا به شناسایی منطقه که خود را افزایش زمان کار و یا اگر شما یک مسیر جدید در دسترس نباشد وجود دارد هیچ نقطه ای در تاخیر در آماده سازی خود را. هر چه زودتر شما یاد بگیرند جدید خود را با مهارت به کار بیشتر تاثیر آنها در زندگی حرفه ای خود را.

5. یادگیری ابزار از راه دور. هیچ یک از این مهم را اگر شما نمی توانید نگه دارید از یک مکالمه با استفاده از ویدئو برنامه را بر روی تلفن خود و یا کامپیوتر. این خوب خواهد بود گام بعدی بدون در نظر گرفتن بزرگتر تصمیم گیری حرفه ای شما را. آن را تبدیل شدن به روشن است که همه چیز از بازدید دکتر برای مصاحبه های شغلی در حال رفتن به تصویری-وابسته برای مدتی اگر نه برای همیشه لطفا برای. درخواست کمک برای ثبت نام کلاس یا دودل در اطراف خود را — اما خودتان دریافت سازمان یافته در این فرایند عاجلانه.

امی لیندگرن صاحب یک حرفه ای شرکت مشاوره در سنت پل. او را می توان در رسید alindgren@prototypecareerservice.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب