نظرسنجی: 2.76 میلیون اخراج در ماه مه به مراتب کمتر از حد انتظار - Tue, 03 Jun 2020 PST

بالتیمور – ایالات متحده کسب و کار ریختن 2.8 میلیون شغل در ماه مه به طور قابل توجهی کمتر از 9.3 میلیون زیان کار

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

بالتیمور – ایالات متحده کسب و کار ریختن 2.8 میلیون شغل در ماه مه به طور قابل توجهی کمتر از 9.3 میلیون زیان کار است که انتظار می رود شد.

حقوق و دستمزد شرکت ADP گزارش روز شنبه کسب و کار که اجازه رفتن از یک ترکیب 22.6 میلیون شغل از ماه مارس با بخش عمده ای از اخراج اتفاق در ماه آوریل است. ویروس کارفرمایان مجبور به شاتر دفاتر و کارخانه ها و سالن های ورزشی و مدارس در حالی که تقاضا برای بنزین, لباس, هواپیمایی, بلیط هتل و رستوران وعده های غذایی به سرعت از بین رفت.

محرومیت موج دوم شیوع بیماری و با برخی از اضافی حمایت دولت خوانده شده را علامت زندی اقتصاددان ارشد در مودی تجزیه و تحلیل ترافیک گفت: COVID-19 رکود اقتصادی به نظر می رسد که تنها سه ماه به طول انجامید.

"این خواهد بود که کوتاه ترین رکود اقتصادی در تاریخ ثبت شده اما از آن خواهد شد در میان شدید ترین" زندی گفت: در تماس با خبرنگاران.

آسیب متمرکز شد در دو بخش است. تولید کنندگان قطع 719,000 شغل در ماه مه. تجارت و حمل و نقل و آب و برق بخش اجازه رفتن از 826,000. بخش های دیگر که رنج می برد به عنوان بخشی از ماه آوریل 19.6 میلیون شغل زیان تو را دیدم خود را اخراج کند به شدت. اوقات فراغت و صنعت مهمان نوازی–که شامل هتل ها و رستوران ها–ریختن 105,000 شغل در ماه گذشته از رقم رشد تصحیح شدۀ 7.7 میلیون ضرر و زیان در ماه آوریل است.

خصوصی صنعت گزارش می آید دو روز پیش از رسمی ماهانه کار چهره های از ایالات متحده آمریکا وزارت کار. اقتصاددانان انتظار جمعه گزارش را نشان می دهد 8 میلیون شغل در ماه مه به عنوان نرخ بیکاری روش 20%.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن