تولید تئاتر جوانب زمین به هیئت مدیره کسب و کار

تولید تئاتر جادوگران می توانید ایجاد دنیای جدید به روی صحنه است.یک گروه از شهرهای دوقلو تولید مردم با استفاده

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

تولید تئاتر جادوگران می توانید ایجاد دنیای جدید به روی صحنه است.

یک گروه از شهرهای دوقلو تولید مردم با استفاده از مهارت های کسانی که این روزها برای ایجاد جامعه — در محله های ویران شده توسط آتش و شورش پس از مرگ جورج فلوید.

"دانشگاه بازسازی" یک تئاتر مبتنی بر گروه کمک به کسب و کار در سراسر شهرهای دوقلو به هیئت مدیره و حفاظت از اموال. آنها می دانند که راه خود را در اطراف ابزار ساخت و ساز و استفاده از آنها برای مبارزه با تخریب.

"بسیاری از مردم به دنبال راه هایی برای حمایت از جامعه می گوید:" Daisuke Hitachi یک مدیر مستقل و سابق اکلاهما کارمند. "وجود دارد یک درجه بالایی از دانش فنی دروغ آیش."

تئاتر محصولات تعطیل شد, به تعویق افتاد و لغو به دلیل coronavirus در اواسط ماه مارس. افرادی که مشغول به کار در شهرهای دوقلو تئاتر از کار هستند.

بیش از 100 از همان مردمی که ایجاد مجموعه ها و غرفه ها و روشنایی و بسیاری از پشت صحنه سحر و جادو — و می دانم که چگونه به استفاده از یک مته و چه سنگ تراشی بیت به نظر می رسد مانند — داوطلبانه در این پروژه گفت: Hitachi یکی از سازمان دهندگان از دانشگاه بازسازی است.

این گروه در حال اجرا عملیات از مخلوط خون تئاتر در مینیاپولیس' سرو-ریورساید و محله. نیز وجود دارد یک بانک مواد غذایی در تئاتر (1501 S. چهارم سنت).

تاپیک رسمی مصرف و روند درخواست از طریق این گروه در Facebook صفحه Kawatchi گفت. آنها ارائه کمک تنها در "درخواست صریح و روشن" از صاحب ملک اما پیشاهنگی نیز رفتن به ارزیابی نیاز در مناطقی که سخت ضربه او گفت:.

Hitachi آمار و ارقام دانشگاه بازسازی کمک کرده است حدود 200 کسب و کار. اغلب به عنوان آنها در حال کار در یک محل و همسایگان را برای درخواست کمک. و یا ارائه کمک.

مواد آمده اند از شهرهای دوقلو تئاتر خصوصی و گروه های غیر انتفاعی و شرکت های Hitachi گفت. دانشگاه بازسازی نیز تغییر خود را به کمک کردن تخته ها و موانع به عنوان تنش سهولت.

آنها نمی شارژ خود را برای کمک هر چند آنها اغلب ارائه مواد غذایی و پول نقد Hitachi گفت.

شهرهای دوقلو مدیر تولید و مستقل تکنسین مریت رودریگز که او نیز استفاده می شود به کار در اکلاهما کردم چیز نورد پس از او را دیدم یک Facebook درخواست از دوستان تئاتر گفت Ananya تئاتر-رقص در خیابان دانشگاه در خیابان به دنبال چوب پس از اولین شب از تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید.

او شروع به Facebook, گروه, نامگذاری آن دانشگاه بازسازی هر چند که آنها در حال کار در سراسر شهرهای دوقلو. "آن هم از نوع آغاز شده توسط حادثه," او گفت:. اعداد بزرگ شده اند به سرعت با نزدیک به 1000 Facebook پیروان یک هفته بعد.

گروه فرستاده "نجاران فنی مدیران و برق دیدنی, طراحان, طراحان روشنایی, تولید, مدیران, طراحان صدا و بسیاری دیگر با تخته سه لا و خود ابزار و وسایل نقلیه به نمرات عرض و بیشتر" مخلوط خون و مدیر هنری جک Reuler گفت: در یک ایمیل.

تئاتر سازان آشنا با کار در تیم با مردم آنها را نمی دانم زمانی که نصب جدید تولید رودریگز روز دوشنبه گفت:. آنها همچنین معلمان است.

"ما همیشه در حال انجام کاری متفاوت و جدید. آن را همیشه یک پازل" گفت: رودریگز که کار کرده است در شهرهای دوقلو تئاتر از سال 2012.

"بسیاری از آنچه که ما در هنر این است که به مردم ، بسیاری از آنچه ما انجام دهید این است که بلند کردن صدای" رودریگز گفت. "از آن زمان برای انجام کاری. برای ایستادن در همبستگی."

طراح غرفه های Abbee Warmboe و طراح نور تونی Stoeri نیز بخشی از دانشگاه بازسازی' سازماندهی تیم است.

Hitachi گفت که او امیدوار انرژی است که این گروه در حال ایجاد به جلو خواهد برد.

"تئاتر مردم واقعا خوب در سازمان به سرعت برای ایجاد چیزی زیبا" Hitachi گفت. "ما اینجا هستیم تا زمانی که آنها به ما نیاز دارند."

برای تماس با دانشگاه بازسازی

یک فرم برای درخواست کمک است که در این گروه دانشگاه بازسازی Facebook صفحه. کمک های مالی برای کمک به کار خود را نیز می توان مرتب شده اند وجود دارد. و یا ایمیل merritt.j.rodriguez@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب