Buccaneers خود پرده اولین عکس از تام بردی در

تمپا, فلوریدا.—با NFL فقط در حال حاضر بازگشایی آن تیم و امکانات بیشتر خارج از فصل در حال انجام تمرینات عملا به

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

تمپا, فلوریدا.—با NFL فقط در حال حاضر بازگشایی آن تیم و امکانات بیشتر خارج از فصل در حال انجام تمرینات عملا به دلیل COVID-19 Bucs هرگز واقعا قادر به نشان دادن خاموش جدید کارفرمایی تام بردی در این تیم به تازگی طراحی لباس.

زمانی که بردی امضا شده با Bucs در ماه مارس تفاسیر از بردی در حال حاضر رفتگان, دیجیتال, رقمی, لباس, اما کسانی که همه فقط منتقل شده بیش از یک پرستان ،

در واقع اولین نشانه از بردی در مسوار بود که Tamp خلیج تایمز او را یک ماه پیش انجام خود تمرین با هم تیمی های در برکلی دبستان; میپوشید Bucs کلاه و نارنجی کارفرمایی عمل نیوجرسی.

صبر بود و بیش از سه شنبه زمانی که تیم پرده برداری بردی Buc, انتشار اولین عکس از بزرگترین امضای خود را در لباس جدید.

دیدن بردی در واقعی خلیج تمپا یونیفرم کمک واقعیت غرق در کمی عمیق تر برای برخی از طرفداران.

Tom Brady in the Bucs' black game jersey.

برایان Janek یک فصلی کارکنان از بازی روز عملیات ریموند جیمز ورزشگاه می دانستند انتشار خواهد بود "،" NFL حساب توییتر بعد از همه بود retweeting این Bucs در دوشنبه اذیت کردن بردی ساقه عکس را نشان دهد.

"خوب است فقط برای دیدن بردی در عکس عمل طبیعی است و نه مانند عکس های دیجیتال و یا هر چیز دیگری سوار شود" گفت: Janek, 33.

او در توییتر زمانی که این عکس منتشر شد و آن را به نام "شیرین عدالت" پس از گذراندن نزدیک به سه ماه به دنبال بردی در یک پرستان یکنواخت در هر زمان یک Bucs مرتبط با داستان ظهور مربوط به کارفرمایی.

Janek یک سنت پترزبورگ فلوریدا., بومی نمی توانید صبر کنید برای دیدن بردی در این زمینه در Raymond James. زمانی که فصل شروع می شود او قصد دارد به منظور قرمز یا مسوار Brady jersey, بیش از حد.

Tom Brady in the Bucs white game jersey.

A. J. ترد در ضمن فکر بردی "نگاه درست" در قرمز و مسوار اولین.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"شما فکر می کنم به زمانی که دیگر NFL افسانه تغییر تیم در پایان زندگی حرفه ای خود را —برای مثال Emmitt اسمیت با کاردینالز یا رخی سفید با Panthers —و آن را فقط احساس نمی کند حق" گفت: ترد 33.

"اما بردی در Bucs دنده به نظر می رسد مانند یک مسابقه است."

Tom Brady in the Tampa Bay Buccaneers' red game jersey.

مانند Janek واضح است برگزاری در سفارش خود Brady jersey تا زمانی که در هفته 1 تاریخ در Superdome در نیواورلئان نزدیک تر می شود.

این Bucs فن از کلیبرن تگزاس مانده است با احتیاط خوش بینانه در مورد این فصل است. اما اخیر coronavirus تشخیص با حزقیال الیوت در علاوه بر این به دیگر کابوی ها و بازیکنان تگزاسی است ترد "کمی نگران است که سال 2020 فصل ممکن است در معرض خطر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن