جورج فلوید مرگ است تغییر هاکی ... برای بهتر

من نوشت: داستان این هفته که جان توارث و ژاک هایمن احساس منتقل تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس و صدای حمایت

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

من نوشت: داستان این هفته که جان توارث و ژاک هایمن احساس منتقل تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس و صدای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

رفتن آنها به گوش دادن به آموزش خود را بهتر انجام میدهد. این خوب است انسان امیدوار می شود انسان بهتر است.

من یک معامله بزرگ از نفرت ایمیل. (مگر اینکه حبس طرفداران دفعات مشاهده شده است.) اما من این زمان. یکی به طور خاص بود ناسزا-laced, "چوب-به-ورزشی" diatribe از یک خواننده که من تماس بگیرید "باب." (او نمی خواهد در آینده کیسه مراسلات پستی.)

آن را قابل پیش بینی و آن را غم انگیز است.

بیش از حد بسیاری از ما blindspot – آیا عمدا بنابراین یا جاهلانه طوری که آن را می آید افرادی که مثل ما قادر و یا تمایلی به قرار دادن خودمان در کفش خود را و ببینید که جهان و چالش های آن از چشم انداز خود را.

اما من امیدوارم که همه این تغییر در پی مرگ جورج فلوید. و ورزشکاران باید یک نقش را بازی کند. شاید به دلیل وجود دارد هیچ ورزشی به چوب به در لحظه ای که آنها تا به حال شانس خود را در جهان اطراف آنها را. سفید ورزشکاران پشتوانه سیاه ورزشکاران است. نسکار است ممنوعیت مؤتلفه پرچم. که بود که خود به بیماری همه گیر کوروناویروس کارت یکنوع بازی شبیه لوتو? آن را چهار سال بعد اما NFL به نظر می رسد که به khezri جهان.

هاکی ؟ آن را واقعا نمی در رسانه ها توجه آن را سزاوار در ایالات متحده, اما آن را نگه می دارد بزرگ نوسان در کانادا. و به عنوان تا حد زیادی سفید طبقه متوسط حومه, ورزش, این bellwether.

و آن را به نظر می رسد آخرین مدافع از همین گیلاس مدرسه در یخ "میهن پرستی" -- جان Tortorella – حتی آیند.

در سال 2016 – هنگامی که Kaepernick بود و گرفتن زانو در ستاره پرستاره بنر در بازی های فوتبال در اعتراض به نحوه پلیس و جامعه سیاه پوستان – جام جهانی هاکی بود که در تورنتو است. Tortorella بود مربیگری تیم ایالات متحده آمریکا و خواسته شد آنچه که او انجام می دهد اگر هر یک از بازیکنان خود اعتراض در طول سرود.

او به ESPN گفت: "اگر هر یک از بازیکنان من نشستن روی نیمکت برای سرود ملی آنها را به نشستن وجود دارد و بقیه از این بازی است."

Tortorella را نیک باید اشاره کرد این است که یک تکاور ارتش.

امروز ؟ متفاوت لحن. Tortorella درک بهتر آنچه را که معترض است همه چیز در مورد. او گفت: ورزشی این هفته:

"وقتی من برای پرچم و سرود ملی من بازتاب است که تنها در مردان و زنانی که جان خود را در دفاع از کشور ما و قانون اساسی و آزادی همراه با کسانی که در حال خدمت امروز" Tortorella گفت.

"من در طول سال ها آموخته گوش دادن و مشاهده کردن که مردان و زنان را انتخاب کنید که به زانو زدن در این زمان معنی هیچ بی احترامی نسبت به پرچم."

Tortorella طبعا می خواهم به بحث در مورد هر گونه اعتراض با یک بازیکن قبل از آن اتفاق می افتد و در مورد این موضوع با این تیم است.

سوزن در حال حرکت است در اینجا. NHL — با تعداد نسبتا کمی از سیاه و بازیکنان برای شروع (که یک موضوع خاص خود را دارد) — حداقل به احتمال زیاد از شمال امریکا تیم های ورزشی به آغوش سیاه زندگی مهم جنبش است. اما از آن است. بازی بزرگترین ستاره در حال صحبت کردن در برابر نژاد پرستی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اگر بیشتر سفید لیگ می شود آن را -- Tortorella شامل -- پس از آن وجود دارد امیدوارم که برای همه ما است. از جمله باب.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در کیسه مراسلات پستی. کمد لخت, همه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب