گرگور Chisholm: 'ناقص' میریزد تازه نور بر روی Halladay ما نمی دانیم — درد داروهای تاریکی

"آنچه به ذهن می آید وقتی که من می گویند که کلمه کامل است؟"کلمات آویزان در هوا برای یک دوم یا دو به عنوان هویج

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

"آنچه به ذهن می آید وقتی که من می گویند که کلمه کامل است؟"

کلمات آویزان در هوا برای یک دوم یا دو به عنوان هویج Halladay فکر از یک پاسخ. ساده سوال با پاسخ پیچیده. موجود در جایی در کلمات توضیح اینکه چرا روی Halladay زندگی خیلی بیشتر به چالش کشیدن از هر یک از ما قبلا درک.

در تپه Halladay شد و در کمال حرفه ای. اسب بارکش با دوام که حک شده از طریق مخالفت با ترکیب اولیه را در برش و غرق شدن توپ بیسبال با دقت اشاره کردن فرمان. مردی که ساخته شده هر تیم بر این باورند که هر زمان که او بر روی الماس.

کردن زمینه Halladay بود عمیقا ناقص. تمجید — دو Cy جوان, جوایز, هشت all-star ظاهر و 67 کامل بازی — هرگز به اندازه کافی برای دیدار با خود را رفیع استاندارد. Halladay تعریف شده خود را با ورزش او همیشه احساس فشار به زندگی می کنند تا قرارداد خود را و دیدار با هم تیمی های خود انتظارات. شکست بود یک گزینه نیست و همیشه وجود دارد چیزی است که باید انجام شود بهتر است.

"غیر واقعی انتظار" Brandy در نهایت گفت: فقط قبل از تکان دادن سر خود را. "من فکر نمی کنم چنین چیزی وجود دارد به عنوان کامل است."

این سوال مطرح شده توسط ESPN جان بار به عنوان بخشی از "ناقص — از روی Halladay داستان" که پخش جمعه شب در TSN. ساعت-مستند یک دلخراش نگاه Halladay در این مسیر از دوران کودکی به لیگ های بزرگ, عشق خود را از پرواز و فلج کننده اعتیاد به قرص تجویزی است که در نهایت ممکن است نقش خود را در مرگ.

Barr که متولد لندن, Ont. و صرف بسیاری از سال های شکل گیری زندگی در تورنتو مشغول به کار در این پروژه برای بیش از هشت ماه است. توضیحات پیشگام انتاریو متولد تولید مایک فارل شامل مصاحبه با هم تیمی های سابق و دوستان و اعضای خانواده است اما بخش هایی که ایستاده بیشتر آنهایی که شامل هویج Halladay را از تقریبا 20 سال قبل از درگذشت او در سقوط هواپیما در نوامبر. 7, 2017.

هویج به تازگی در شرکت ماهرانه تحقیق کتاب "Doc: زندگی روی Halladay" توسط فیلادلفیا-منطقه تاد خبرنگار Zolecki. E:60 بخش, اما, علائم اولین بار تمدید مصاحبه تلویزیونی پس از او گذشت. با هویج به عنوان برجسته صدا از ویژگی های است که رولرکوسترهای احساسی که مشکل به سازمان دیده بان در زمان فراهم می کند اما لازم است چشم انداز در یکی از Blue Jays' تمام وقت نوابغ.

جزئیات برنامه چگونه Halladay شد یک معتاد در طی چند سال. آن آغاز شده و با قرص های خواب آور برای مقابله با اضطراب و تبدیل به چیزی بسیار تیره تر زمانی که صدمات آغاز شده popping تا در اواخر کار خود را.

هویج توضیح داد که چگونه در حالی که تبادل برای فیلیز در طول بازی 5 از سال 2011 NL بخش سری vs. St. Louis Halladay احساس موسیقی پاپ در پشت خود را. درد آنقدر شدید است که پس از عطسه بعد از آن شب Halladay به زمین افتاد و توانستم برای 10 تا 15 دقیقه. ناراحتی انجام شده به بهار و متعاقب آن تغییرات به مکانیک منجر به آسیب دیدگی شانه. با $20 میلیون حقوق و دستمزد نشسته بود یک گزینه نیست. به عنوان بدن او شروع به سقوط از هم جدا Halladay تبدیل به تجویز قرص برای مقابله با درد است.

از طریق Barr گزارش ESPN, کشف Halladay نمی دریافت دارو را از فیلیز کارکنان پزشکی, اما به جای پرداخت پول نقد به یک پزشک در فلوریدا. او با اشاره به این پزشک توسط یکی از هم تیمی های خود آنها ESPN کاهش یافته است به نام در این قطعه است. هویج نمی پیدا کردن در مورد آن تا بعدا.

"او در ادامه به صدمه زدن به خود و بیشتر به او صدمه دیده خود را بیشتر وابسته به او خواهد بود دارو" Brandy گفت. "او شکستن خود را به عقب. او در واقع منقبض سه اینچ از فشرده سازی در ستون فقرات خود را. که دیوانه است."

شدید ناراحتی ادامه داد: در طول سال 2013 و دانستن آنچه ما می دانیم در حال حاضر در مورد Halladay اعتیاد, مصاحبه, از آن فصل نهایی تقریبا غیر قابل تحمل نشستن را از طریق. در کلیپ های خود را به طور ناگهانی و بی ثمر در صورت نگاه خالی تقریبا بی روح. به طرفداران و رسانه ها به نظر می رسید مانند او نا امید صدمات. کسانی که به او نزدیک می دانستم که مشکلات رفت و بسیار عمیق تر.

"چیزی درست نیست با او" سابق فیلیز هم تیمی Kyle Kendrick گفت: در این قطعه است. "تنها راه او رفتار می کنند. شما فقط می تواند چیزی اشتباه بود. قفل خود من درست در کنار او. شما می خواهم سعی کنید به صحبت کردن با او و شما احساس می کنید مانند او وجود ندارد."

از آنجا ESPN داستان دیگر طول می کشد به نوبه خود تیره. Barr با هویج راهنما توضیح می دهد که چگونه Halladay بررسی خود را به ناتوانی در 2013. او سه هفته قبل از کسی که او را به رسمیت شناخته مخفیانه یک تلفن همراه به امکانات. Halladay شد تا پارانوئید در مورد خواست توسط رسانه ها که او بلافاصله بیرون کشیده و به خانه رفت قبل از اینکه برنامه خود را اجرا کرده بود ، Halladay غرور بیش از حد بزرگ بود. او نمی تواند مقابله با خجالت یا شرم و اعتیاد ادامه داد.

Halladay بعدها مبتلا به اختلال کمبود توجه و اضطراب و افسردگی. به استفاده از مواد مخدر ادامه داد: در طول پس از بازی روز, چرا که در آن او نمی دانست که چگونه به تابع بدون قرص. یک سم شناسی گزارش داد که در روز Halladay را سقوط هواپیما به خلیج مکزیک او در خواب به کمک یک داروی ضد افسردگی یک شل کننده عضلانی آمفتامین و یک نسخه مخدر در سیستم خود را.

هویج نمی خواهید مردم را به یاد داشته باشید شوهرش به عنوان یک معتاد, اما او باز شده در مورد خانواده اش غم انگیز سفر بیش از سال گذشته است چرا که او امیدوار است آن را در خدمت برای کمک به دیگران در نیاز. Halladay مشاهده شد که تقریبا شکست ناپذیر است. تلاش برای زندگی کردن که به خارج فشار و فشار او را بر خود منجر به برخی از تصمیم گیری های ضعیف هر دو بر روی زمین و در هوا.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من می خواهم به مطمئن شوید که مردم درک کنند که او فقط یک مرد" Brandy گفت. "کامل ؟ من از آنها بدم میاید که کلمه کامل است. من فقط می خواهم او را به روی. Roy خیلی مرد خوبی است ،

"من امیدوارم که کسی می شنود داستان ما و می گوید:" من قصد دارم به درخواست برای کمک.' اگر یک نفر خواست برای کمک به, که ترسیده بود به قبل از ما یک چیز خوب است."

"ناقص" هوا جمعه در 7 p. m. ET در TSN1, 3 و 4. آن را باید برای هر فن جیز آبی.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن