کایل لوری شگفتی, دکتر, مبارزه با COVID-19 در خطوط مقدم با روز مادر تماس تصویری

انتاریو به دنیا آمد دکتر لسلی Bottrell یک رپتورز superfan که با این نسخهها کار در یک بیمارستان در نیویورک است

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

انتاریو به دنیا آمد دکتر لسلی Bottrell یک رپتورز superfan که با این نسخهها کار در یک بیمارستان در نیویورک است که قادر به صرف روز مادر با فرزندان خود در این سال است.

به جای نگه داشتن بچه ها خود را در کوچک خود, نیویورک, آپارتمان, او آنها را فرستاده بازگشت به خانه دوران کودکی خود را در St. Thomas, Ontario, به عنوان او در ادامه به دنده تا برای مبارزه با COVID-19 در سنت جوزف مرکز پزشکی در یانکرز فقط در شمال منهتن.

"روز شهردار DeBlasio اعلام کردند که بسته شدن مدارس ما دشوار ساخته تصمیم به قرار دادن کودکان و نوجوانان به کانادا دانستن که من مشغول به کار در سراسر ساعت," او گفت: در مصاحبه با ESPN خبرنگار تام Rinaldi.

با وجود اینکه از هم جدا Botrell استقبال شد با قلبی پیام با زادگاه او. یک تعجب تبریک از مورد علاقه خود بازیکن NBA کایل لوری بیش از تماس تصویری در روز یکشنبه.

"Oh my god" Botrell گفت: به عنوان او را دیدم لوری pop-up در تماس تصویری. "این باور نکردنی است."

لوری گفت که او "افتخار" به در تماس با Bottrell. "شما واقعا در خط مقدم و از آن غرور و شادی من از بودن در این تماس با شما آن را درست مثل قلب من است که مسابقه در حال حاضر."

"من فقط می خواستم به شما آرزو یک روز مادر مبارک و با تشکر از شما برای بودن شگفت آور," او اضافه شده است.

در کانادا اولین NBA عنوان Botrell گفت: "واقعا فوق العاده بود ما مورد نیاز است که در کانادا است. پیروزی ما شده اند کمی و چند دور بین برای آخرین در حالی که کمی پس از آن سرگرم کننده است."

با بچه های خود را بیش از 880 متر دور او می گوید: او نتواند "آغوش و بوسه" ترین — اما افزود که او با تمرکز بر کار است.

"شما واقعا نمی تواند نشستن و فکر می کنم در مورد آن چیزهایی که شما را دیده ام که بیماران و آنچه که آنها در حال رفتن را از طریق."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب