دانشجو می خواستم در 2 کانکتیکات slayings اسیر

HARTFORD, Conn. — یک دانش آموز کالج در پی توسط پلیس به عنوان مظنون در یک جرم ولگردی و قانونی شکنی از جمله دو s

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

HARTFORD, Conn. — یک دانش آموز کالج در پی توسط پلیس به عنوان مظنون در یک جرم ولگردی و قانونی شکنی از جمله دو slayings در کانکتیکات دستگیر شده در مریلند پلیس گفت: شب چهارشنبه.

پیتر مانفردونیا, 23 شده بود موضوع از شش روز جستجو مربوط به چندین سازمان پلیس و اف بی آی است.

او در بر داشت در منطقه از یک توقف کامیون در هیگرزتاون مریلند. او مجروح نیست و هیچ افسران صدمه دیده در طول بازداشت, کانکتیکات, دولت, پلیس گفت:.

"مظنون را عدالت و این را بسته. این چیزی است که مهم است که برای خانواده های قربانیان گفت:" سپاهی کلاس اول کریستین Jeltema سخنگوی Connecticut State Police.

مانفردونیا بود می خواستم در کارد بزرگ و سنگین کشتار 62 ساله تد DeMers و زخمی شدن یک مرد دیگر در Willington, کانکتیکات, در روز جمعه. Cyndi DeMers که قربانی شده گفت: مانفردونیا بود به دنبال یک زن آشنایی هنگامی که او آمد راه رفتن بر روی جاده در مقابل خانه خود را با پوشیدن یک کلاه ایمنی موتور سیکلت و شوهرش به او پیشنهاد سوار شدن به موتور سیکلت خود را.

دانشگاه کانکتیکات ارشد نیز رفت و به مرد دیگری در خانه او برگزار شد گروگان خود را به سرقت برده اسلحه و کامیون و سوار حدود 70 مایل (110 کیلومتر) جنوب غربی به دربی, کانکتیکات, دولت, پلیس گفت:.

در دربی پلیس مانفردونیا دبیرستان, دوست, دوست نیکلاس Eisele, 23, شات به مرگ در خانه اش در روز یکشنبه. مقامات بر این باورند مانفردونیا سپس مجبور Eisele را به ماشین او و فرار دولت است. دوست دختر پیدا شد صحیح و سالم با ماشین خود در یک استراحت توقف در نزدیکی نزدیکی کلمبیا, New Jersey.

یک تفنگ که پلیس معتقدند که استفاده شد در قتل Eisele بازیافت شد در نزدیکی جایی که مانفردونیا گرفته شده بود را بازداشت Jeltema گفت.

مقامات ارائه نشده ممکن است انگیزه برای جنایات.

محققان ردیابی مانفردونیا به پنسیلوانیا که در آن پلیس گفت: او در زمان بارگذاری به خارج در ایست سترودسبورگ نه چندان دور از نیوجرسی مرز. پلیس کشف از طریق مصاحبه با راننده و از تصاویر و فیلم های که مانفردونیا راه می رفت پشت فروشگاه و بر روی راه آهن, مقامات گفت.

یک مرد اتصالات توضیحات خود را خال خال شد سه شنبه شب در نزدیکی اسکرانتون پنسیلوانیا باعث جستجوی دیگری وجود دارد. و پلیس بعد مشکوک مانفردونیا در هیگرزتاون مریلند منطقه که در آن سوار-نقطه خدمات کاهش یافته است کسی مطابق توضیحات خود را در روز شنبه.

یک وکیل مظنون خانواده مایکل Dolan گفت: آنها برطرف جستجو مسالمت آمیز به پایان رسید.

دولان گفت مانفردونیا یک نوتون بومی بود افتخارات مهندسی دانش آموز در UConn که تا به حال سابقه افسردگی و اضطراب اما تا به حال نشان داده نشده است نشانه هایی از خشونت است.

"این آمد و به عنوان یک شگفتی در کل به همه بر اساس پیتر گذشته" او گفت:. "او شده است یک نوع دل کسی که هیچ سابقه ای از خشونت و یا هر گونه مشکل با قانون است."

کانکتیکات رژیم صهیونیستی. ند لمانت ارائه شده با تشکر از سازمان های پلیس از جمله کسانی که در کشورهای دیگر که درگیر در جستجو.

"ما سپاسگزار از خود رویکرد واحد و یکپارچه به این وضعیت نگران کننده," لمانت گفت در توییتر.

____

آسوشیتد پرس نویسنده Dave Collins کمک به این گزارش. این داستان درست شده است نشان می دهد که Eisele را دوست داشت در کلمبیا, New Jersey, نه پاترسون, New Jersey.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب