اودیسه سیمز' بازگشت به سیاهگوش است 'قریب الوقوع'

Lynx وارد سهشنبه شب بازی در برابر سیاتل در 1-0 با یکی از بهترین بازیکنان از فصل گذشته مجموعه ای به بازگشت به ز

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

Lynx وارد سهشنبه شب بازی در برابر سیاتل در 1-0 با یکی از بهترین بازیکنان از فصل گذشته مجموعه ای به بازگشت به زودی.

خوب "به زودی" ممکن است کمی خوش بینانه است. اما اودیسه سیمز خواهد شد در نهایت بازگشت به عمل است. سیمز رهبری این تیم به ثمر رساند (14.5) و کمک (5.4) در فصل گذشته در مسیر تبدیل شدن به یک ستاره و نام تمام تیم دوم-WNBA.

سیمز هنوز به عضویت این تیم در Brandenton, Fla., در این فصل پس از تولد در بهار. که می تواند در آینده نزدیک تغییر.

"آن را قریب الوقوع, اجازه دهید فقط می گویند که" سیاهگوش مربی و مدیر کل Cheryl Reeve گفت: پس از این تیم فصل باز برنده بیش از کانکتیکات در روز یکشنبه. "ما از صحبت با اودیسه در مورد تاریخ خروج و وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما باید انجام دهید برای لیگ در نظر پزشکی پروتکل را به مطمئن شوید که ما به بررسی آن جعبه و سپس او را یک هفته قرنطینه. بنابراین در بهترین حالت شما دنبال آن هستید در چند هفته."

سیمز کمک خواهد کرد آدرس شاید مینه سوتا مبرم ترین نیاز در شروع این فصل: backcourt عمق. هر چند که نگرانی نمی حساب برای تازه کار و نگهبان کریستال Dangerfield کمک مانند او در جرقه سیاهگوش به پیروزی یکشنبه. هنوز سیمز ارائه خواهد شد اواسط فصل تقویت هر زمان که او می رسد در فلوریدا.

"بدیهی است که ما خوشحال خواهید بود به او هنگامی که او می پیوندد ما" Reeve گفت.

انتخاب بالا آماده نیست

ده بازیکن دیدم عمل در Reeve چرخش در طول چهار فصل-باز کردن بازی. شامل نمی شود در این گروه: rookie به جلو Mikiah هربرت هاریجان می.

شماره 6 به طور کلی انتخاب کنید از این سال WNBA پیش نویس را نمی بینم طبقه در بازکن و این نیست که هر چیزی برای انجام با سلامت.

"من فقط فکر نمی کنم Kiki آماده بود از آنچه که ما در عمل به" Reeve گفت. "به ویژه هنگامی که شما دنبال آن هستید در زمانی که ما نوع رو به عقب در آن حلق آویز در اطراف."

Reeve قطعا نیست در برابر بازی rookies در اوایل فصل به عنوان نشان داده شده توسط 21 دقیقه Dangerfield این تیم را در دور دوم انتخاب شده یکشنبه. Napheesa ذغال سنگ led لیگ در دقیقه بازی در سال گذشته به عنوان یک تازه کار.

اما Reeve به مدت طولانی اشاره کرد که نمی تواند به صورت رو به جلو از کارولینای جنوبی در این فصل است. Lynx برداشت هربرت هاریجان می برای آنچه که او می تواند انجام این کار در دراز مدت به عنوان مخالف به هر لحظه تولید او ممکن است قادر به ارائه.

"ما نه تنها هنوز وجود دارد," Reeve گفت.

ساعت بدن سردرگمی?

Lynx بازی فصل خود را بازکن در ظهر شرقی در روز یکشنبه. بازی 2 فصل بازی فقط دو روز بعد برجسته 10 p. m. به وقت محلی در نوک. چگونه ساعت بدن را تنظیم کنید ؟

"از من بپرسید این سوال پس از بازی و من به شما اجازه شما می دانید" سیلویا Fowles شوخی.

ستاره مرکز برنامه قطعا متفاوت بود. به طور معمول در حدود 2 بعد از ظهر شرقی او طول می کشد یک چرت زدن. روز یکشنبه او در حال بازی در یک بازی است. روز سه شنبه او فقط تکمیل تیم shootaround.

"من فکر می کنم من یک چرت درست قبل از ما در اتوبوس" Fowles گفت: از برنامه های روز سه شنبه. "و امیدوارم که وزن خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب