MLS می گوید شش FC Dallas بازیکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19

لیگ برتر فوتبال می گوید شش FC Dallas بازیکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19.دو نفر از بازیکنان آزمایش مثبت به

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

لیگ برتر فوتبال می گوید شش FC Dallas بازیکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19.

دو نفر از بازیکنان آزمایش مثبت به محض ورود شنبه در لیگ میزبان هتل در فلوریدا برای MLS برگشت مسابقات است. چهار دیگر آزمایش مثبت در دو روز گذشته.

تمام شش مورد بررسی قرار گرفتند نقل مکان کرد و به انزوای منطقه از هتل که در آن آنها همچنان به دریافت "کنترل از راه دور مراقبت از یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی," لیگ گفت:

بقیه FC Dallas, هیئت, زیر MLS بهداشت و پروتکل های ایمنی هستند quarantining در اتاق های هتل ها در انتظار نتایج اضافی COVID-19 تست.

دالاس است که با توجه به باز کردن آن مسابقات در برابر ونکوور وایت کپس در تاریخ 9 ژوئیه در دیزنی جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در منطقه اورلاندو.

لیگ می گوید هیچ دیگر اعضای MLS هیئت در هتل میزبان باید آزمایش مثبت و هیچ باشگاه دیگری شده است در تماس با FC Dallas حزب پس از آن وارد در فلوریدا.

لیگ شامل پروتکل های غربالگری به طور منظم تست, اجتماعی, فاصله, person, تجهیزات حفاظتی و اجباری قرنطینه برای همه افراد به محض ورود در هتل تا زمانی که آنها یک تست منفی.

آن را می گوید تا کنون 392 نفر آزمایش شده است با شش مثبت.

مونترال تاثیر و تورنتو FC هنوز وارد در فلوریدا برای مسابقات اجرا می شود که از 8 ژوئیه-اوت. 11. Whitecaps بودند و زنجان به پرواز جمعه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن