گرگ McCluskey: COVID-19 ترک اکثر مدارس خصوصی در مالی ناامیدی

بالتیمور — در سراسر کشور مدارس خصوصی در وجودی مشکل با تشکر COVID-19. طولانی مالی مبارزه به عنوان آنها را مجبور

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

بالتیمور — در سراسر کشور مدارس خصوصی در وجودی مشکل با تشکر COVID-19. طولانی مالی مبارزه به عنوان آنها را مجبور به رقابت در برابر رایگان مدارس دولتی برخی از آنها در حال حاضر به طور دائم closedd. ما در معرض خطر از دست دادن چیزی با ارزش: تنها موسسات قادر به ارائه چیزی به طور قابل توجهی متفاوت از کنترل دولت K-12 مدرسه. اگر درست انجام شود, کمک دولت را تهدید به مسائل بدتر.

مدارس خصوصی هستند و نه به طور معمول غنی است. در حالی که "مدرسه خصوصی" ممکن است التماس کردن تصاویر از شیک موسسات مانند اندوور در ماساچوست یا سیدول, دوستان, در واشنگتن, دی سی, اکثر مدارس خصوصی هستند میزان متوسطی قیمت با هیچ اوقاف. برای برخی از دیدگاه های مدارس صرف بیش از $15,000 هر دانش آموز در حالی که متوسط مدرسه کاتولیک اتهامات تنها در حدود $8,000 و دیگر مدارس مذهبی در اطراف $10,000.

شهریه در مدارس مذهبی به طور معمول پوشش فقط 50 درصد به 70 درصد از میانگین هزینه های تحصیلی. مدارس اغلب تا تفاوت با جمع آوری اعانه و محله یارانه ها. اما در این سال بهار جمع آوری اعانه لغو شد یا محدود توسط قانون به عنوان شد در شخص عبادت خدمات که در آن کمک های مالی جمع آوری می شوند. و با درد و رنج خانواده های خود COVID-19 ضرر و زیان مالی بسیاری از مدارس خصوصی نمی تواند افزایش شهریه.

در سراسر کشور در حداقل 107 مدارس خصوصی اعلام کرده اند که آنها را بسته درهای خود را به طور دائم حداقل در بخشی به دلیل بحران از زمان نوشتن این مقاله با توجه به داده ها از موسسه Cato مرکز آموزشی آزادی است. تقریبا 16,000 با حضور دانش آموزان آن مدارس است. در میان این دو بسته در بالتیمور توسط موسسه نوتردام که شمارش مجلس نمایندگان ایالات متحده سخنران نانسی پلوسی و سابق ایالت مریلند Barbara Mikulski به عنوان آلوم.

مدارس بسته شدن تمایل به کاهش هزینه و نامتناسب انتخاب از خانواده های آمریکایی است. متوسط شهریه برای بسته شدن مدارس در سراسر کشور است که تنها در حدود 7000 دلار و آفریقایی بچه ها را تا بیش از 15 درصد از کل ثبت نام. آمریکایی های آفریقایی تبار هستند و تنها حدود 13 درصد از کل جمعیت ایالات متحده.

در مریلند پنج بسته شدن مدارس باید نهادهای دانشجویی که 47 درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار و در حالی که خود را به طور متوسط شهریه -- در مورد $14,500 — در سمت های بالاتر آنها همچنین ارائه کمک های مالی با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها از موسسه Cato مرکز آموزشی آزادی است.

هر فدرال امداد نباید تبعیض مدارس خصوصی که در حال حاضر در یک نقطه ضعف بودجه در مقایسه با مدارس دولتی. در حالی که چک حفاظت از برنامه های متناسب با این لایحه ساخت مدارس خصوصی به عنوان واجد شرایط به عنوان دیگر برای انتفاعی یا غیر انتفاعی, سازمان, COVID-19 آموزش و پرورش کمک شده است به طور کامل در دسترس به مدارس خصوصی.

واشنگتن فرستاده است $30.75 میلیارد به دولت برای آموزش و پرورش با پول تقسیم می شود بین K-12 و آموزش عالی و از جمله حدود 3 میلیارد دلار در اختیار استانداران است. تقریبا تمام مدارس ابتدایی و متوسطه امداد اورژانس صندوق در حال رفتن به مدارس دولتی است که قرار است برای به اشتراک گذاشتن پول در قالب خدمات و مواد. وزارت آموزش ایالات متحده صادر کرده است قوانین است که چنین چیزهایی می تواند توزیع متناسب به تعداد ثبت نام شده است اما تا به مدارس. و مدارس خصوصی نیاز به پول آنها کنترل نمی trickle-down کمک.

به عنوان دولت فدرال بحث دیگری بسته امداد و اگر آن را نشانی از آن را باید ساده: اختصاص مبلغ معینی به ازای هر دانش آموز و اجازه دهید آن را دنبال بچه ها. که به نظر می رسد آنچه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نظر: اختصاص 10 درصد از K-12 تسکین کمک های مالی — نسبت به همه دانش آموزانی که در مدارس خصوصی — خصوصی برای مدرسه کمک هزینه تحصیلی است.

برای نجات این مهم مدارس در دراز مدت ایالتی و محلی مالیات دهندگان بودجه نباید دیگر فرستاده شده به طور مستقیم به مدارس دولتی است. آن را باید دنبال بچه ها بر اساس آنچه پدر و مادر خود را که می دانم که آنها بهترین را انتخاب کنید.

مدارس خصوصی دچار مشکل هستند و ما باید به آنچه که همواره راست: اجازه دهید خانواده تصمیم می گیرید که چگونه فرزندان خود را تحصیل کرده هستند.

پاتریک گرگ (pwolf@uark.edu) یک استاد برجسته در دانشگاه آرکانزاس و نیل McCluskey (nmccluskey@cato.org) هدایت موسسه کاتو مرکز آموزشی آزادی است. آنها نوشت: این قطعه برای بالتیمور خورشید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب