این کرم کاستارد فنجان شیرین, نور, دسر مناسب برای فصل بهار - Mon, 11 May 2020 PST

این دستور من خدمت هستند به خصوص غنی از مواد مغذی و سالم – یا حداقل بهتر-برای-شما نسخه ای از آنچه شما ممکن است

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

این دستور من خدمت هستند به خصوص غنی از مواد مغذی و سالم – یا حداقل بهتر-برای-شما نسخه ای از آنچه شما ممکن است ولع مصرف. اما تغذیه بیش از مجموعه ای از ویتامین ها و مواد معدنی است. به همان اندازه مهم است اعتقاد من این است که احساسی خوب بودن مواد غذایی را فراهم می کند و این چیزی است که من مجبور به ایجاد این دستور غذا.

این لذت بخش کاستارد فنجان بررسی جعبه در عددی و تمام مواد غذایی معیارهای یک دسر سالم, اما آنها همچنین حمل و نقل از من به دوران کودکی من به راحتی از مادر بزرگ من را به آشپزخانه که در آن من می تواند قابل اعتماد پیدا کردن آنها را در فنجان های شیشه ای و در یخچال هر زمان که من جستجو برای درمان.

آنها یک لذت ساده ساخته شده با مواد اولیه. (چیزی است که تسکین دهنده در مورد که در خود و برای خود.) برای ساختن آنها شما به تدریج ماهوت پاک کن زدن شیر گرم را در یک کاسه تخم مرغ با طعم وانیل و عسل. مادر بزرگ من استفاده می شود, شکر سفید, اما من ترجیح می دهم به رفتن بیشتر سالم تصفیه شده مسیر. علاوه بر این از آنجا که عسل قهوه ای سریع تر از قند آن در نهایت به یک پودینگ جلال طلایی بالا.

این مخلوط ریخته و به ramekins هستند که پس از واقع به یک حوله به صف ظرف پخت بنابراین ramekins نمی حرکت در اطراف. پخت غذا است و سپس با آب گرم و سپس در فر قرار داده تا کاستارد فقط تنظیم شده است. حمام آب (بن ماری) که تضمین می کند حتی نسیم تا حدی پخت و پز آسان است, بنابراین اجازه ندهید که آن ترساندن شما اگر تابحال آن را قبل از.

کرم کاستارد فنجان خوشمزه و ساده و در خدمت آنها می تواند در مدت کوتاهی پس از پخت و پز در حالی که هنوز کمی گرم و یا سرد. هر چند ستارگان خود به خود آنها حتی بهتر صدر با معطر کمپوت اینجا. آن را ساده و لذت بیش از حد: فقط زغال اخته تازه یا یخ زده پختند با کمی عسل و کمی هل تا ترکیدن.

هل به ارمغان می آورد یک سفر بی پروا رایحه ای میوه ای به کمپوت اما اگر شما لازم نیست که آن را دارچین زمین کار خواهد کرد بیش از حد. در نتیجه کاملا بخش, وطنی, دسر است که من امیدوارم که به ارمغان می آورد شما حداقل برخی از دلتنگ راحتی آن را به من می دهد.

عسل بریزید فنجان زغال اخته کمپوت

برای کاستارد

2 فنجان شیر کامل

2 تخم مرغ بزرگ

1 زرده تخم مرغ بزرگ

1/4 فنجان عسل

1 قاشق چای خوری عصاره وانیل

1 کمی نمک حلال

برای کمپوت

1 فنجان زغال اخته تازه یا یخ زده

2 قاشق غذا خوری عسل

1/8 قاشق چای خوری زمین هل

را کاستارد: موقعیت پخت رک در وسط فر قبلا گرم به 325 درجه است. در ضمن آوردن یک کتری آب جوش روی اجاق گاز و قرار دادن یک حوله آشپزخانه تمیز در پایین 9-توسط-13-inch ظرف پخت.

در یک ماهی تابه کوچک روی حرارت متوسط گرم شیر تا زمانی که بسیار گرم و نه جوش. در یک کاسه متوسط, ماهوت پاک کن زدن تخم مرغ و زرده تخم مرغ و عسل و وانیل و نمک.

دور از هر گونه پوست در بالای شیر داغ. ماهوت پاک کن زدن در مورد 1/4 فنجان شیر را به مخلوط تخم مرغ را به خلق و خوی تخم مرغ و سپس به تدریج به ماهوت پاک کن زدن در بقیه شیر است. پور مخلوط را در شش (6 اونس) ovenproof کاستارد فنجان یا ramekins. محل ramekins به ظرف پخت در بالای حوله.

موقعیت این فنجان طوری که آنها را لمس یکدیگر یا طرف پان. محل پخت غذا بر روی یک قفسه در وسط فر (مانع از آن ramekins از حرکت در اطراف) و پور آب داغ را به حرکت در اطراف فنجان پس از آن می آید یک کمی بیشتر از نیمه راه تا طرف فنجان.

پخت به مدت 50 تا 60 دقیقه یا تا زمانی که custards تنظیم شده و تاپس طلایی اما کاستارد هنوز تا کمی در این مرکز در زمانی که شما به آرامی تکان تابه. حذف کاستارد فنجان از آب حمام و اجازه دهید آنها را سرد به مدت 30 دقیقه قبل از سرو.

ایجاد کمپوت: در یک ماهی تابه کوچک روی حرارت متوسط ترکیب زغال اخته و عسل و هل و آشپزی, تکان دهنده اغلب تا توت شروع به پشت سر هم حدود 6 دقیقه است. از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید تا خنک شود. این کمپوت را ضخیم که آن را سرد می شود.

خدمت کمپوت کمی گرم و یا خنک تا زمانی که یک هفته در یک ظرف مهر و موم شده.

خدمت کمی گرم بریزید صدر با گرم زغال اخته کمپوت یا سرما هر دو پودینگ و کمپوت و در خدمت هر دو سرد است.

عملکرد: 6 نفر

ذخیره سازی یادداشت ها: کاستارد و کمپوت می توان در یخچال, محکم, تحت پوشش, تا زمانی که چهار روز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن