Evers سفارشات Juneteenth پرچم پرواز بیش از ویسکانسین کنگره

MADISON, Wis. — این Juneteenth پرچم جشن روز که یادآور پایان برده داری در آمریکا پرواز خواهد کرد بیش از ویسکانس

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

MADISON, Wis. — این Juneteenth پرچم جشن روز که یادآور پایان برده داری در آمریکا پرواز خواهد کرد بیش از ویسکانسین کنگره برای اولین بار در دولت تاریخ رژیم صهیونیستی است. تونی Evers چهارشنبه اعلام کرد.

این Juneteenth پرچم را به پرواز بیش از کاپیتول شرق بال در جمعه جایگزینی رنگین کمان, گی, pride flag برای یک روز. که پرچم است تا همه ماه پرواز کرد و برای اولین بار در ویسکانسین تاریخچه سال گذشته است. پرچم آمریکا و ویسکانسین پرچم دولت ادامه خواهد داد پرواز در همان میله پرچم در بالای Juneteenth پرچم. صدای انفجار میا پرچم ادامه خواهد داشت پرواز متفاوت میله پرچم آن را به عنوان هر روز Evers' گفت.

Juneteenth که همچنین به نام روز رهایی و آزادی روز جشن گرفته است در ژوئن 19. ویسکانسین یکی از 47 ایالت و واشنگتن دی سی که تشخیص Juneteenth. اگر چه آن را یک جشن دولت تنها در تگزاس وجود دارد یک جنبش ملی را بیشتر به رسمیت شناختن به روز از جمله ساخت آن را به یک تعطیلات در بیشتر کشورها و در سراسر کشور.

Juneteenth بزرگداشت 19 ژوئن 1865 زمانی که اخبار در نهایت به آمریکایی های آفریقایی تبار در تگزاس که رئیس جمهور آبراهام لینکلن صادر کرده است رهایی اعلامیه آزادی بردگان زندگی در Confederate states دو سال پیش از آن. زمانی که اتحادیه سربازان وارد در گلوستون به خبری که برده داری شده بود لغو بردگان سابق را جشن گرفتند.

پرچم ایجاد شد و در سال 1997 توسط بن Haith بنیانگذار ملی Juneteenth جشن پایه و اساس است. بعدها تجدید نظر شده در سال 2000 و 2007. قرمز و سفید و آبی طراحی با یک ستاره در وسط است که به منظور نشان دادن تاریخ و آزادی آمریکا برده و اعلام کرد که آنها همراه با فرزندان خود هستند همه آمریکایی ها با توجه به وب سایت بنیاد.

پرچم یک "نمادین یادآوری از بی عدالتی از ما گذشته ما در زمان حاضر و امید برای آینده ما" Evers " منظور فراخوانی برای این پرواز گفت.

"به عنوان یک دولت است که می بیند برخی از مهمترین نتایج متفاوت برای Wisconsinites آن است که به عنوان مهم به عنوان تا به حال که ما می دانیم و تأمل در تاریخ ما, جشن, سیاه تابآوری و حرکت رو به جلو در همبستگی و قدرت به سمت نژادی تر عادلانه و جامعه فقط" Evers در بیانیه ای گفت.

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. ماندلا Barnes, ویسکانسین, اولین بار, سیاه, معاون فرماندار گفت: Juneteenth خاص قابل توجهی در این سال در وسط یک جنبش برای عدالت نژادی. جورج فلوید مرگ در ماه گذشته پس از یک مینیاپولیس افسر فشرده زانو خود را به Floyd گردن موجب تظاهرات در سراسر این کشور از جمله در مدیسون در داخل و اطراف ساختمان مجلس ایالت.

همچنین پنج شنبه, 29 دموکرات ها در ویسکانسین مجلس خواسته Evers به تماس های خاص قانونی جلسه شروع جمعه به تصویب تغییرات در سیستم عدالت کیفری از جمله به پلیس در استفاده از زور در سیاست. قانونی, سیاه, انجمن, اولین, ساخته شده به درخواست هفته گذشته است.

Evers بلافاصله پاسخ به درخواست جمهوری قانونی رهبران که همچنین می توانید با تماس با یک جلسه ویژه نیز بلافاصله پاسخ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب