چارلی والترز: دوقلو-پرستاران مشارکت مذاکرات بی سر و صدا در حال انجام

نه دوقلوها مینه سوتا و نه سنت پل Saints بحث های زیادی در مورد آن علنا اما بحث در مورد پرستاران همکاری با دوقلو

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

نه دوقلوها مینه سوتا و نه سنت پل Saints بحث های زیادی در مورد آن علنا اما بحث در مورد پرستاران همکاری با دوقلوها شده اند ادامه دارد.
پرستاران در حال حاضر به راحتی مسکن دوقلوها' 29-بازیکن تاکسی فهرستی از سراسر شهر را تبدیل به یک سه گانه-A وابسته اگر وجود دارد یک همکاری است.
ارزش تخمینی از پرستاران حق رای دادن است $25 میلیون.

از لحاظ جغرافیایی دو-یک دوقلو-Saints وابستگی کار نمی کند چرا که نزدیکترین کلاس AA لیگ هستند تگزاس لیگ و جنوب لیگ. به عنوان برای کلاس دوقلوها مجموعه, در Cedar Rapids, Iowa.

دوقلوها' قرارداد با روچستر منقضی می شود این سال است. دوقلوها و روچستر لذت یک رابطه طولانی اما آغاز سال آینده لیگ اصلی بیس بال می خواهد وابستگی به یک تراز از لحاظ جغرافیایی. که احتمالا ترک روچستر همکاری با یکی از چندین شرقی لیگ برتر سازمان.

یک چالش برای یک دوقلو-Saints سه گانه یک تیم در St. Paul خواهد بود برای دستیابی به حق رای دادن. توله شیکاگو سه گانه یک عملیات در Des Moines, آیووا, در سواحل اقیانوس آرام در لیگ.

دوقلوها مدیر Rocco Baldelli روز جمعه گفت که مقدسین CHS زمینه کاری خوبی برای باشگاه خود را در تاکسی فهرست.
"این واقعا خوب راه اندازی بیش از وجود دارد برای ما برای بسیاری از دلایل مختلف: یکی از پرستاران سازمان ballpark خود, آن را بسیار حرفه ای عمل. آنها به مراقبت از ما و بوده است بسیار روشنفکر برای چیزهایی که ما خواسته ایم و آنها را برای" Baldelli گفت.
"بازیکنان ما نیز تا به حال به فکر باز به دلیل همه چیز را در رفتن پروتکل عاقلانه احتیاط عاقلانه. بازیکنان ما در حال دوش گرفتن در هتل برگشت خوردن در هتل راه رفتن به جلو و عقب از در ballpark. بنابراین مصرف آن را دور برخی از امکانات است که آنها در حال استفاده, اما آنها مایل به انجام این کار است.
"اما راه اندازی بیش از وجود دارد بسیار خوب است. ما نمی تواند برای هر چیزی بخواهید بهتر قطعا و قطعا مناسب هم در بسیاری از راه های فقط بر اساس نزدیکی به بچه ها در اینجا. اکثر تیم ها ندارد و این لوکس. من فکر می کنم ما بسیار خوش شانس است."

بابی بل که تا به حال 12 سال سالن از شهرت حرفه ای به عنوان یک پایان دفاعی-linebacker با Kansas City Chiefs شد کارفرمایی به عنوان یک Gophers دانشجوی سال اول.
از روسای' QB پاتریک Mahomes' $503 میلیون قرارداد 10 ساله امضا شده در هفته گذشته بل رسیده در خانه اش در کانزاس سیتی گفت: "من فقط آرزو می کنم من در بازی کارفرمایی در حال حاضر. من فقط در مورد 30,40 50 سال زود است."
بل اولین قرارداد با اشراف بود برای تضمین 150.000 دلار برای پنج سال (1963-1967).

بل که تبدیل به 80 ماه گذشته گفت: در مورد Mahomes' قرارداد "آن بزرگ است. کسی رو برای گرفتن پول. من می خواهم آن را بیش از حد. در حالی که من برای بازی در این ستاد مشغول به کار تمام وقت در جنرال موتورز. من تا به حال به پرداخت صورتحساب شما می دانید."

بل با توجه به COVID-19 گفت: او نبوده است در یک رستوران پس از اشراف برنده سوپر جام در ماه فوریه است.
"شما رو به مراقب باشید. شما نمی دانید که آنچه در خارج وجود دارد," او گفت:.

در حالی که دوقلوها بادپا بایرون Buxton, نام نوزاد پسر فروغ Jett Buxton بازنشسته المپیک هشت بار مدال طلا قهرمان دو سرعت اوسین بولت به نام دختر نوزاد المپیا رعد و برق پیچ و مهره.

Gophers رتبه شماره 18 سراسر کشور در فوتبال استخدام با پنج ستاره, بازیکنان, اما چهار, چهار ستاره, با توجه به شدت در نظر گرفته 247sports.com. ایالت اوهایو است, شماره 1 با چهار و پنج ستاره است. ویسکانسین است 13th با پنج ستاره اما پنج و چهار ستاره است. آیووا, No. 15, هیچ پنج ستاره و فقط سه چهار ستاره.

Totino-فضل تنگ پایان جو Alt را انتخاب نوتردام بیش از Gophers پس از مقدار زیادی از زمان در خانواده دریاچه خانه در آخر هفته گذشته. او تصمیم گرفت به ارتکاب زودتر از برنامه ریزی شده و پس از توزین تعدادی از ملاحظات در میان آنها coronavirus بیماری همه گیر.

متس نیویورک را به طور نامحدود به تعویق افتاد No. 36 نیوجرسی بازنشستگی از Appleton, Minn.-متولد جری Koosman. این مراسم بوده است ماه گذشته در سیتی میدان بود اما معوق با توجه به کوروناویروس.
"احتمالا در سال آینده, گمان می کنم, اما من نمی دانم. شما نمی توانید به هر کسی در حال حاضر پس چگونه چیزهایی هستند که رفتن به تغییر در سال آینده؟" Koosman, 77 گفت: از خانه اش در اوسکلوا, Wis.
شاید یک واکسن?
"آره, اما که را به که ؟ چه کسی برای اولین بار ماوس ؟ " گفت: Koosman برنده 20 بازی برای دوقلوها در سال 1979.

Gophers مربی بیس بال جان اندرسون ارقام پارچ مکس مایر, 21 است که در میامی مارلینز 57-بازیکن فهرستی برای 60-بازی لیگ برتر فصل و کار با تاکسی تیم در ژوپیتر فلوریدا., است تقریبا آماده برای لیگ های بزرگ.
""من فکر می کنم شما می توانید او را در خارج وجود دارد در اغل گاو یا حشم و او احتمالا چند بچه کردن" سالن از شهرت مربی گفت.
مایر با پوشیدن شماره 23 برای Marlins.

برخی از 680 بازان با نیاز معلولیت از 6.4 یا پایین تر اقدام به واجد شرایط برای این هفته 156-بازیکن مینه سوتا, از قهرمانی در ادینا باشگاه کشور.
از آن 116 دارای معلولیت بهتر از ابتدا.
اگر یک بازیکن نیست بهتر از صفر نقص برای این مسابقات بعید است او در پایان 10.

پت کیلومتر-زیمرمن محبوب سابق تلویزیون لنگر در WCCO و KARE-11 با 14.8 نقص به ثمر رساند هفتمین حرفه ای ace در 132-حیاط 17th, سوراخ در اسپرینگ هیل آخر هفته گذشته.

وفادار "جوانه" چپمن یاد مینیاپولیس باز است که درگذشت در سن 97 هفته گذشته به ضرب گلوله 76 تابستان گذشته در طول یک دور در Southview کشور باشگاه 3,826 هفتم زمان او bettered سن و سال او.
جوانه گفت که سال پیش او موافقت کرده بود خود را به فروش حق کپی رایت اصلی "18 بدنام سوراخ گلف" نقاشی برای $20 میلیون, اما این معامله از طریق کاهش یافت.
توصیه های خود را برای گلف بازان: "لذت بردن از نوسان."

دوقلوها هستند 16-1 به برنده سری جهانی با توجه به آنالیز GC در مسکیت Nev. وایکینگ ها هستند 25-1 برنده سوپر جام (هکرها 28-1). وحشی هستند 43-1 به برنده جام استنلی و سیاهگوش 40-1 را به نفع خود WNBA قهرمانی.

به کازابلانکا کازینو در مسکیت پروژه های دوقلو به پیروزی 36 از 60 بازی.
آگاهانه تر انتخاب خواهد بود 43 پیروزی. دوقلوها' تنها اپوزیسیون برای رسیدن به جهان سری یانکی ها.

که کمدین لری "کابل پسر" 57 قرار دادن در یک دیدنی جولای 4 نمایش آتش بازی در خود دریاچه در نزدیکی برنج دریاچه, Wis.

در ضمن محبوب ورزشی فروشنده خوب "آبجو Mn" 85 انجام شده است و پس از تست منفی برای COVID-19 سه هفته در یک ردیف در زندگی ارشد مرکز در پلیموت.
خوب برنامه ای برای بازگشت به اب زیر کاه پیت در مینیاپولیس زمانی که ویروس ریزید.
"وجود دارد هیچ جمعیت در حال حاضر در مرکز شهر. من به یک جمعیت به کار آنها" خوب گفت.

وایکینگ ها گسترده گیرنده آدم Thielen در محل 17 کایل رودلف در 66 در اوایل دور دوم شنبه از ملی, افراد مشهور, مسابقات گلف در دریاچه تاهو.

Chris Meyer, 30, سابق, ادینا و ویسکانسین گلف باز بازی در اروپا را به چالش تور ماندن در شورویو و تمرین در شهرهای دوقلو در حالی که انتظار برای اروپا به بازگشایی برای آمریکایی ها در طول COVID-19.

تولدت مبارک: هنوز تیز بازنشسته Gophers مربی دو و میدانی جیم مارشال تبدیل 90 روز دیگر.

ورودی Stillwater, بسکتبال, کاپیتان-گارد نقطه الکسیس پرات متعهد شده است به نبراسکا-اوماها (روباز انتخابی).

اد کسیدی یک سال 1975 Simley بالا گراد که مربی خود را مادر آلما به سال 1997 کلاس 3A دولت بسکتبال پسران قهرمانی تبدیل خواهد شد Simley دختران بسکتبال مربی فصل آینده است.
برای سه فصل اخیر کسیدی شده است دستیار مردان مربی در ال روزاریو دانشگاه.

دوقلوها خانواده از درک Falvey, تاد Levine, دیو سنت پیتر کری Provus وس جانسون و مایک بل انجام Dunkers باشگاه مجازی زوم جلسه روز سه شنبه صبح.

St. Paul Saints جمهور مایک Veeck یک سرمایه باشگاه زوم در صبح روز 30 جولای.

چاپ نکنید که

به نظر می رسد مانند یک وایکینگ ها تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به گسترش Dalvin طبخ قرارداد برای آنچه که او می خواهد نمی خواهد رخ می دهد تا زمانی که درست قبل از اردوگاه های آموزشی. حداقل یک NFL عامل معتقد است این تیم نمی خواهد گسترش در حال اجرا به عقب است که تحت قرارداد برای 1.3 میلیون در این سال است.
اگر کوک شد برای بازی در این سال برای $1.3 میلیون معامله او می تواند تبدیل به یک نامحدود رایگان agent پس از فصل اما وایکینگ ها می تواند قرار دادن یک حق رای دادن تگ بر روی او برای حدود $10.5 میلیون برای 2021.

به نظر می رسد مانند آن را احتمالا خواهد شد 10 میلیون دلار برای هر فصل معامله برای حفظ طبخ فراتر از سال 2020 است. سابق وایکینگ ها در حال اجرا پشت عروسکی قهوه ای بالاترین فصل حقوق و دستمزد در طول هشت سال (1979-1986) در مینه سوتا بود $330,000 بسیاری در آن زمان.
"این دقیقا همان چیزی بچه ها که قبل از من بودند گفت:" براون گفت.

آن را هنوز هم به نظر می رسد این می تواند فصل گذشته در مینه سوتا وایکینگ ها برای مربی مایک زیمر, 64, unsigned فراتر از این سال است.
حمله هماهنگ کننده-دستیار سر مربی گری Kubiak, 58, به نظر می رسد به احتمال زیاد جانشین اگر سلامت خود را اجازه می دهد و اگر او علاقه مند بودند.

NFL بی سر و صدا گفت: حمایت از تیم پرسنل با وجود COVID-19 به برنامه ریزی برای رفتن پیش با فصل

خلیج تمپا نیک اندرسون از Brainerd, Minn., چهارم-بهترین مسکن در بازی بیس بال با توجه به ESPN جدید رتبه بندی. فصل گذشته اندرسون چیره batters قابل توجه 41 از 78 او مواجه شده در حالی که راه رفتن ،

اوکلند لیام Hendriks منتشر شده توسط دوقلوها در سال 2013 رتبه شماره 5 در ESPN لیست. هوستون Ryan Pressly معامله شده توسط دوقلوها در دو سال پیش به صورت دو جزئی leaguers است شماره 7.

Gophers بسکتبال زنان مربی لیندسی واندن خرید هات داگ برای اولین بار 500 طرفداران برای تیم او را به خانه باز فصل که اعلام خواهد شد برای نوامبر. 5.

جدید سر مربی بیس بال در مادر آلما ادینا بالا است تام Nevers 1990 در دور اول پیش نویس انتخاب از Houston Astros.

برنامه برای برایان Cosgriff یاد هاپکینز دختران بسکتبال مربی که بازنشسته هفته گذشته به تدریس در پراویدنس آکادمی. Cosgriff همچنین با این نسخهها کار باند های زنجیره ای در Gophers فوتبال بازی به عنوان به خوبی به عنوان دولتی دبیرستان برگشتی.

دوقلوها سه گانه-A وابسته به روچستر در جولای 1 furloughed نزدیک به 80 درصد از کارکنان که امید به بازگشت در فصل آینده اما در حال حاضر نامشخص آتی در بیس بال.
2000 Willians Astudillo bobbleheads بال قرمز برنامه ریزی شده به دور در ارتقاء لغو این فصل ذخیره برای سال آینده.
نگاه سابق لاک پشت نقب زن Erik van Rooyen و 30 که 315-حیاط رانندگی, متوسط رتبه شماره 3 در تور PGA به دریافت معافیت برای 3M باز جولای 23-26 در مجتمع پلاستیک طبرستان در بلین.

تام لیمن 61 که در PGA یادبود مسابقات در دوبلین اوهایو این هفته امیدوار به بازی در 3 متر باز است. تایگر وودز, 44, است که برای بازی در یادبود.

لیمن پسر توماس, 24, چه کسی را برای caddied پدر خود را در اخیر استعمار مسابقات در فورت ورث تگزاس, تبدیل حرفه ای است و بازی در این یاغی تور در آریزونا. او مجموعه ای به رقابت در مکنزی PGA Tour در کانادا تا زمانی که لغو شد با توجه به COVID-19.

به تعویق افتادن جام رایدر در سوت Straitsuntil سال آینده نیز به معنی به تعویق افتادن برای مالک جو گالاگر را St. Paul ابله محصولات تولید شده است که بخش 2016 جام رایدر در Hazeltine ملی در چسکا. گالاگر کرده رایدر فنجان از سال 1995.
"یعنی همه امن خواهد بود این سال و همه ما می شود جشن ایالات متحده آمریکا پیروزی در ویسکانسین در سال آینده فقط در Hazeltine گفت:" گالاگر است که رهبری به اورلاندو فلوریدا., این هفته به سازماندهی بازیکن تدارکات باقی مانده از NBA فصل و پلی آف. او نیز کار کرده است 19 NBA همه ستاره بازی ها از جمله در این فصل در شیکاگو است.

سوت زدن تنگه پوش بک یک سال به معنی Hazeltine ملی نمی خواهد آن بعدی جام رایدر تا 2029.

به نظر می رسد امیر Coffey که کنار او فصل ارشد با, Gophers را در لس آنجلس کلیپرز حذفی فهرستی برای آینده اورلاندو فلوریدا., بازی.

اخراج تیمبرولوز مربی Tom Thibodeau, هنوز بدهی 8 میلیون دلار در این سال همچنان مورد علاقه برای تبدیل شدن به نیکز' مربی بعدی.

اخراج وحشی مربی بروس Boudreau خوب خواهد بود کانادا تلویزیون تحلیلگر تورنتو خورشید نشان می دهد.

از آن خواهد شد جای تعجب اگر مینه سوتا-دلوت مربی اسکات Sandelin, 55 که رهبری Bulldogs به سه NCAA قهرمانی نیست در نظر گرفته شده برای وحشی خالی.

Pssst: فکر نمی کنم برخی با نفوذ Vikings بازیکنان نیست هیجان زده هنگامی که Stefon Diggs معامله شد به بوفالو.

کلمه جکسون Jags قصد حرکت سابق سنت جان-Collegeville چپ مقابله با بن Bartch که قرارداد چهار ساله با او امضا شده در هفته گذشته است که ارزش $4.1 میلیون دلار برای محافظت چرا که از نظر آنها خود را کوتاه تر اسلحه.

شنید

دوقلوها مدیر Rocco Baldelli خواسته شانس به دلیل COVID-19 که بیس کامل 60-برنامه بازی برگزار خواهد شد در این فصل و اگر او استراتژیسازی در مورد آن نیست: "اگر آنها به ما بگویید که ما در حال رفتن به بازی و سپس در آن نقطه خواهیم ذهنی نوع رفتن در یک مسیر متفاوت و شروع به آماده شدن برای آن است. اگر ما آمد به ورزشگاه واقعا تعمق در هر روز هزینه های زیادی از انرژی مورد تعجب ما بازی نمی, آن را واقعا بترساند و ما را دور از آنچه که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن