گرفتن در ورزش: اگر ورزش به بازگشت همه ما ممکن است مجبور به سرمایه گذاری در بیمه آتش سوزی - شنبه, 18 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • آن را سخت به این باور شنبه صبح دوباره. صبح روز شنبه در اواخر ماه جولای. و من هنوز هم دیده می ش

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

گرفتن در ورزش • آن را سخت به این باور شنبه صبح دوباره. صبح روز شنبه در اواخر ماه جولای. و من هنوز هم دیده می شود نیست این ستاره دنباله دار. و یا یک بازی بیس بال. که خواهد آمد ، که بستگی دارد.

•••••••

• پس از یک مدت زمان طولانی پیش وزیر من تحسین به من گفت که او اساسا فروش بیمه آتش سوزی. اگر حق با او بود و بهشت و جهنم وجود داشته و کسانی که به دنبال راه او تخمگذاری اجتناب دومی. و اگر این دو وجود ندارد? مردمی که هرگز تا به حال به استفاده از خود را بیمه آتش سوزی. و آنها زندگی می کردند یک زندگی پر شده توسط قانون طلایی و طراحی شده توسط عشق. چه شد حرکت نزولی است ؟

من فکر می کردم در مورد Rev. نی بسیار کمی شده است. من مطمئن هستم که او در حال حاضر متوجه این که آیا خود را بیمه آتش سوزی پرداخت شده است. این در حال حاضر برای بقیه از ما که در تماس با او. او تراوش عشق و همدلی از هر منفذ زندگی که دیگران محور زندگی بسیاری از ما فقط به آرزوی و هرگز برسد.

در ضمن وجود خود قیاس flitting در اطراف مغز من. یک قیاس است که به نظر می رسد بجا در این زمان.

می گویند همه ما تصمیم به خرید به سیاست هر معتبر اپیدمیولوژی virologist و جیک از دولت مزرعه فروش است. ما با پوشیدن یک ماسک هر زمان که ما خارج از خانه ما و در تماس با دیگران است. ما بماند اجتماعی دور. ما شستن دست ما دقت. هر کس از ما. در عرض چند هفته coronavirus اعداد شروع به رها کردن این بیماری آغاز می شود به ما ترک و به عنوان اگر توسط سحر و جادو ما رایگان به تماشای ورزش دوباره در پاییز و فراتر از آن. که خواهد بود سرد ،

به خاطر بحث های می گویند که آنها در اشتباه هستند. آنچه را که ما از دست داده ؟ چند هفته از راحتی از راه رفتن در اطراف پارک بدون پوشش چهره. قادر به خواندن مواد تشکیل دهنده خمیر پیتزا را در Rosauers. آسان مکالمات با فرد جوان در درایو-از طریق پنجره. بنابراین? ما همه سرمایه گذاری کم هزینه بیمه آتش سوزی و ما هرگز تا به حال به یک ادعا است.

بله من درک وجود دارد یک گروه کوچک از مردمی که به دلایل پزشکی مشکل در تنفس از طریق یک ماسک. و آنها نمی توانند در خانه بمانند حتی اگر آنها ممکن است بخواهید. اجازه دهید تمام دوستان خود و همسایگان را با هم بکشد و به آنها کمک کند. من نمی توانم فکر می کنم از یک نرم افزار بهتر از قانون طلایی از آن است.

آن چه پدران ما را در سراسر این کشور سابقه آنها متحد با هم و کمک به یکدیگر. هیچ کس تا به حال به آنها را سفارش به آنها فقط آن را انجام داد. همسایه خود را ندارد یک انبار? یکی ساخته شده بود. همسایه شما نیاز به کمک با برداشت? همه نشان داد. این مدرسه توسط یک گردباد تخریب شد? بیایید ایجاد یک های جدید. آمریکایی ها همیشه با هم کار برای رسیدن به یک هدف در حال حرکت رو به جلو است.

در کنار مردمی که در اطراف این قطعات دیروز در اعتراض به ماسک نیاز شد با تاکید بر آزادی های فردی بیشتر از آنها مسائل پزشکی اگر خود را علامت بود هر شاخص. آنها به نظر می رسید به احساس آن است که تحمیل می شود گفت: به پوشیدن ماسک. بله, آن است. گفته بودن به انجام هر کاری است که یک تحمیل. اما گاهی اوقات لازم است.

نگاهی به ورزش به عنوان مثال. چگونه موفق خواهد تیم فوتبال مورد علاقه خود بود اگر زمانی که آنها را جمع آوری در حمله ازدحام – فرض کنید تیم شما در واقع huddles – حق گارد تصمیم گرفت از آن زمان به دفاع از حقوق خود را. دیدن او باور نمی کند مربی تیم درست بود. آن بهتر خواهد بود اگر او مسدود شده خارج linebacker به جای 305 پوند دفاعی مقابله با او داخل شانه. به طوری که بود و آنچه که او انجام داد. مقابله با آن است.

هرج و مرج درست است ؟ که هیچ شانسی برای هر جرم در امریکا می تواند مولد اگر یک بازیکن هر کاری که دلشون خواست در هر بازی. البته این اتفاق نمی افتد. هر کس می داند این ایده از اتصال با هم برای هدف قرار دادن توپ در منطقه پایان. آن را درست انجام دهید به اندازه کافی بار و ما برنده شوید. شکست ما نیست. ساده است.

• شنبه ها نبوده است همان اطراف این قطعات پس از S-R کشیده پلاگین در روز چاپ شده محصول است. بله, من می دانم. نه به عنوان بسیاری از شما می توانید یک کاغذ چاپ شده به عنوان یک بار بود. اما به عنوان کسی که رنگ آمیزی دست خود را با روزنامه مدتها قبل از نهمین سالگرد تولد خود را در این روزنامه است که آسایش و شادی است. حتی اگر تنها چیزی که من نمی توانم بدون زندگی است کمیک' صفحه. که ارل ترشی یک گنج است. مرا به یاد کسی که من می دانم اگر من فقط می تواند با قرار دادن انگشت من دقیقا چه کسی است.

چیزی خنده دار ، شنبه ها روز به تازگی در آن پیدا کنم اکثر لینک کلیک کنید. همیشه وجود دارد چند داستان از S-R کارکنان همراه با معمول قطعات به تصویب همراه از سیاتل و پایین سواحل غرب است. اما آن نیز روز به عقب در تالار اخبار آسمان. حداقل آن شده است پس از همه گیر رسید. این کنفرانس در مدارس را ندارد و بسیاری از اخبار پس از چک کردن در یک بار در هفته گذشته چند ماه کافی است.

فقط فکر من می خواهم توضیح دهد که چرا وجود دارد بیشتر لینک ها از سراسر آسمان این صبح است.

•••

WSU: نیک Rolovich دست تکان دادند پرچم عملا دوباره در این هفته و تئو لاوسون خود را کشف آخرین reeled-استخدام در تعهد است. آن را از کالیفرنیا دفاعی مقابله با. ... اگر شما اتفاق افتاده برای گرفتن پورتلند خار NWSL چالش های جام, دیروز, شما احتمالا دیدم سابق گربه وحشی پشمالو, ستاره مورگان ویور نمره برابر کارولینای شمالی تیم دوباره. خار برنده 1-0. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, اگر فوتبال فصل است تحت فشار قرار دادند به بعد از اول سال هر بازی در برخی از مناطق ممکن است در یخ و برف است. ... به عنوان Pac-12 مدارس لغو nonconference بازی انجام آنها مجبور به پرداخت این مدارس که در حال حاضر بدون یک حریف ؟ ... رز رژه در حال حاضر لغو شده است. آیا معنی رز باول است همچنین رفتن به axed? ... وجود خواهد داشت رقابتی جنگ برای کلرادو شروع دفاعی به عقب لکه های. ... آریزونا به نظر می رسد به خوبی انجام می دهند با آن تست به خصوص با توجه به ضعیف دولت در حال انجام است به طور کلی. ... در بسکتبال, اخبار ایالتی اورگان در مورد آماده برای شروع فصل تمرینات.

Gonzaga: کمی وجود دارد, در, راه, رقابت, مگر اینکه شما در نظر جذب رقابت است. شما باید. یکی از جوایز 2022 شد یک جایزه بزرگ برای 2021 دیروز. جیم Meehan تمام اطلاعات در کالیب Houstan reclassifying. ... علامت چند میله میله به افتخار در کون, حیاتی را در رویداد خیریه در ماه سپتامبر. اما افتخار انجام خواهد شد تقریبا به عنوان کل رویداد. جیم نیز که داستان. ... در جای دیگر در WCC دانشگاه اقیانوس آرام اعلام کرد دیروز تقریبا همه از سقوط آن کلاس برگزار خواهد شد آنلاین. ... علامت پاپ است او معتقد است ساختمان BYU فهرستی از راه حق.

آیداهو: بیشتر و بیشتر پایین بخش کنفرانس ها و مدارس در حال هل دادن به عقب و یا لغو آن سقوط ورزش فصل است. آخرین در این منطقه است GNAC, بخش دوم کنفرانس در شمال غربی. این خرابکاری شد برنامه ریزی برای باز کردن آن صفحه اصلی فوتبال فصل در برابر غربی اورگان در سپتامبر. 5. که در بازی خاموش است. ... اطراف آسمان کنفرانس است که حرکت خود را در رسانه های روز برگزار شد و تقریبا تا یک هفته. ... مونتانا نیز خود را از دست, صفحه اصلی, درب بازکن, مرکزی, واشنگتن, یکی دیگر از GNAC عضو. این Griz نیز از دست داد دفاعی مقابله با است که انتقال به مونتانا با تکنولوژی. ... مونتانا دولت بسکتبال زنان مربی Tricia Binford, باعث می شود بیشتر در حقوق و دستمزد پایه از مردان مربی دنی بپاشید. ... با وجود عدم اطمینان از فصل آینده بازیکنان وجود دارد تهیه شده است. شامل وبر دولت بازیکنان در آن گروه.

Seahawks: به یاد داشته باشید که انجام این توپ برای شاهین و مارشال و یا آن را Marshawn Lynch? بله فقط شوخی. ما بیش از حد. و ما به دنبال به جلو به شنیدن از او در یک فیلم جدید.

•••

• ما خسته از نوشتن در مورد این بیماری همه گیر و تاثیر آن در رویدادهای ورزشی است. من مطمئن هستم که Bryson DeChambeau خواهد فقط باید به حال هشت دیروز اگر وجود دارد که طرفداران در گالری در یادبود. بنابراین ماسک بالا ماندن دور از دیگران شستن دست های خود را و اجازه دهید را ببینید اگر ما نمی توانیم این ویروس' کون مانند آن است که فقط یکی دیگر از جمعه شب چراغ' حریف. پس ما می توانیم همه بازگشت به خواندن و صحبت کردن در مورد خانمها بالغ و Zags و عقاب و هر کس از در حال حاضر تا زمانی که ستاره دنباله دار NEOWISE می گرداند. ... با راه برگرد. نی تا به حال واقعا دشوار دست چپ منحنی توپ. من استفاده می شود به او را گرفتن در روز جوان. او بسیار مسن تر از من نمی تواند کمک کند اما می گویند چیزهایی مانند "پرتاب آن را در اینجا آقای نی" یا "بیایید یک توپ رو به زمین و به نوبه خود, دو, آقای نی." او همیشه به من بگویید به او استن اما من فقط نمی تواند. آن به نظر نمی رسد درست است. من مورخ دختر خود را یک بار و من نمی خواهم او را به نفرت من اگر او تا به حال گفت: بله به تاریخ دوم. او هنوز هم نیست. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب