دامین Cox: Auston ماتیوز " بانوی Byng نامزدی افتخارات از دست رفته سبک بازی در تورنتو

دیو Keon رای دادند به تازگی به عنوان شماره 1 Maple Leafs بازیکن تمام دوران برنده back-to-back بانوی Byng غنائم

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

دیو Keon رای دادند به تازگی به عنوان شماره 1 Maple Leafs بازیکن تمام دوران برنده back-to-back بانوی Byng غنائم تقریبا شش دهه پیش. او در زمان یک جزئی مجازات در 1961-62 فصل و یک جزئی مجازات زیر مبارزات انتخاباتی. شما می خواهم فکر می کنم که ممکن است برای همیشه او را نمونه برای آنچه که یک برگها بازیکن باید باشد.

اما تنها یک برگ برنده این جایزه پس از Keon: الکساندر Mogilny در 2002-03. به برخی از درجه است که فقط خوب بود با برگ طرفداران زیرا در پست-گسترش عصر بود که لزوما راه آنها می خواستند ستاره های خود را به بازی بازی. زمانی که قرمز کلی برگها را به عقب رانده مقابل خیابان وسیع قلدر تورنتو هواداران شروع به ارزش ویژگی های دیگر خود را بهترین بازیکن.

از برگها' کاپیتان پس از Keon محبوب ترین اند وندل کلارک و داگ گیلمور با داریل Sittler یک سوم است. هر سه نفر مبارز نوازندگان با کلارک تحسین خود را برای بازدید و مشت خود را و گیلمور برای امتناع از بازگشت از هر بازیکن بدون توجه به اندازه.

هنگامی که تشک Sundin عینک "C" و تورنتو, بهترین, بازیکن, بی میلی او به مبارزه و چوب در یک حریف مواجه شد و اغلب برگزار می شود در برابر او. طرفداران آرزو داشت برای آتش کلارک یا گیلمور و هنوز هم بسیاری انجام دهد. آنها همیشه دوست داشتم بزرگ Borje Salming اما او را دوست داشتم حتی بیشتر از زمانی که او می جنگیدند. آن را به عنوان نشانه ای از شخصیت.

NHL اتحادش را تغییر به طور چشمگیری در طول دهه گذشته با scrappers و انواع کمتر آرزو از قبل. هنوز هم وجود دارد بسیاری از کسانی که بر این باورند که برای پیشرفت به عنوان یک تیم برگ می تواند با استفاده از تام ویلسون بیش از ویلیام Nylander و تورنتو بیش از حد بسیاری از "دلبر" برای پیشبرد به NHL پس از فصل.

که ما به ارمغان می آورد به Auston متیوز. این سخت است برای گفتن که آیا ماتیوز است که به رسمیت شناخته شده تر برای 47 اهداف از چهار جزئی مجازات در 70 قبل از COVID بازی اما او نامگذاری شده است یکی از این بانوی Byng فینالیست همراه با کلرادو ناتان MacKinnon و رایان o'reilly از St. Louis Blues.

ماتیوز یک ظرافت بازیکن در یک bruiser بدن. یک بار پس از یک زمان مانند فرانک Mahovlich یا Sundin او ممکن است شده اند chided در رسانه ها و میان پایه فن برای عدم استفاده از اندازه خود را به تکیه بر روی بازیکنان مخالف بیشتر است. او با استفاده از آن برای محافظت از جن به کار خود را به ثمر رساند موقعیت و به دفاع از اگر چه هنوز تا آنجا که او نیاز به.

آریزونا بومی ممکن است بهترین نسخه در NHL و گردن و گردن با الکس Ovechkin و دیوید Pastrnak برای موشک ریچارد تروفی زمانی که فصل به یک توفنده توقف در ماه مارس.

از نظر خالص توهین آمیز استعداد او ممکن است بهترین برگ پس از Mahovlich. یا Salming. یا گیلمور بسته به اولویت خود را. اما آن را تا به حال او را به عنوان احترام به آن دسته از بازیکنان با برگ ملت ؟

این می رود بدون گفت که بسیاری را تحسین ماتیوز بیشتر اگر او اغلب در حال اجرا مردم بیش و گاهی اوقات رها کردن دستگیره. اما وجود دارد چند NHL بازیکنان که ترکیب مهارت و نیروی عضلانی است که از راه های دیگر مانند راه برگها جمهور برندان Shanahan یک بار انجام داد. براد Marchand بوستون بود تنها عضو از 25 گلزنان این سال بود که بیش از 60 دقیقه در ضربات پنالتی.

پس از آن می تواند این باشد که متیوز پذیرفته می شود برای انتخاب خود را از سبک بازی بیش از Sundin تا کنون بود. ما در زندگی در عصر هاکی آنالیز و هیچ متریک است که نشان می دهد که فیزیکی تولید بیشتر اهداف و یا مانع اهداف بیشتر است. بالا مشخصات پخش که به شدت ترویج سبک قدیمی مدرسه از hard-nosed بازی مثل همین گیلاس و نیک Kypreos دیگر اشغال همان زمان نخست منبر آنها یک بار بود.

لویی DeBrusk از Sportsnet بود یک بار یک مجری در لیگ, اما شما نمی دانید آن را از متفکر شیوه ای که او در آن به تجزیه و تحلیل بازی ها. برایان برک نیز از Sportsnet یک بیت از یک صدا در بیابان در حال حاضر او به عنوان موعظه ارزش مبارزه و ارعاب. TSN تحلیلگران مانند ری فرارو جف اونیل و مایک جانسون بودند همه ظرافت بازیکنان و نمی تواند جدی گرفته شود اگر آنها ترویج هر نوع goon هاکی.

ماتیوز البته پیوست در تورنتو فهرست بازیکنان مانند Nylander, Mitch Marner جان توارث و مورگان Rielly. آنها همه می تواند بانوی Byng نامزدها. کایل کلیفورد تنها بازیکن فعلی که واقعا نشان دهنده عضله است.

اگر برگها دوباره موفق به پیشبرد گذشته مراحل اولیه از آینده جام استنلی playdowns شما می توانید شرط به وجود خواهد دوباره یک تماس برای برگ به اضافه کردن بیشتر از اندازه و دندان قروچه کردن. بسیاری از سوال متیوز برای اینکه بیشتر شبیه کلارک به جای Sundin. همان آهنگ قدیمی.

بیشتر روشنگری این را درک برگها هنوز خیلی بی تجربه و ماتیوز یک استعداد منحصر به فرد. مطمئن شوید که او می تواند تبدیل به یک گرد بازیکن بهتر faceoff و بیشتر از دفاعی حضور. اما او برای رفتن به ضرب و شتم هر کسی در هر کوچه و این روزها شما واقعا نمی باید.

O'reilly ثابت کرد که حال با ارزش ترین بازیکن در سال 2019 برگشتی هنگامی بلوز جام را به دست آورد. مانند ماتیوز o'reilly به سادگی می بیند و در نظر گرفتن مجازات و به طور موقت از بین بردن خود را از رقابت به عنوان معکوس. او به دنبال برنده شدن در بازی ها ،

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هوشمند بازیکنان که ترجیح می دهند بر روی یخ به جای در جعبه را همیشه ارزش بزرگ است. تنها در تورنتو با یک تیم از دست داده است که راه خود را برای چندین دهه بود که قدردانی از این سبک از بازی را از دست داد.

Keon یک بار جدا از برگها سازمان است که در حال حاضر در برابر. شاید این تصادفی نیست که راه او دوباره مهم به حق رای دادن بیش از حد.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن