منگنز کمیسیون بهداشت و درمان: اگر شما COVID-19 علائم تست

اگر شما علائم کروناویروس, شما باید تست شده, مینه سوتا, مقامات بهداشت روز جمعه گفت در روشن ترین بیانیه در عین ح

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

اگر شما علائم کروناویروس, شما باید تست شده, مینه سوتا, مقامات بهداشت روز جمعه گفت در روشن ترین بیانیه در عین حال که سوتا تست ظرفیت تبدیل یک گوشه.

"ما را تشویق تمام علامتی مردم لطفا بروید و کسانی که در آزمون" کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم به خبرنگاران گفت: جمعه.

مینه سوتا, بیمارستان ها, آزمایشگاه ها و درمانگاه توانایی تست بیش از 10000 نفر در روز است اما در هفته گذشته کمتر از 4000 در پی یک آزمون در روز به طور متوسط.

"ارائه دهندگان خدمات در حال گفتن ما مردم نیست در آینده" مالکوم گفت. "در هر صورت از آنجا که آنها تا به حال بدست پیام قبلا که تست در دسترس نیست و یا به هر دلیل مردم نمی اندازهایی خود را تست و ظرفیت هایی که وجود دارد و ما نیاز به انجام بهتر. ما نیاز به کار بیشتر کمک رسانی به یک کمپین قوی تر به می دانم که آنها می توانند و باید به گرفتن تست شده در صورتی که علائم است."

در اینجا نشانه های آن:

  • تب
  • سرفه
  • تنگی نفس
  • لرز
  • تکرار تکان دادن با لرز
  • درد عضلانی
  • سردرد
  • گلو درد
  • از دست دادن طعم و مزه و یا بوی

در صورتی که به نظر می رسد گسترده تر از آنچه شما انتظار می رود که به این دلیل که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در مارس 18 گسترش آن در لیست علائم ممکن است.

اگر شما این علائم با پزشک خود تماس بگیرید و یا بازدید از دولت اگر-شما-بیمار صفحه وب — mn.gov/covid19/for-minnesotans/if-sick/ — که شامل لینک کلیک کنید برای خود یک ابزار غربالگری و یک نقشه از مکان تست. در هر صورت با پزشک خود تماس بگیرید و یا یک کلینیک محلی به ترتیب تست; آیا فقط درایو به یک سایت آزمون.

Jan مالکوم (گلن Stubbe/استار تریبیون از طریق AP, استخر)

26 جدید مرگ و میر

جمعه پیام آمد که دولت گزارش 26 جدید کروناویروس مرگ و میر و 723 اضافی مورد تأیید.

چهره های جدید را به مجموع رسمی تعداد Minnesotans که فوت کرده اند به 534 و تعداد موارد تایید شده به تاریخ در 10,088 با توجه به دولت داده است.

آزمون ما در حال صحبت کردن در مورد در اینجا تست های تشخیصی. معمولا از طریق گرد و خاک از طریق بینی به پشت گلو و آنها به شما بگویم که آیا شما در حال حاضر آلوده و در نتیجه مسری است. آنها متفاوت از آزمایش خون است که جستجو برای آنتی بادی است که نشان می دهد شما در حال حاضر شده است در معرض ویروس.

10,000 موارد 100,000 آزمون

روز جمعه عبور از 10,000 خوانده شده را علامت به صورت lab-تایید موارد مثبت صدا ممکن است قابل توجه اما آن است که دهها هزار نفر از Minnesotans در حال حاضر آلوده شده است اما نمی تواند یک آزمایش برای تایید آن است.

اضافی 3,849 تکمیل آزمایشات گزارش شده در جمعه آوردن که در مجموع به 101,270.

برای ماه پیام در مینه سوتا — و کشور — بود "اگر شما بیمار در خانه بمانند."

در مینه سوتا تا اخیرا تست شد جیره بندی محفوظ می باشد فقط برای چند دسته از کسانی که بیشتر در معرض خطر: ساکنان و کارگران از تسهیلات مراقبت دراز مدت بستری بیماران برای آنها یک تست مثبت ممکن است بر مراقبت از خود و مراقبت های بهداشتی کارگران که اغلب در تماس با کروناویروس مثبت بيماران است.

لایه بعدی در سلسله مراتب شامل اولین پاسخ دهندگان مانند پلیس و آتش نشان. رژیم صهیونیستی. Walz خود با وجود اینکه در معرض یک عضو از جزئیات امنیتی که تست مثبت در مارس هرگز آزمایش شده است.

با گسترش ظرفیت سلامت کارگران swooped به نقاط داغ از جمله خانه های پرستاری و گوشت پردازش تجهیزات برای انجام گسترده آزمایش حتی برای کسانی که بدون علائم است. در حال حاضر خالص شده است گسترده تر که شامل هر کسی با علائم.

Walz در تاریخ 22 آوریل اعلام همکاری با کلینیک مایو و دانشگاه مینه سوتا است که به طور قابل توجهی افزایش دولت را تست ظرفیت.

در تو هیئت رجنت جلسه جمعه, دانشکده پزشکی, دین Jakub Tolar گفت که آنها "در مسیر" به آمار Walz هدف از 20,000 تشخیصی و 15000 آنتی بادی آزمون در روز است.

"مسیر کامل است" Tolar گفت. "ما در واقع جلوتر از برنامه است."

چرا از آن مهم است

حتی اگر بسیاری از بیماران می تواند به کنترل علائم خود را در خانه بهداشت مقامات می خواهید بدانید که بیمار به منظور ردیابی ویروس را گسترش و خرد کردن شیوع بیماری.

در سراسر این سیاره مقامات بهداشتی معتقدند امن ترین راه برای نگه داشتن یک اقتصاد باز و گسترده است تست همراه با تماس با ردیابی. این شروع می شود با شناسایی افراد بیمار از طریق آزمایش. پس از آن مقامات کمک به شناسایی که فرد تماس که در نوبت قرنطینه خود را برای دو هفته به اطمینان حاصل شود آنها آن را گسترش.

مالکوم گفت: مقامات بهداشتی امید به شروع به ایجاد "نگهبان" تست در میان جمعیت های خاص — نمونه مردم بدون در نظر گرفتن علائم — برای دیدن اگر virus ممکن است گسترش کشف نشده. مردم بدون مسکن دائمی و یا کسانی که در غیر این صورت بعید است که به دنبال مراقبت های پزشکی در این دسته قرار می گیرند.

تا کنون مقامات بهداشت آموخته اند که بیشتر آنها تست بیشتر افراد آلوده پیدا کردن آنها تأکید آنچه که باید شناخته شده برای برخی از زمان: بسیاری از ویروس را گسترش رفته غیر قابل تشخیص است.

"این نکته آشکار است که عدم تست کور ما" مالکوم گفت.

اندی Greder کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب