سپس و در حال حاضر: Spokane, کالج - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

متودیست اسقفی کلیسا یکی از بزرگترین فرقه متدیست, ساخته, Spokane, اولین تلاش در آموزش عالی است. اسپوکن اول Meth

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

متودیست اسقفی کلیسا یکی از بزرگترین فرقه متدیست, ساخته, Spokane, اولین تلاش در آموزش عالی است. اسپوکن اول Methodist Church آورده جدید وزیر Rev. I. C. لیبی به شهر در سال 1881. هر دو لیبی و همسر او از کالج درجه و بلافاصله به سازماندهی اسپوکن که باز در مرکز شهر ساختمان در سال 1882. تحصیلی جدید را به دانش آموزان از نمرات اولیه از طریق کالج.

David B. Jenkins, ایلینوی وکیل که تا به حال homesteaded و ادعا کرد یک دستگاه بزرگ زمین در شمال رودخانه بانک آنها را ارائه زمین رایگان برای پردیس. به اعتقاد او در ارزش آموزش و پرورش است. جنکینز در Chewelah به نام او.

جنکینز به حال دو شرط: اگر دانشگاه نبود نگهداری خوب زمین خواهد برگرداندن به او و دو کالج به حال باقی می ماند nonsectarian. پس از لیبی و کالج مدیره توافق جنکینز تامین مالی جدید ساختمان دو طبقه از سازه با مرکزی برج به راحتی دیده می شود از مرکز شهر. کلاس ها در نهایت باز در ساختمان برای اولین بار در اوایل سال 1884. دوم ساختمان ساخته شده بود به عنوان یک خوابگاه.

برای 12 هفته دوره شهریه $بود 7.20 برای مدرسه ابتدایی $9 برای آماده سازی و 15 دلار برای کلاس های کالج.

Gonzaga, کالج, باز در سراسر شهر در سال 1887. Spokane دبیرستان برای اولین بار ساخته شده با دلار های مالیاتی تکمیل شد و در سال 1891. تقاضا برای آموزش و پرورش در حال تغییر بود.

مدرسه بود و هنوز در حال رشد است و تا به حال 200 ثبت نام در سال 1890. با امید تغییر نام بود به دانشگاه Spokane و در آن ادعا کرد که یک دانشکده پزشکی و دانشکده حقوق وجود داشته است که تنها روی کاغذ. این مدرسه بود و به شدت در بدهی و ثبت نام شروع به کاهش کرد.

جنکینز در زمان زمین بازگشت و سازمان جنکینز دانشگاه در سال 1891. آن را تنها یک سال به طول انجامید و بدهی شد تا ستون. دعاوی بیش از بدهی سال به طول انجامید.

ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک مدرسه ابتدایی برای چند سال رها شده و سپس در سال 1904. ساختمان ها و سپس احاطه شده توسط راه آهن شمال و جنوب بودند پاره کردن حدود سال 1910. مورخ چاک عمودی نوشت: در سال 1963 است که اگر آن را شکست خورده, کالج "قرار داده و شهر را بر روی نقشه برای اینکه یک مرکز آموزشی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن