کارن I. Shragg: حیاط بدون پرندگان ؟ - شنبه, 11 Jul 2020 PST

توسط کارن I. Shragg این بهار هزاران نفر از آمریکایی ها گرفت تا یک سرگرمی جدید – پرنده نگری. این یکی از سریعتری

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

توسط کارن I. Shragg

این بهار هزاران نفر از آمریکایی ها گرفت تا یک سرگرمی جدید – پرنده نگری. این یکی از سریعترین رشد سرگرمی. بیش از 45 میلیون نفر در ایالات متحده در حال حاضر خود را در نظر birders. و coronavirus مردم داده اند فرصت های بیشتری برای لذت بردن از این موجودات زیبا.

اما متاسفانه حتی به عنوان تعدادی از birdwatchers رشد می کند تعدادی از پرندگان رو به کاهش است. بیش از نیم قرن, شمال امریکا, پرنده جمعیت کاهش یافته است 3 میلیارد دلار – 25 درصد کاهش -- تا حد زیادی با توجه به پراکندگی مراکز شهری و تخریب زیستگاه ناشی از افزایش جمعیت انسانی.

و پرندگان تنها کسانی نیستند که در معرض خطر است. هزاران نفر از گونه ها رو به خطر افتادن یا انقراض با توجه به ما گرسنه مصرف از منابع طبیعی است. اگر ما می خواهیم برای حفظ حیات وحش و مکان های وحشی برای خودمان و نسل های آینده ما نیاز به بررسی ناپایدار رشد از خود ما مردم است.

من یک مرغدار از آنجایی که من برای اولین بار من طلایی راهنمای پرنده نگری در 10 کلاس. و من فرار یک مرکز طبیعت برای بسیاری از زندگی بزرگسالان است. بنابراین من شاهد کاهش ناگهانی پرنده جمعيت دست اول.

در مرکز طبیعت من استفاده می شود به اجرا ما همه چیز ممکن است برای ایجاد و حفظ زیستگاه پرنده. ما کاشته بومی گونه درخت و رهایی از بسیاری از آنهایی که مهاجم. ما حتی شکست یک پارکینگ و تبدیل آن به یک جنگل پر از پوشش گیاهی بومی. که آیا کمک ساکن محدوده chickadees کاردینالز و goldfinches از آنجایی که آنها نمی مجبور به تحمل خطرات مهاجرت به ناپدید شدن زیستگاه در جای دیگر.

اما با وجود بهترین تلاش های ما به طور کلی پرنده جمعيت هنوز هم کاهش یافته است. همانطور که ما از دست همه ما غواصی اردک و بسیاری از ما مهاجر warblers من تلاش برای کشف کردن آنچه که قرار بود. نزدیک مرداب پر در طول زمان به عنوان باتلاق فراموش طوری که توضیح داد که از دست دادن زرد-رهبری blackbirds و غواصی اردک. اما حتی در اعماق باتلاق شد تجربه مشابه از دست دادن گونه ها است.

مقصر واقعی نبود زیستگاه طبیعی تغییرات – آن رشد سریع خود ما جمعیت انسانی. ما شکارچیان راس و همراه با ما زندگی مدرن ما را تا مقدار زیادی از اتاق که در آن پرندگان خواهد در غیر این صورت زندگی می کنند.

امریکا افزایش جمعیت است آلباتروس در اطراف محیط زیست' گردن جناس در نظر گرفته شده. با توجه به پرنده باندهای برنامه ها و ردیابی ماهواره ای, ما می دانیم که پرنده جمعيت منقبض شده توسط یک چهارم از سال 1970 زمانی که اولین روز زمین برگزار شد. در همین زمان خود ما جمعیت شروع به پریدن کرد 60 درصد از حدود 205 میلیون دلار به 330 میلیون. و این رقم همچنان با رشد 1.5 میلیون نفر در هر سال به طور عمده به علت مهاجرت.

و اشتباه نکنید – رشد جمعیت انسانی است که به طور مستقیم پاک کردن پرندگان است. اگر چه به ندرت سرزنش از سال 1982 تا 2010 امریکا از دست داده و بیش از 41 میلیون هکتار از جنگل, چمن زار گندم زار و دیگر حیات وحش عادت با توجه به پراکندگی مراکز شهری. که یک منطقه بزرگتر از کل دولت گرجستان است. این از دست رفته به معنی زیستگاه پرندگان و حیوانات دیگر کمتر مکان ها برای لانه و غذا خوردن.

و پراکندگی نیست و تنها نتیجه منفی از رشد. به عنوان جمعیت ایالات متحده تا این حد رواج بنابراین ما مصرف سوخت های فسیلی است. از اوایل 1980s کل ایالات متحده کربن تولید گازهای گلخانه ای افزایش یافته و از حدود 4.4 تریلیون تن در سال به حدود 5.1 میلیارد تن در حال حاضر. که 16 درصد به طور کلی افزایش, با وجود انتشار سرانه سقوط لطف بیشتر انرژی کارآمد, وسایل نقلیه, نور, لامپ, و ساختمان. کسانی که تولید گازهای گلخانه ای در بی ثبات کردن ما آب و هوا و پرتاب کردن زمان از حشرات و گل چرخه که نیاز به همزمان با پرنده مهاجرت.

دانشمندان هشدار می دهند که یک نفر از هر سه گونه های گیاهی و جانوری می تواند منقرض شده توسط 2070 اگر با تغییر آب و هوا پیشرفت می کند.

به سادگی قرار دادن جمعیت ما رشد پایدار نیست. شبکه جهانی ردپا تخمین می زند که آمریکا با جمعیت 150 میلیون نفر خواهد بود و نیاز به حفظ یک جمعیت انسانی با آب و دیگر منابع است. بازگشت به این توسعه پایدار در سطح می دهه. و در حالی که کل میزان باروری پایین رفتن در ایالات متحده ما سیاست های مهاجرتی نگه داشتن ما در حال رشد است. آن است که تنها ممکن است برای birders برای لذت بردن از یک آینده با ثبات مقدار از پرندگان اگر ما شروع به ایجاد ارتباط بین بشر و اعداد و حیات وحش است. اگر ما اعداد بالا رفتن تعداد آنها را به پایین. ما باید همچنان به جمعی انتخاب کنید به خانواده های کوچکتر و انسانی مقیاس مهاجرت – که حساب برای حدود 90 درصد از آینده رشد جمعیت اگر روند فعلی ادامه خواهد داد.

به عنوان یک مشتاق مرغدار من خوشحالم برای دیدن بسیاری از مردم در نظر گرفتن علاقه نوظهور در این حالت نوادگان دایناسورها. اما نگرانی من این است که اگر ما به مقابله با خود ما غیر قابل تحمل رشد وجود دارد به زودی نخواهد بود بسیاری از پرندگان از چپ به تماشای.

کارن I. Shragg یک نویسنده و مشاور زیست محیطی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن